Marije stond helemaal alleen. Dat heeft ze écht niet verdiend. Die jongens deden óók mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
[..]
En toch vind ik het tof van haar dat ze Marije onder haar vleugels neemt zoals ze het noemt
een gemeen vuil vies secreetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik help graag. Bill is een valse opportunist.
ik gun haar echt helemaal niets, als ze huilt word ik vrolijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik help graag. Bill is een valse opportunist.
Ze zei nog tegen hem dat die het niet moest doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan zich niet meer staande houden na vanavond. Gio heeft haar de grond in getrapt.
Nou, daar ben ik het niet mee eens hoor. Die labbekakken van SBS lieten niets zien van het hele gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
En maar zeggen dat dit geen DGK 2.0 is.....
Zelfs in de uitzending gaat het die kant op.
Ja! Eens!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een hypocriete bende!
Team Marije!
Over hypocriet gesprokenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura: "En dat je je dan inlaat met 2 boys, maar je bent toch geen fucking ho...."
Nee joh, wat jij met dat varken en Robin deed in 3 dagen tijd, is wel normaal.
Door en door verrot zijn ze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef notturna het volgende:
Als ik naar die hypocriete wijven daar kijk, schaam ik me diep dat ik tot het zelfde geslacht hoor.
Wat een nare teven daar.
Lachen is gezondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik gun haar echt helemaal niets, als ze huilt word ik vrolijk
Hou op zeg, vals wijf Vanessa en het slaat nergens opquote:
Voor!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik dan maar alles vanaf 0:00 uur online zetten?
Kan zijn maar ik heb zo'n hekel aan haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Urb het volgende:
[..]
En toch vind ik het tof van haar dat ze Marije onder haar vleugels neemt zoals ze het noemt
Jawel, ze is de enigste die Marije troost, moet je die valse wijven binnen eens horenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou op zeg, vals wijf Vanessa en het slaat nergens op
Echt hè. Tijd dat iemand die hypocriete kutten eens een spiegel voorhoudt.quote:
we trappen naar beneden en lijken zelf beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die crackhoer....
Eerst Paul in de eerste week zoenen onder die douche en nu een grote bek hebben.
Maar daarna zei Emil dat hij het wel moest doen helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef RVer het volgende:
[..]
Ze zei nog tegen hem dat die het niet moest doen
Eens!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jawel, ze is de enigste die Marije troost, moet je die valse wijven binnen eens horen
Het was pure aanranding van Marije d'r kant af. Die jongens deden 0,0.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Marije stond helemaal alleen. Dat heeft ze écht niet verdiend. Die jongens deden óók mee.
Helaas zit daar niemand die dat durft. Zelfs en zeker Emil niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè. Tijd dat iemand die hypocriete kutten eens een spiegel voorhoudt.
Ik hoop op mooi weer, lekker naar buiten en dit laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Urb het volgende:
Nou gelukkig een lang weekendje weg over paar dagen, heb weinig zin meer om naar die slangenkuil te kijken/luisteren eerlijk gezegd.![]()
![]()
Zelfs mn favo's lulden mee over Marije, hebben allemaal afgedaan.
Hij noemde Marrije en Joeyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
Heeft Gio namen genoemd of alleen gezegd dat ie heeft lopen friemelen ... Maar niet met wie .. Robin in het Reine laten en het afschuiven op een dronken avond met een Marije en Gio ... ?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was pure aanranding van Marije d'r kant af. Die jongens deden 0,0.
Die *** vimeo kan maar 1 HD film per weekquote:
1 stabiele factor -----> ISAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Blueheeler het volgende:
Tjonge de Cos wisselt sneller van favoriet dan menig man van onderbroek
Joey pakte haar zo'n beetje meteen toen ze erbij kroopquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was pure aanranding van Marije d'r kant af. Die jongens deden 0,0.
Onvoorstelbaar he. Eerlijkheid duurt het langst, deze groep is eerlijk. Wij spreken alles uit. Billy heeft geleerd (ze waait nog steeds met alle winden mee). Wat een gelul.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Zodra Billy en Lot samen praten, zap ik weg. Te erg voor woorden.
Ja inderdaad! Dat hield 'r niet tegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef frensje het volgende:
Lot ging toch ook met Joey die nog verkering had![]()
Zogenaamd niets gebeurt maar ik hoorde Paul later tegen Hakim dat ie 'm er in had gehad ..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Klapskaats het volgende:
Als er 1 dr harses moet houden dan is dat Billyboy wel, die stond al in de 1e week met paul onder de douche, en dat ontkende ze ook glashard.
Hopelijk worden er veel filmpjes van gepost in het filmpjestopic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef rico80 het volgende:
Echt helemaal kut dit er gebeurt eindelijk van alles en ik kan al 10 minuten op geen enkele stream komen niet over de kabel en ook niet over 3G.
Yep en anders lekker ouderwets bordspellen/kaartenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop op mooi weer, lekker naar buiten en dit laten voor wat het is.
ZUM KOTSEN.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:15 schreef Soury het volgende:
Nu Lot aan het smoezen dat ze zelf liep te kutten met Laura en Joie. Walgelijk wijf
En niemand die dat ook zegt tegen haarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Dat hield 'r niet tegen
Die gaat haar 3 stemmen verdelen over Billy en Lot ... let maar opquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Aan de ene kant ...... maar aan de andere kant .... Slappe hap!
Ja maar Marrije komt net binnen en dan mag het niet he ? "Insert misselijk Billy lachje"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
Die fanatieke hatelijke blik in Billy's ogen ook. Die komt hierop klaar.
Tja, wie doet en kan dat? Tijd voor John om er een sexy secreet in te gooien die die wijven eens een flink op hun nummer zet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè. Tijd dat iemand die hypocriete kutten eens een spiegel voorhoudt.
Ze voelen zich nu superheilig. Dat moet een ongekende gewaarwording zijn voor die trollen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Marrije komt net binnen en dan mag het niet he ? "Insert misselijk Billy lachje"
Ruud riep dat je je waardigheid dan verliestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las hier iets over de discretie van Bil en Ruud. Ze moesten er maar eens een filmpje van monteren en ze dat laten zien, verplicht.
Hypocriet varken dat 't is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef frensje het volgende:
Werkelijk hè? Te erg dit!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Marrije komt net binnen en dan mag het niet he ? "Insert misselijk Billy lachje"
Aike? Die blijft tot en met december lekker onder de radar...quote:
Dit!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef 37metrijst het volgende:
Waar de hel gaat dit allemaal over? Waar bemoeien deze hypocrieten schijnheiligen zich mee?![]()
Hebben ze zich bemoeid met het ransapen van die 2 smeerlappen, het vingerwerk van Lot en Lau, het geviezelevoos van Joey en Vanas, het stiekem zuipen van Vanessa etcetc. Hou es op zeg. Het liegen en bedriegen was al vanaf dag 1 aan de gang en nu moet Marije bloeden?![]()
En Marije zich maar verontschuldigen.Rug recht en je eigen gang gaan. Laat ze maar lullen.
Team Marije![]()
![]()
En va n Joey naar Lauraquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef frensje het volgende:
Het is nog steeds: mannen zijn stoer, vrouwen een hoer. Simpel toch.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef marjan64 het volgende:
ik vind marije niks
maar dit vind ik zielig
en die klote kerels dan
Het is psies zoals in Nico's brieven stond, de discrimieren nieuwen en voelen zich "meer"omdat ze er toevallig wat langer zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
nee, de vrouw is altijd schuldig. mannen gaan vrijuit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef Ransjih het volgende:
isa : maar dit is toch ook een fout van gio en joey?
Dit! WTF en die jongens laten Marije keihard vallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef 37metrijst het volgende:
Waar de hel gaat dit allemaal over? Waar bemoeien deze hypocrieten schijnheiligen zich mee?![]()
Hebben ze zich bemoeid met het ransapen van die 2 smeerlappen, het vingerwerk van Lot en Lau, het geviezelevoos van Joey en Vanas, het stiekem zuipen van Vanessa etcetc. Hou es op zeg. Het liegen en bedriegen was al vanaf dag 1 aan de gang en nu moet Marije bloeden?![]()
En Marije zich maar verontschuldigen.Rug recht en je eigen gang gaan. Laat ze maar lullen.
Team Marije![]()
![]()
Ja, zijn op bezoek geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef ledn81 het volgende:
WTF! Vanflesa schijnt 2 kinderen thuis te hebben waar ze zich voor moet gedragen?
Heeft iemand die kinderen wel eens gezien?
Ik had er ooit Wytse's en Aike's kaart van gemaakt.... Dat klopt wel. Maar voor Gio erbij, moet ik er ook een EEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH, EEUUUHHH, EUH? Kaart van maken...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Burner, Gio praat inmiddels ook zo! Moet die er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |