ik weet niet of er een nummer met mijn naam isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
Wtf, abrikozen maartje, wat is dát dan voor titel
Hoe heette je, pieter-jan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet of er een nummer met mijn naam is
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik wou dat er een hit was op mn geboortedag met míjn naam. Helaas is er überhaupt maar een liedje waar mijn naam soort van voorkomt. Het nummer heet "Abrikozen Maartje" en in de tekst staat niks.
ken het ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
Jullie hebben allemaal liedjes die ik wel kenKen liedje van mijn geboortedag echt niet
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
windows 8.1 update 1, dan heb je weer redelijk een startmenuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engelsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn naam schrijven ze geregeld met een streepje ertussen.
vind ik op zich niet zo erg, maar als je eerst zelf een mail tikt met je eigen naam eronder en dan een reply krijgt met een streepje ertussen, dan kan ik ze echt wat aandoen
alsof ze denken dat ik mijn eigen naam niet goed schrijf
bobquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn naam is gelukkig moeilijk fout te schrijven op zn engels
quote:
Ja wat, kun jij niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben vernoemd naar een liedje, nog erger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |