abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin woensdag 13 augustus 2014 @ 16:06:06 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143381636
Yeah. Da's dus 20.50 voor ons. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_143382169
Hopelijk staat ie ook snel weer op Netflix. Ik ben aan het werk als het word uitgezonden ;(
pi_143398607
Don't Blink! And don't laugh ;-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Karstman op 13-08-2014 23:48:16 ]
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_143408445
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Karstman het volgende:
Don't Blink! And don't laugh ;-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Failed. Twice.....

Briljant!
pi_143409734
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Karstman het volgende:
Don't Blink! And don't laugh ;-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 23:41:52 #256
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143433453
Dit zou ons allemaal kunnen overkomen.. dat een dronken vriend je sms't en je wat met 'm gaat dollen..
http://diply.com/trendyjo(...)unk-texts-a-dr/46988

_O-

fake lijkt me trouwens, de "dronken gast" begint over een jaartal terwijl er nog helemaal geen tijd is besproken.

[ Bericht 16% gewijzigd door SiGNe op 14-08-2014 23:52:47 ]
pi_143437457
Was leuk, op een dramatische Q&A na :) Tot mijn verbazing mag ik deze Doctor eigenlijk meteen wel. Normaal gesproken moet ik er namelijk altijd even aan wennen.

Meer zal ik er niet over zeggen ;)

Er liepen trouwens nog mensen rond welke er 500! dollar voor over hadden!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:24:15 #258
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_143438673
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 23:41 schreef SiGNe het volgende:
Dit zou ons allemaal kunnen overkomen.. dat een dronken vriend je sms't en je wat met 'm gaat dollen..
http://diply.com/trendyjo(...)unk-texts-a-dr/46988

_O-

fake lijkt me trouwens, de "dronken gast" begint over een jaartal terwijl er nog helemaal geen tijd is besproken.
Tweede blokje van "the Doctor", daar staat 1969.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:28:44 #259
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_143446155
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:24 schreef wonderer het volgende:

[..]

Tweede blokje van "the Doctor", daar staat 1969.
Ah ja.. overheen gelezen :@
  Admin vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:21:24 #260
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143462390
Weet iemand trouwens of de acteurs zelf bepalen wat hun 'afscheidsspeech' wordt bij regeneratie?
Eccleston had natuurlijk de melding dat Rose 'fantastic' was, gevolgd door een 'and you know what? So was I!', Tennant had een erg oprechte 'I don't wanna go' en Matt Smith 'will always remember when the doctor was me'.
Het kan natuurlijk dat de schrijvers dat bedenken, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat de acteur daar zelf ook enige inspraak in heeft. Het komt zo persoonlijk over en is eigenlijk altijd ook interpreteerbaar vanuit de visie van de acteur in plaats van die van het personage.

Just wondering nu ik net met de kinderen eindelijk bij ben en the time of the doctor weer heb gekeken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:32:02 #261
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143487100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Danny het volgende:
Weet iemand trouwens of de acteurs zelf bepalen wat hun 'afscheidsspeech' wordt bij regeneratie?
Eccleston had natuurlijk de melding dat Rose 'fantastic' was, gevolgd door een 'and you know what? So was I!', Tennant had een erg oprechte 'I don't wanna go' en Matt Smith 'will always remember when the doctor was me'.
Het kan natuurlijk dat de schrijvers dat bedenken, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat de acteur daar zelf ook enige inspraak in heeft. Het komt zo persoonlijk over en is eigenlijk altijd ook interpreteerbaar vanuit de visie van de acteur in plaats van die van het personage.

Just wondering nu ik net met de kinderen eindelijk bij ben en the time of the doctor weer heb gekeken.
dat vind de LMK altijd zo lullig, als er niemand reageert...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_143487262
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Danny het volgende:

[..]

dat vind de LMK altijd zo lullig, als er niemand reageert...
quote:
The full speech, written by Steven Moffat
http://www.radiotimes.com(...)nal-doctor-who-lines

Het klinkt alsof het voor ze wordt geschreven.
  Admin zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:34:46 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_143489434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Syntos het volgende:

[..]

[..]

http://www.radiotimes.com(...)nal-doctor-who-lines

Het klinkt alsof het voor ze wordt geschreven.
Lijkt me duidelijk dan idd ^O^
tnx!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:18:07 #264
47102 Elvi
miemkwien
pi_143521116
Er gaan geruchten dat Jenna-Louise Coleman stopt met Doctor Who: http://www.mirror.co.uk/t(...)oleman-quits-4061757

Volgens mij gaan er altijd wel zulke geruchten rond :') maar ben wel benieuwd wie dan de nieuwe companion wordt :D
pi_143521624
Ik dacht ergens dat ik zag dat er dan een mannelijke companion zou komen...

Oh wacht er is een vriendje voor Clara ingeschreven http://metro.co.uk/2014/0(...)a-boyfriend-4832133/ ene Danny Pink. Denk dat ik dat gezien had en als mannelijke companion had bestempeld.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:38:52 #266
47102 Elvi
miemkwien
pi_143522147
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Karstman het volgende:
Ik dacht ergens dat ik zag dat er dan een mannelijke companion zou komen...

Oh wacht er is een vriendje voor Clara ingeschreven http://metro.co.uk/2014/0(...)a-boyfriend-4832133/ ene Danny Pink. Denk dat ik dat gezien had en als mannelijke companion had bestempeld.
Een man zou wel leuk zijn. Of een vrouwelijke companion zonder love-interest (zoals Donna). Als ik liefdesproblemen zou willen zien zou ik wel een soap kijken :')
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 09:36:28 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143543961
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Danny het volgende:
Weet iemand trouwens of de acteurs zelf bepalen wat hun 'afscheidsspeech' wordt bij regeneratie?
Eccleston had natuurlijk de melding dat Rose 'fantastic' was, gevolgd door een 'and you know what? So was I!', Tennant had een erg oprechte 'I don't wanna go' en Matt Smith 'will always remember when the doctor was me'.
Het kan natuurlijk dat de schrijvers dat bedenken, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat de acteur daar zelf ook enige inspraak in heeft. Het komt zo persoonlijk over en is eigenlijk altijd ook interpreteerbaar vanuit de visie van de acteur in plaats van die van het personage.

Just wondering nu ik net met de kinderen eindelijk bij ben en the time of the doctor weer heb gekeken.
Dat bedenkt de schrijver. RTD heeft zijn laatste seizoen compleet gedocumenteerd in een briefwisseling met journalist Bejamin Cook, en dat is als boek uitgegeven (goed boek, enorm interessant om te lezen, zeker als je screenwriting een interessant vak vindt). Hij heeft het ook over Tennants laatste scène en als ik me goed herinner had hij de laatste woorden al heel lang klaarliggen. Hier kun je het scenario lezen, op pagina 71 onderaan staat de quote.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 18 augustus 2014 @ 09:38:26 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_143543996
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Syntos het volgende:

[..]

[..]

http://www.radiotimes.com(...)nal-doctor-who-lines

Het klinkt alsof het voor ze wordt geschreven.
Improviseren is ook maar heel zeldzaam en wordt meer gedaan bij films dan tv. Logisch ook, want bij film is uiteindelijk de regisseur de baas (en is er dus on set meer mogelijk), en bij tv is dat de showrunner, die in negen van de tien gevallen (of vaker) ook de hoofdschrijver is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_143546641
Hoe Doctor Who iemand het leven redde. Nou ja soort van:

quote:
Met de hartelijke groeten uit Cardiff University Hospital

De lange schoolvakanties in je jeugd. De korte stedentrips van tegenwoordig. Redacteuren vertellen over hun vakanties.

Ah toe, vertel nog eens over de dag dat Doctor Who en dokter Ulrich von Oppell je leven hebben gered?

Nou, vooruit dan maar.

Uit mezelf was ik nooit naar Cardiff gegaan. De vakantie met kleurrijke vissershaventjes en strandjes van Cornwall en Devon was me tot dan toe prima bevallen. Campings in de middle of nowhere, vaak zonder bereik voor de mobiele telefoon en in elk geval geen internet. Maar omdat ze me zonder morren twee weken lang was gevolgd naar halfvergane bootjes en over stinkende kades, sjokte ik op 8 augustus 2011 zonder commentaar langs voor mijn dochter memorabele plekken in de hoofdstad van Wales. Meer in het bijzonder: Cardiff Bay. Dit trendy uitgaansgebied was de thuisbasis van twee van haar favoriete televisieprogramma’s: Doctor Who en het daaruit voortgekomen Torchwood.

Ook voor chirurg Ulrich von Oppell was het nooit de bedoeling dat hij in Cardiff zou belanden. Als hoofd van de hartafdeling van het Groote Schuur-hospitaal en hoogleraar aan de medische faculteit van Kaapstad werd hij in Zuid-Afrikaanse kranten ’één van se briljantste hartchirurge van hul generasie’ genoemd. Maar Von Oppell was ook een moeilijk mens. Diezelfde kranten berichtten uitvoerig over talloze conflicten die hij met collega’s tot aan het hooggerechtshof uitvocht, waarbij ’wetenschappelijk bedrog’, ’laster’, ’aanranding’ en nog zowat van die onverkwikkelijkheden de revue passeerden. Toen daar ook nog een vechtscheiding met zijn toenmalige echtgenote bovenop kwam, nam Van Oppell de wijk naar Wales, waar hij in korte tijd zijn faam vestigde als hoofd van de hartafdeling van het universiteitsziekenhuis van Cardiff en als briljant chirurg. ’In zijn vakgebied één van de beste ter wereld, maar sociaal een ramp’, zoals één van zijn collega’s het omschreef.

Maar dat laatste maakte mij niet zoveel uit, toen op 10 augustus - gewoon op bed, in de caravan - mijn aorta scheurde, een hartklep beschadigde en een zooitje maakte van wat aanpalend aderwerk.

Onze uitvalsbasis voor Doctor Who-filmsets lag op maar tien minuten van het Universiteitsziekenhuis van Cardiff, waar dokter Ulrich von Oppell - in zijn boerderijtje op het platteland - werd opgeroepen voor een dertien uur durende spoedoperatie die hij als één van de weinigen op die manier kon uitvoeren.

Na zes dagen in coma te hebben gelegen en nog eens twee weken ’op zaal’ kon ik op 1 september via Cardiff Airport mijn vakantie afsluiten. Met een teflon aorta, gerepareerde hartklep en met vliegtuiglijm aan elkaar geplakt aderwerk als souvenirs.

Met dank aan Doctor Who en dokter Ulrich von Oppell.
Bron: http://www.leidschdagblad(...)tal?lref=r_regionaal
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_143562976
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Karstman het volgende:
Ik dacht ergens dat ik zag dat er dan een mannelijke companion zou komen...

Oh wacht er is een vriendje voor Clara ingeschreven http://metro.co.uk/2014/0(...)a-boyfriend-4832133/ ene Danny Pink. Denk dat ik dat gezien had en als mannelijke companion had bestempeld.
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Een man zou wel leuk zijn. Of een vrouwelijke companion zonder love-interest (zoals Donna). Als ik liefdesproblemen zou willen zien zou ik wel een soap kijken :')
Danny Pink's acteur was al maanden geleden aangekondigd als de nieuwste mannelijke companion. :P

De eerste mannelijke companion was Ian Chesterton,helemaal terug in 1963(serial 1!!).Hij is ook nog eens bestuursvoorzitter van Coal Hill School. :*
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:25:32 #271
47102 Elvi
miemkwien
pi_143564601
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Danny Pink's acteur was al maanden geleden aangekondigd als de nieuwste mannelijke companion. :P

De eerste mannelijke companion was Ian Chesterton,helemaal terug in 1963(serial 1!!).Hij is ook nog eens bestuursvoorzitter van Coal Hill School. :*
Ik heb het Dr Who nieuws de laatste tijd niet zo gevolgd ivm spoilers ;)

En ja ik weet heus wel dat er meerdere mannelijke companions zijn geweest :')
pi_143569526
Nu dacht ik in de zomer wel even seizoen 5 t/m 7 te kunnen herkijken. Maar natuurlijk let ik weer niet op de tijd en heb ik nu nog maar 5 dagen om seizoen 7 en de drie specials te kijken. Lekker slim :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 20 augustus 2014 @ 13:55:29 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_143627175
Sylvester McCoy 71 vandaag *O*
Happy birthday dus :)

Ik ben al zo verdomde nerveus zeg voor zaterdag :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_143627287
Nou, ben benieuwd. :)

Afgaande op de episode titles klinken 2,5 en 8 al gaaf.
Aflevering 3 daarentegen. :{ Daar heb ik even een deja vu momentje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door Syntos op 20-08-2014 14:09:57 ]
pi_143627448
8 idd :D dat zijn de beste
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')