doe sossaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdomme
Hmm ja dan zal ik het ook een stuk sneller kunnen denk ik. Maar ook dan vind ik 5½ uur wel erg snel.. Dan zal ik zeggen voor mezelf 8 uurtjesquote:
haal bitcoinsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind andere drugs wel leuk maar het is nog leuker als ik het maar 2x per jaar doe
[..]
Ja geen idee, xtc maar welke? Mijn vriend moet wat regelen. Ik kon niks fiksen verdomme
Elke maand weer.quote:
Nog steeds zo trouwensquote:
Je vetcellen blijven gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke maand weer.
Ik was ook vet verloren.Dus eigenlijk moet ik nu geen chocola meer eten.
Lekker een uur in de wind meurenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Vooral met mooi weer, lekker door fietsen. Heerlijk
Nou ja, ik heb verder weinig gegeten, dus ik denk dat de schade mee valt. Verder alleen een smoothie, twee crackers en avondeten.quote:
quote:
FOK!ken tot het einde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik kan alleen op google.nl en forum.fok.nl en de rest van mn pagina's laden allemaal niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen
Als ik in de winter fiets en ik ga stilstaan (naar mijn werk ga ik met een pontje) sta ik te bibberen terwijl ik daar max 10-15 min stilstaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Amarantha het volgende:
In de zomer zweet ik veel minder op de fiets dan in de winter. Als ik met een hemdje aan fiets dan zweet ik echt niet hoor, maar als ik een dikke jas en alles aan heb dan wel
Het was lekker., Ik was veraangenamend verrast.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veel aardappel in verhouding. Beter wel.
Eet smakelijk Mikey, een uur geleden dan wel
Zit je nu op je eigen internet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Help, ik kan alleen op google.nl en forum.fok.nl en de rest van mn pagina's laden allemaal niet. Hoe kan dit en wat moet ik doen
Straks doet iemand het wel.quote:
Dan verdienen ze het. Want dan ben je achterlijk als een baviaan.quote:
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verwacht toch niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om dat te doen
Flush je dns eensquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(quote:
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand helpen?Ik kan namelijk ook niet zelf zoeken wat ik moet doen want de pagina's doen het dus niet
![]()
gebeurtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen achterlijk genoeg zijn om het te posten. Toch gebeurd het.
Nee, want google.nl en forum.fok.nl doen het gewoon normaal. Niks langzaam laden gewoon, dood en dood normaal terwijl andere pagina's nog geen eens ladenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan slechte verbinding zijn tijdelijk. Probeer even te reconnecten. Meestal is het dan over.
Cash legenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja! En andere pagina's laden gewoon niet. Als in: ze springen METEEN over op "deze pagina kan niet worden weergegeven blablabla"':'(
Thanks.quote:
BAM! Thanksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
command prompt --> ipconfig /flushdns
Je kan toch gewoon switchen tussen metro en oldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Vind het al heel wat waar ik dat zwarte schermpje kan vinden.. want windows 8
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon switchen tussen metro en old
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt stoppen met nagelbijten. Kreeg vandaag op het werk allesreiniger tussen mn nagels.
fucking pijn
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon je nagels lakken. Als Ronaldo het mag kan jij het ook.
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alsnog geen startknopbalkjeding. En windows 8 is echt niks mis mee, je moet het alleen even weten. Het is allemaal vet makkelijk.. maarja, als je het niet weet he![]()
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de restquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt al die knoppen toch gewoon met een snelkoppeling op je bureaublad zetten?
Heb ik iig bij mijn ouders gedaan.
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dan. Maar ik weet hoe windows 8 werkt. Soms alleen zoeken.. maar voor de rest. En dat zoeken is echt nog maar zelden
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoeken is juist vrij makkelijk met windows 8 imo
sowieso snap ik de haat niet zo
hoeft nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je kunt alles in dat balkje in voeren
. Maarja, dan is het meer dat ik er achter moet komen dat je dan 'cmd' moet in typen
![]()
.
En ik ook niet.. ja, het is wennen.. maar als je eenmaal gewend bent
Dat doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeft niet
gewoon windowsknop en dan intikken wat je zoekt
serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb al uggs meer vrouwelijkheid kan ik niet handlen
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
Dat was een slecht plan, saai in de woonkamer
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wowww, je zit ook al écht in een verzorgingshuis?!
Hahaha kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:45 schreef Crack_ het volgende:
Meest trieste van een t verzorgingshuis he, de fucking algemene woonkamer
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.quote:
uggsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist nog geen eens dat je in Engeland woonde, laat staat dat je Uggs zou hebben.
Haha. Dat was echt de shit toen ik jong was.quote:
[/quote]quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter dan dit: http://geboortedaghit.nl/25091989
[quote]Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://geboortedaghit.nl/14101994
dit is erger
Dat is beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oude man komt voorbij
http://geboortedaghit.nl/10011986
Dat is best een bazennummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |