volgens mij ookquote:
sinds de vorige, ik had het ook bijna gemist hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, UI's in de OP, sinds wanneer is dit.
Valt mij nu ook pas op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sinds de vorige, ik had het ook bijna gemist hoor
lol heeft pavement net geflikt, en niet zo heel erg netjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
we werden er ook op gewezen want hij had het later gemaaktquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
van mij mag jequote:
kunnen we binnenkort gaan afkruizenquote:
laat dat kindquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heeft pavement net geflikt, en niet zo heel erg netjes
wie als eerste denk jijquote:
eliminatie rondes invoerenquote:
ik verwacht ook nog wel een 2e versie, mijn eerste logo was ook spuuglelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
laat dat kind
die had er aardig al wat opgerookt gok ik zo
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Alfonso Cuaron is geweldig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Children of men: Car Scene
Dit is één take, buiten beeld van de camera vouwt die halve auto om, om plek voor de camera te maken, acteurs bukken en duiken op zij, stoelen klappen om, En als je het niet weet valt het niet eens op
Dit is de auto
[ afbeelding ]
Toen ze dat shot maakten was er nog nooit zo iets gedaan.quote:
Ik zie 't nog steeds nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ze dat shot maakten was er nog nooit zo iets gedaan.
Ik vind dat leuk om te zienquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ze dat shot maakten was er nog nooit zo iets gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop