79-80 kg bij 1:85 kom niet haten makkerquote:
zelfde gewicht 7 cm langer ;_;quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
79-80 kg bij 1:85 kom niet haten makker
Waar en hoe laat?quote:
magere lat!quote:
Huh nu al toch?quote:
Ah, lekkkerrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh nu al toch?
Heb morgen vrij om relaxt de verhuizing af te ronden. Donderdag/vrijdag fietsen in limburg
je gaat toch niet naar limburg verhuizen mag ik hopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh nu al toch?
Heb morgen vrij om relaxt de verhuizing af te ronden. Donderdag/vrijdag fietsen in limburg
Zeker klote. Maar ja, misschien af en toe jezelf dwingen. Of eet iets wat heeeel lekker is, waar je niet per se honger voor hoeft te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hongergevoel is totaal weg laatste weken
fucked up g
Weet je ook waar het aan lag?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, ligt beetje aan jezelf ook. Maar vond deze wel jammer, had 'm kunnen hebben denk ik.
Snoep, ijs, koek, chipsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker klote. Maar ja, misschien af en toe jezelf dwingen. Of eet iets wat heeeel lekker is, waar je niet per se honger voor hoeft te hebben.
Mijn slaapkamer? Tijd wanneer je hier bent?quote:
Ja, précies. Te veel honger en geen eten bij en toen trein vertraging en allesquote:
Zeker. Heb er zin in!quote:
Nee hoor, hemelsbreed 1. km.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar limburg verhuizen mag ik hopen
Chocola.quote:
Ik zal proberen er vandaag nog te zijn, spring meteen op de fiets. Welke provincie moet ik heen fietsen? Ben wel even onderweg vrees ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer? Tijd wanneer je hier bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |