Ik niet want straks appeltaart maken en beetje zenuwachtig ensjjowwwquote:
Hoezo zenuwachtig? Of is het een examen op de praktijkschool of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik niet want straks appeltaart maken en beetje zenuwachtig ensjjowww
Ja ik zit 4e jaars appeltaarbakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo zenuwachtig? Of is het een examen op de praktijkschool of zo?
Nu je dit zei moest ik weer even aan haar denken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
Goed om te lezen dat je eindelijk over je ex bent.
Waar gaat dit nu weer over?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm oke.. dan zal voor die zak aardappelen de 1.4km iets meer zijn dan 5 minuten gok ik. Ik ren 5km in 19.45
Even rekenen... : 5 min / cult - feromoon x braadslee = 1.4km ^ kkrlelijk - Blondje93 x 12 = 13 minuut 35 seconden.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha sukkel, ik zat 9-17 op kantoor.
Karma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Houd je bek eens.quote:
Behalve mensen die het IQ van een pelpinda hebben. Jij dus.quote:
slecht geslapen chlo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Dat gejank van dat misbaksel over Braddie de godganse tijd ook. Echt, kanker gewoon op.
Ja, vandaag ben ik gewoon hele dag mad.quote:
vind het nu al jammer dat ik niet de hele dag hier kan zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vandaag ben ik gewoon hele dag mad.
Nee, jij trekt volle zalen..quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Behalve mensen die het IQ van een pelpinda hebben. Jij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |