SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Prima voor de nieuwe bewoners, hop oprotten met dat kut mokkel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja ook leuk voor de nieuwe bewoners die gaan komen
Ja, als ze haar benen wijd doet. Ook dan moet je lazarus zijn ddww.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik kan heel goed met mannen omgaan
Die snol heeft echt niet door dat de enige man die haar leuk vindt Ruud is.
duidelijk ondertussen dat het hokje bill erin hieldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef Marenda het volgende:
[..]
Snap ook echt niet hoe hij zo debiel kan zijn om Lot en Billy te helpen.
Dat geeft ze ook toe.quote:
Hij heeft er wederom voor gezorgd dat de streams niet saai waren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:38 schreef Lady-night het volgende:
Vond Emile TNT wel cool, maar die zakt per dag bij mij. Laat zijn ware aard nu wel zien.
Ja, helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
duidelijk ondertussen dat het hokje bill erin hield
was toch ook duidelijk alweer
ruud valt dus op mannen jammer dat marcel er niet wasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud vindt Laura het mooiste lichaam van de vrouwen daar hebben.
Maar als hij verliefd is kijkt hij niet meer naar andere vrouwen.
Hij is altijd blij dat Billy in zijn bed ligt.
Soms is het niet ergquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef zwellever het volgende:
Is het licht daar kapot of mag dat niet aan omdat Ron met z'n kut musical bezig is
Ik gun het Ron wel,hoop dat het een succes word voor hem.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef zwellever het volgende:
Is het licht daar kapot of mag dat niet aan omdat Ron met z'n kut musical bezig is
z'n gezicht wel in orde dan ?????quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Mylene het volgende:
Ruud traint zijn benen helemaal niet, geen gezicht.
Het is me alleen nog niet duidelijk waaróm in godsnaam. Wat gaan de kijkers missen als zij weg is? Ja, een hoop walging en afkeer. Kunnen we best zonder. Er blijft nog genoeg 'lekker te ergeren" over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
duidelijk ondertussen dat het hokje bill erin hield
was toch ook duidelijk alweer
Ze is spuuglelijk dat helpt ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ze moet wel hoort niets anders van de mensen die daar komen billy doet alles voor tv
Never let your bro skip legday!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Mylene het volgende:
Dat heeft ze Isa en Aike vanochtend horen zeggen dus nu heeft zij dat ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik word een beetje dom hier.
Tuurlijk, thuis was je Einstein.
Zijn hersenen ook niet, dus wat dat betreft houdt ie het lekker in evenwichtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Mylene het volgende:
Ja want hij wil Billy anaal nemen , maar dat past niet en ze moet vet veel glij middel regelen ... Op de streams voor all die kindjes die stiekem met het paspoort van Pappa of Mamma mee streamen .. Zo goed voorbeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ruud valt dus op mannen jammer dat marcel er niet was
Ja maar toen Paul hem meermaals net zo onder de bus gooide expres toen hij al zwak stond (tonijn-gate etc) vond hij dat ook niet tof, hij heeft het er nu zelfs nog regelmatig over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft er wederom voor gezorgd dat de streams niet saai waren.
Net zoals ze altijd dingen opdreunt die therapeuten tegen haar gezegd hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Jibba het volgende:
[..]
Dat heeft ze Isa en Aike vanochtend horen zeggen dus nu heeft zij dat ook.
Net als dat ze net zei dat ze goed met jongens om kan gaan. Dat is Marije's ding. Maar dat heeft zij natuurlijk ook en beter en meer etc.
maar ze mogen niet op internet hoor dan wel youtube en alle ander sites ben ook icter en google daar zie je alles mee kan niemand nakijken als je de site niet opendquote:
Prima vel om lampekappen van te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef rico80 het volgende:
Vanessa: "Ik ben echt een oud wijf aan het worden"![]()
![]()
![]()
Je meent het ik heb nog niet eerder een perkamenten 38-jarige gezien.
quote:
Verzin je dit of heb je ze dit horen bespreken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want hij wil Billy anaal nemen , maar dat past niet en ze moet vet veel glij middel regelen ... Op de streams voor all die kindjes die stiekem met het paspoort van Pappa of Mamma mee streamen .. Zo goed voorbeeld
Emil vind altijd dat een ander makkelijk moet denken,maar als het hem overkomt word hij heel boos.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar toen Paul hem meermaals net zo onder de bus gooide expres toen hij al zwak stond (tonijn-gate etc) vond hij dat ook niet tof, hij heeft het er nu zelfs nog regelmatig over.
de mensen waar het plubliek afkeer van heeft zorgt dat er over gepraat wordquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is me alleen nog niet duidelijk waaróm in godsnaam. Wat gaan de kijkers missen als zij weg is? Ja, een hoop walging en afkeer. Kunnen we best zonder. Er blijft nog genoeg 'lekker te ergeren" over.
nee, maar dat kan alleen met plastische chirurgie worden verholpen...of als iemand besluiten Ruud's hoofd te gaan gebruiken als opslagplaats voor dumbells..quote:
Daar gaan ze discreet mee om vinden ze. Zo behouden ze hun waardigheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want hij wil Billy anaal nemen , maar dat past niet en ze moet vet veel glij middel regelen ... Op de streams voor all die kindjes die stiekem met het paspoort van Pappa of Mamma mee streamen .. Zo goed voorbeeld
Ohh als ik tijd hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef lorrie03 het volgende:
[..]je zou een leuk filmpje kunnen maken met al haar tegenstrijdige uitspraken..., en dan de loods in met dat filmpje
tsja, als je van oempa loempa's houdt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud vindt Laura het mooiste lichaam van de vrouwen daar hebben.
Maar als hij verliefd is kijkt hij niet meer naar andere vrouwen.
Hij is altijd blij dat Billy in zijn bed ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou de roddelfabriek na Centraal vandaag wel willen zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef renevanlaaren het volgende:
ik wil best wel wat filmpjes van vandaag posten maar de ruwe versie en gok werk waar het precies over gaat .is daar behoefte aan was er zelf niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef Majoraan het volgende:
[..]
tsja, als je van oempa loempa's houdt...Was me al opgevallen, die groeit helemaal dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
dat was ook het motto van dat vrouwtje van Gooische Meisjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over haar kinderen: Ik heb altijd een motto in mijn leven gehad, beter verwennen dan verwaarlozen.
ik ga even kijken wat ik heb dan er staat wel al iets in de filmhoekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou de roddelfabriek na Centraal vandaag wel willen zien.
vandaar dat ze daar zit voor een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over haar kinderen: Ik heb altijd een motto in mijn leven gehad, beter verwennen dan verwaarlozen.
T rex over 20 jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
Kan die lichtjongen niet elke dag even langs komen?
Vooral geen Utopia refs plaatsen .. Volgens mij filteren ze gewoon op een aantal tags...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:47 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
maar ze mogen niet op internet hoor dan wel youtube en alle ander sites ben ook icter en google daar zie je alles mee kan niemand nakijken als je de site niet opend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |