Je kan toch gewoon switchen tussen metro en oldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Vind het al heel wat waar ik dat zwarte schermpje kan vinden.. want windows 8
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon switchen tussen metro en old
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt stoppen met nagelbijten. Kreeg vandaag op het werk allesreiniger tussen mn nagels.
fucking pijn
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de restquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?
Heb ik iig bij mijn ouders gedaan.
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de rest. En dat zoeken is echt nog maar zelden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imo
sowieso snap ik de haat niet zo
hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je kunt alles in dat balkje in voeren
. Maarja, dan is het meer dat ik er achter moet komen dat je dan 'cmd' moet in typen
![]()
.
En ik ook niet.. ja, het is wennen.. maar als je eenmaal gewend bent
Dat doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeft niet
gewoon windowsknop en dan intikken wat je zoekt
serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlen
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Dat was een slecht plan, saai in de woonkamer
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!
Hahaha kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
Meest trieste van een t verzorgingshuis he, de fucking algemene woonkamer
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.quote:
uggsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.
Haha. Dat was echt de shit toen ik jong was.quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan dit: http://geboortedaghit.nl/25091989
[quote]Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://geboortedaghit.nl/14101994
dit is erger
Dat is beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oude man komt voorbij
http://geboortedaghit.nl/10011986
Dat is best een bazennummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |