abonnement Unibet Coolblue
pi_140472020
Doe ik ook eens een gooi want heb het met veel interesse gevolgd en ook alle scenario's overwogen.
Maar misschien zou het ook zo kunnen zijn dat Waylon weer teruggevallen is in zijn verslaving (al die druk vanwege het ESF, ex veslaafden kunnen slecht tegen druk, die pakken vaak toch dan weer de drank en/of de coke) en daardoor uit TCL gezet is maar wil Ilse en haar team hem een soort van de hand boven het hoofd houden? Want waarom is Waylon heel die week soort van spoorloos geweest maar deed hij wel dat optreden bij Tempo Team?
Geef toe, het is niet eens zo stom gedacht :P en daarbij zullen wij allen nooit het weare verhaal te horen krijgen denk ik. Wat een soap -O-
Ik roep ook maar wat hoor.
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:19:48 #277
163650 Greys
pi_140472060
Uitgerekend nu werd het druk op het werk (artiestencontracten :+ :') en kon ik het nu pas lezen.

Ten eerste:
Wat een KEURIG net stukje tekst van Waylon, volledig zonder enig moddergooien.
Bravo en hulde :)

Ten tweede:
Tussen de regels door, en in dit stukje:

quote:
Ik had me wel voor langere tijd aan The Common Linnets kunnen en willen verbinden, als dit in het buitenland op basis van creatieve gelijkwaardigheid zou gebeuren. Ilse en ik hebben daar lang over gesproken, maar zijn er nog niet uitgekomen. Dat heeft niets met geld te maken, maar met een emotioneel commitment van twee mensen aan een duo in een vaste samenstelling, waarbij we onze solo-carrieres voorlopig in de koelkast zouden zetten.
lees je toch zijn - naar mijn (!) mening zeer terechte - onvrede.

Let wel, ZIJN gezicht staat ook op de cover van dat album, net zo nadrukkelijk als dat van haar. Zijn eigen geschreven nummer staat er ook op en hij zingt net zo veel op het album als zij.
Verder lijkt Ilse te vergeten dat ze zonder Waylon dit hele buitenlandse mediacircus waarschijnlijk niet eens hád! Hij is 50% verantwoordelijk voor die goede repetities en optredens daar op het songfestival, waaraan het succes van dit album nu te danken is.

Ik vind dan ook dat ze hem voor wat betreft de buitenlandse successen die 50% inspraak had moeten gunnen (want hij zegt duidelijk dat het niet om geld ging) en het niet volledig naar zich toe moet trekken. Tuurlijk, het is háár platform, maar dan doet ze dat toch lekker voor 100% ná dit album?

Mijn eigen zeer persoonlijke conclusie:
Ilse, je had hem meer moeten gunnen, dat heeft ie wel verdiend nadat hij al die tijd keurig als een lammetje achter je aan is gelopen en meer dan prima gepresteerd heeft op het ESF, waarmee je dus mede aan hem je succes nu te danken hebt. Het is niet voor niets dat je zelf zei dat je al zes jaar in het buitenland loopt te leuren met je muziek en dat het nu ineens wel lukt. Zou het mede door hem komen? :+

Volledig begrijpelijk dat Waylon zich dan, als dat hem dan niet gegund werd, maar meer gaat richten op zijn eigen agenda en album.

Maar eeuwig zonde. En Ilse, ik vind je een trut :)
(Daar zal ze geen seconde van wakker liggen, maar ze had hem TIJDENS de promotie van hun gezamenlijke album meer moeten gunnen. Wat ze daarna doet met TCL had ze zelf moeten weten, uiteraard).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:20:12 #278
163650 Greys
pi_140472077
Goed, dan ga ik nu maar een keek beeken voor Aarzemniki.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472186
Zijn gezicht staat niet op de cover van het album toch? Of zit ie ergens in die vogel?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:22:53 #280
163650 Greys
pi_140472196
Oh en ik ben blij dat het gewoon goed met hem gaat en het dus geen ene fuck met drugs te maken had :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472248
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben blij dat het gewoon goed met hem gaat en het dus geen ene fuck met drugs te maken had :)
Ja maar dat weten we allemaal heulemaal niet, dat weten alleen zij die een mooi verhaal ophangen. Ik heb geen idee wat ik moet geloven.
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:24:10 #282
163650 Greys
pi_140472252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:22 schreef Maartel het volgende:
Zijn gezicht staat niet op de cover van het album toch? Of zit ie ergens in die vogel?
Oh nee sorry je hebt helemaal gelijk.
Ik ben in de war met die eeuwige zwartwitfoto die we altijd zagen, waar hij die hoed voor zijn borst houdt, met dat treurige hoofd. Maar dat is de cover helemaal niet.

Maar goed, hij zingt het album voor 50% en zijn eigen nummer staat er ook op.
Dus snap echt wel dat hij voor de buitenlandse dingen IETS meer inspraak wilde. Anders was hij, zoals Jane zei, een veredelde achtergrondzanger geworden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472286
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:20 schreef Greys het volgende:
Goed, dan ga ik nu maar een keek beeken voor Aarzemniki.
Laat je die niet aanbranden vanwege alle (e)(com)motie :P
Waar het stinkt is het warm.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:25:02 #284
163650 Greys
pi_140472287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ja maar dat weten we allemaal heulemaal niet, dat weten alleen zij die een mooi verhaal ophangen. Ik heb geen idee wat ik moet geloven.
Nou, als hij gewoon op bedrijfsfeesten speelde afgelopen week, overmorgen bij Heeren van Amstel dinges optreedt en op Tuckerville komt lijkt het me dat hij niet ergens trillend in een hoekje zit af te kicken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:25:57 #285
163650 Greys
pi_140472318
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Laat je die niet aanbranden vanwege alle (e)(com)motie :P
Nee hoor, alle commotie is wat mij betreft over :D
Ik ben blij dat ik er nu wat meer van snap. En ik vind zijn beslissing terecht. En Ilse een egoïst.
En wat anderen vinden, mogen ze zelf weten *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472330
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, als hij gewoon op bedrijfsfeesten speelde afgelopen week, overmorgen bij Heeren van Amstel dinges optreedt en op Tuckerville komt lijkt het me dat hij niet ergens trillend in een hoekje zit af te kicken :)
Dat zou je verwachten ja maar zolang er mooie verhaaltjes worden opgehangen na een week onduidelijkheid geloof ik helemaal niks .
Waar het stinkt is het warm.
pi_140472406
En nou maar afwachten of hij daadwerkelijk op Tuckerville aanwezig zal zijn.
Het is hoe dan ook maar een raar verhaal.
Waar het stinkt is het warm.
pi_140472467
Het lijkt me inderdaad niet meer dan normaal dat hij wat meer inspraak wilde... Jammer dat ze er niet uit zijn gekomen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:29:55 #289
163650 Greys
pi_140472485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
En nou maar afwachten of hij daadwerkelijk op Tuckerville aanwezig zal zijn.
Het is hoe dan ook maar een raar verhaal.
Als hij dat nu in zijn eigen verklaring zet geloof ik dat wel hoor, eerlijk gezegd.
Anders krijgt ie alles en iedereen over zich heen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:31:49 #290
163650 Greys
pi_140472573
Waar kan ik die verklaring vinden eigenlijk? :@
Ik zie niets op zijn eigen Facebook? Of kijk ik nou met mijn neus? Ja, zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Als hij dat nu in zijn eigen verklaring zet geloof ik dat wel hoor, eerlijk gezegd.
Anders krijgt ie alles en iedereen over zich heen.
Mee eens maar waarom al die dagen half Nederland in spanning laten? En nu half NL hem aan het "zoeken" was en elke radio-tvzender, de BN-ers en de kranten er vol aandacht aan gaven ineens wel een reactie.
GTST is er niks bij :+
We gaan het nooit weten hoe het echt zit :'(
Waar het stinkt is het warm.
pi_140472652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Mee eens maar waarom al die dagen half Nederland in spanning laten? En nu half NL hem aan het "zoeken" was en elke radio-tvzender, de BN-ers en de kranten er vol aandacht aan gaven ineens wel een reactie.
GTST is er niks bij :+
We gaan het nooit weten hoe het echt zit :'(
Zeker weten doe je 't nooit, maar dat geldt wel voor meer verhalen over BN-ers, en andere mensen met wiens leven we eigenlijk ook geen zak te maken hebben.
pi_140472657
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:35:56 #294
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_140472730
Fijn om te zien ook dat hij tenminste normaal kan spellen.
Koel en donker bewaren
pi_140472807
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef Greys het volgende:
Uitgerekend nu werd het druk op het werk (artiestencontracten :+ :') en kon ik het nu pas lezen.

Ten eerste:
Wat een KEURIG net stukje tekst van Waylon, volledig zonder enig moddergooien.
Bravo en hulde :)

Ten tweede:
Tussen de regels door, en in dit stukje:

[..]

lees je toch zijn - naar mijn (!) mening zeer terechte - onvrede.

Let wel, ZIJN gezicht staat ook op de cover van dat album, net zo nadrukkelijk als dat van haar. Zijn eigen geschreven nummer staat er ook op en hij zingt net zo veel op het album als zij.
Verder lijkt Ilse te vergeten dat ze zonder Waylon dit hele buitenlandse mediacircus waarschijnlijk niet eens hád! Hij is 50% verantwoordelijk voor die goede repetities en optredens daar op het songfestival, waaraan het succes van dit album nu te danken is.

Ik vind dan ook dat ze hem voor wat betreft de buitenlandse successen die 50% inspraak had moeten gunnen (want hij zegt duidelijk dat het niet om geld ging) en het niet volledig naar zich toe moet trekken. Tuurlijk, het is háár platform, maar dan doet ze dat toch lekker voor 100% ná dit album?

Mijn eigen zeer persoonlijke conclusie:
Ilse, je had hem meer moeten gunnen, dat heeft ie wel verdiend nadat hij al die tijd keurig als een lammetje achter je aan is gelopen en meer dan prima gepresteerd heeft op het ESF, waarmee je dus mede aan hem je succes nu te danken hebt. Het is niet voor niets dat je zelf zei dat je al zes jaar in het buitenland loopt te leuren met je muziek en dat het nu ineens wel lukt. Zou het mede door hem komen? :+

Volledig begrijpelijk dat Waylon zich dan, als dat hem dan niet gegund werd, maar meer gaat richten op zijn eigen agenda en album.

Maar eeuwig zonde. En Ilse, ik vind je een trut :)
(Daar zal ze geen seconde van wakker liggen, maar ze had hem TIJDENS de promotie van hun gezamenlijke album meer moeten gunnen. Wat ze daarna doet met TCL had ze zelf moeten weten, uiteraard).
+1 _O_
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_140472821
Ik zie dat bericht op zijn FB nergens staan overigens. Of is het alleen zichtbaar als je hem liked?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:38:47 #297
163650 Greys
pi_140472856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Maartel het volgende:
Ik zie dat bericht op zijn FB nergens staan overigens. Of is het alleen zichtbaar als je hem liked?
Ik like hem al een tijdje, maar ik kon het ook niet vinden, behalve via een rechtstreekse link via een andere site :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:39:00 #298
163650 Greys
pi_140472870
Ik zeg doen! :7

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140472880
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik zeg doen! :7

[ afbeelding ]
*O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 mei 2014 @ 16:43:26 #300
163650 Greys
pi_140473025
Nou het zal wel aan mij liggen, maar als je de FB pagina van hem bekijkt staat het er echt niet _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')