Herkenbaar wel. Ik heb jaren geleden weer een platenspeler aangeschaft. Maar de lol was toch van korte duur. Zeker omdat je dat ding moet omdraaien na een kwartier . Nee ik ben er klaar meequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen ik mijn platen collectie ging vervangen dacht ik dat ik blij zou zijn verlost te zijn van die tikjes in de platen.
Toen ik de eerste cd luisterde vond ik er geen zak aan want ik miste de tikjes.
Bij Plato kreeg je destijds een gulden, doei, ik ben blij dat ik ze nog heb!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe er nooit meer wat mee. Ik ga dat maar eens verpatsen
Ik heb nog een paar platen/singles die niet te krijgen zijn op cd, die heb ik omgezet naar mp3, maar nu stoor ik me wel aan de tikjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb jaren geleden weer een platenspeler aangeschaft. Maar de lol was toch van korte duur. Zeker omdat je dat ding moet omdraaien na een kwartier . Nee ik ben er klaar mee
Ikea?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zit hier een soor van ingebouwd, de kopse kant van m'n kamer is een kast. Meh, een beetje een baggerding. De boekenkast is al twee keer onder het gewicht van m'n boeken ingestort.
Ook niet zo heel gek, op de meeste planken liggen er boeken bovenop de rij boeken, en staat er nog een rij boeken voor, en daar ook weer boeken op
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar vind het altijd leuk om door die hoezen te bladeren.
Kan er gewoon nog niet afstand van doen.
Neuh, een of andere handige harrie voordat ik hier überhaupt woonde. Maar de halve wijk wordt binnenkort afgebroken dus geen zin om iets nieuws er in te timmeren. Planken verstevigd en go.quote:
Maar daar betaal je dan ook voor bij de KLM!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik vloog met klm en ze vonden het al gauw goed![]()
ik kan gewoon niet zonder echte boeken
zeker niet op vakantie.
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.
Die gaan ook de deur uit binnenkort
of je hebt een opslagruimte of een groot huisjequote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Probleem met zoveel dingen. Ik heb ook nog een stuk of 100 filmposters liggen. Ik doe er niks mee.
Die gaan ook de deur uit binnenkort
goedkoopste wat je vaak kan nemen richting nycquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar daar betaal je dan ook voor bij de KLM!
In de berging. Joh zo zonde eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
of je hebt een opslagruimte of een groot huisje
Daar heb je dus geen fuck aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.
En weggooien vind ik ook weer zo zonde.
dat is echt zondequote:
Klopt, niemand die ze koopt, moet ze eigenlijk gewoon weggooien, maar ja, komt er maar niet van.quote:
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 video's liggen, die ik ook alweer op dvd heb, maar waar laat je die oude vhs banden.
En weggooien vind ik ook weer zo zonde.
kringloop winkel komen ze wel ophalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, niemand die ze koopt, moet ze eigenlijk gewoon weggooien, maar ja, komt er maar niet van.
ondankbaren hondenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Punkman het volgende:
[..], hier niet, de rotzooi raken we aan de straatstenen niet kwijt zeggen ze.
Ik download heel weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!
Nee het zijn posters van 1995 tot 2000 en een aantal klassiekers. Lastig te verkopen of ik moet ze allemaal op de foto zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zonde
heb je niet gerelateerd aan een stad? meestal hebben gemeentenarchiefen wel intressen.
zeker in zoveel.
of een museum.
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HDquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We hebben nou zo'n kassie, meteen vanaf de pc via het netwerk op de tv kijken, net vorige week 5 kratten met gebrande schijfies weggedaan, wat moet je ermee, ik kijk zelden een film 2 keer en als ik dat wil download ik m gewoon opnieuw!
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
goedkoopste wat je vaak kan nemen richting nyc
en vliegen is gewoon duur.
Ja 20quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?
Misschien kunnen we er een dubbeldeal van maken, 150 posters en 200 orginele films op vhs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het zijn posters van 1995 tot 2000 en een aantal klassiekers. Lastig te verkopen of ik moet ze allemaal op de foto zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |