SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Zo heel af en toe moet het kunnen toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te laat. Maarja, geeft niet. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen alles!
Nou eh, nee eigenlijk niet hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe moet het kunnen toch?
Leedvermaak is het beste vermaak!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij geniet van vallende kinderen dus :s ja ik kijk hem nu
Te laat om je aan je sig te houden?quote:
Mja, ik weet niet wat je allemaal geleerd is natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eh, nee eigenlijk niet he. Maarja, dat is ook weer niet realistisch
Eet dan wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kei weinig gegeten vandaag, dat wordt weer afvallen komende tijd ben ik bang
Is afvallen erg dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
echt kei weinig gegeten vandaag, dat wordt weer afvallen komende tijd ben ik bang
hongergevoel is totaal weg laatste wekenquote:
Mja, ligt beetje aan jezelf ook. Maar vond deze wel jammer, had 'm kunnen hebben denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat je allemaal geleerd is natuurlijk.
Maar dacht dat het niet supererg was als het eens gebeurde.
Maar jij weet beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |