SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 27-05-2014 19:23:01 ]
Nog 29 uurtjes wachten. Oid weet niet hoe laat ze komen met die updatequote:
terechte retweet dan ;pquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze man wordt geretweet door EA
[ afbeelding ]
Net kiet misschien!
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKKquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verslavingskans is nihil, gewelddadige kanten van XTC zijn er nagenoeg niet, en dodelijke slachtoffers per jaar op 1 hand te tellen. Tja.
Nou tis toch niet echt een pack dat mij doet overhalen om ook een pack te kopenquote:
Is alcohol na de drooglegging in de USA gevaarlijker geworden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij is het wel in het voordeel van de mensen die nu gebruiken dat XTC verboden is. Als het legaal was en wanneer iedereen wist dat het zo veilig was, zou er nog veel meer nepspul in omloop komen en dan wordt het er natuurlijk wel gevaarlijker op
racistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKK
Ja, daarom open ik nu liever geen 100k pack.. de vorige keer had ik niks op 1 pack na (van Persie en Suarez)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze man wordt geretweet door EA
[ afbeelding ]
Net kiet misschien!
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKK
Alcohol is minder duur en mensen hebben sneller door dat er geen alcohol in zit bijv. Bij zo'n pilleke weet je dat niet als je die voor toch best veel geld koopt, en daar kan alle soorten troep inzitten die je maar wilt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is alcohol na de drooglegging in de USA gevaarlijker geworden?
Ik vind dat de overheid de XTC moet legaliseren, reguleren en gewoon een belastingheffing er op moet gooien. Meer geld voor de overheid, en mensen hebben zekerheid dat ze goede spullen krijgen, en nog belangrijker, goede voorlichting.
Denk dat ze zich beter kunnen richten op de duizenden kilo's designer drugs die onze kant op komen, en niemand weet wat daar de effecten op lange termijn voor zijn. Plus meer aandacht voor bestrijding als heroïnesmokkel. Je moet de pijlen, zeker in deze tijden, dan wel op de juiste soorten drugs richten.
Is idd net als zeggen dat je nooit naar het Ziekenhuis moet gaan, want daar gaan de meeste mensen doodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...
Daarom, als je reguleert, dan kun je elke pil aanbieden met een hoeveelheid MDMA per pil. Net als je nu voor bier 5% alcohol hebt. En voor een likeurtje 20%. Gewoon dat mensen weten hoeveel ze binnen krijgen, en op die manier beter kunnen sturen hoe de avond zal lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alcohol is minder duur en mensen hebben sneller door dat er geen alcohol in zit bijv. Bij zo'n pilleke weet je dat niet als je die voor toch best veel geld koopt, en daar kan alle soorten troep inzitten die je maar wilt.
Dat was het punt wat ik wilde makenDe rest ben ik tegen, omdat dat alleen kan als alle landen daarmee akkoord gaan, anders krijgt Nederland daar ontzettend veel gezeik mee.
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...
quote:
Ja want mensen met een pinda-allergie eten vrijwillig pinda'squote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.
Je kan dat natuurlijk alleen vergelijken met Pinda gebruikers. Anders is het appels met perenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.
Het land zou te klein zijn als de politiek miljarden euro's in zou zetten om de pinda allergie te bestrijden voor die.. (hoeveel??) doden per jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kap even met die onzinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer ozz het nou eindelijk eens ging aanpassen.
ik heb geen zicht op de statistieken, maar is het niet waar wat hij zegt? Had wel sterkere tegenargumenten verwacht als deze van je.quote:
Pinda's met XTC gaan vergelijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb geen zicht op de statistieken, maar is het niet waar wat hij zegt? Had wel sterkere tegenargumenten verwacht als deze van je.
Als ie had gezegd er zijn meer XTC Gebruikers dan mensen met een haaienbeet, maar er gaan wel meer mensen met een haaienbeet dood dan door gebruik van XTC had er precies hetzelfde gestaan als nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb geen zicht op de statistieken, maar is het niet waar wat hij zegt? Had wel sterkere tegenargumenten verwacht als deze van je.
Ok, tegen dit sterke, inhoudelijke argument kan ik niet op. Ik werp de handdoek in de ring.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pinda's met XTC gaan vergelijken
Kunnen we het misschien gewoon weer over de Giro hebben? Of over FUT desnoods.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over dieren die mensendingen doen.
Ik snap niet wat je daar zo mooi aan vindt. Ik vind haar echt aidslelijk.quote:
Dikke billen vind ik gewoon lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je daar zo mooi aan vindt. Ik vind haar echt aidslelijk.
Aidslelijk? Ik kan erin komen als het niet je type is, maar lelijk vinden vind ik wat ver gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aidslelijk? Ik kan erin komen als het niet je type is, maar lelijk vinden vind ik wat ver gaan
Hoeft niet hoor. Ga vooral lekker verder met pinda's, appels of maggiblokjes vergelijken met XTC. Ik zeg alleen dat het werkelijk he-le-maal nergens over gaat. En dat is mijn meningquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ok, tegen dit sterke, inhoudelijke argument kan ik niet op. Ik werp de handdoek in de ring.
hipsterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben 12 wat is ditquote:
tr gemachtquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ga vooral lekker verder met pinda's, appels of maggiblokjes vergelijken met XTC. Ik zeg alleen dat het werkelijk he-le-maal nergens over gaat. En dat is mijn mening
Mensen slikken ook niet vrijwillig een vervuilde pil.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want mensen met een pinda-allergie eten vrijwillig pinda'sGoede vergelijking man
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom verbaast dit me niet eens?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mensen slikken ook niet vrijwillig een vervuilde pil.
Of raken ook niet vrijwillig oververhit.
Heel veel mensen vergeten dat die doodsoorzaken vrij weinig met XTC zelf te maken hebben, maar met het domme gebruik ervan. Zoals Toefjes al zei: voorlichting is ontzettend belangrijk.
Iemand met een pinda-allergie krijgt toch ook voorlichting over wat wel en niet kan? Waar hij op moet letten, etc.
Dat zou met XTC dus ook moeten, maar omdat er zo'n taboe op heerst krijgen we alleen maar te horen dat het dood en verderf zaait
Njah ik wil best discussiëren maar als je mensen die hun hele leven constant op moeten letten of de tante die ze een kus geven op de verjaardag van oma niet 's middags Kip Siam gegeten heeft vergelijkt met mensen die vrijwillig een pilletje nemen terwijl ze weten dat daar een risico aan kan kleven... (Ik zeg niet dat drugs slecht zijn, of dat het eng is, maar je neemt wel bewust het risico. En als je slim bent dan beperk je dat risico zoveel mogelijk, zoals jij en Toefjes dat blijkbaar doen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry dat ik erover door ging. Goedmakertje:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Komt er morgen eigenlijk nog een TOTW?
Omdat alle competities zo onderhand stil liggen? Ik heb ook geen idee waarom niet...maar meestal check ik maandag of dinsdag de predictions, en ik betrap mezelf erop dat ik er nu niet eens aan heb gedachtquote:
En dat is dus het probleem nu met het verbieden van XTC. Met legaliseren, fatsoenlijke voorlichting en regulering kun je dat makkelijk legaliseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah ik wil best discussiëren maar als je mensen die hun hele leven constant op moeten letten of de tante die ze een kus geven op de verjaardag van oma niet 's middags Kip Siam gegeten heeft vergelijkt met mensen die vrijwillig een pilletje nemen terwijl ze weten dat daar een risico aan kan kleven... (Ik zeg niet dat drugs slecht zijn, of dat het eng is, maar je neemt wel bewust het risico. En als je slim bent dan beperk je dat risico zoveel mogelijk, zoals jij en Toefjes dat blijkbaar doen)
Mijn mening over XTC staat los van eigen gebruik trouwens. Wel eens gedaan ooit, maar niet helemaal mijn ding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah ik wil best discussiëren maar als je mensen die hun hele leven constant op moeten letten of de tante die ze een kus geven op de verjaardag van oma niet 's middags Kip Siam gegeten heeft vergelijkt met mensen die vrijwillig een pilletje nemen terwijl ze weten dat daar een risico aan kan kleven... (Ik zeg niet dat drugs slecht zijn, of dat het eng is, maar je neemt wel bewust het risico. En als je slim bent dan beperk je dat risico zoveel mogelijk, zoals jij en Toefjes dat blijkbaar doen)
In de zomer zijn er ook altijd gewoon TOTWs met gare spelers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat alle competities zo onderhand stil liggen? Ik heb ook geen idee waarom niet...maar meestal check ik maandag of dinsdag de predictions, en ik betrap mezelf erop dat ik er nu niet eens aan heb gedacht
MOTMs komen er geloof ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de zomer zijn er ook altijd gewoon TOTWs met gare spelers.Zou wel kunnen dat ze met het WK een WK TOTW doen ofzo...
Aightquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de zomer zijn er ook altijd gewoon TOTWs met gare spelers.Zou wel kunnen dat ze met het WK een WK TOTW doen ofzo...
Die verwacht ik ook voor het WK ja. Maar TOTW's had ik alleen verwacht voor lopende competities.quote:
Volgens mij is er geen week voorbij gegaan zonder TOTW de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Other Newsquote:Starting XI
GK: Robert Green (QPR) - 5 Saves, 1-0 vs Derby County (76>79)
CB: Alexis Henriquez (Atletico Nacional) - 1 Goal, 2-1 vs Junior (71>73)
CB: Adam Danch (Gornik Zabrze) - 2 Goals, 3-2 vs Wisla Krakow (68>72)
CB: Rever (Atletico-MG) - 1 Goal, 3-2 vs Vitoria (80>81)
RM: Petter Vaagan Moen (Lillestrom) - 4 Assists, 5-1 vs Stabaek (71>73)
CAM: Dillon Powers (Colorado Rapids) - 2 Goals, 4-1 vs Montreal Impact (65>70)
CDM: Gershon Koffie (Vancouver Whitecaps) - 1 Goal, 2-2 vs Seattle Sounders (65>70)
CAM: Jadson (Corinthians) - 2 Goals, 1 Assist, 4-1 vs Sport (78>80)
ST: Landon Donovan (LA Galaxy) - 2 Goals, 1 Assist, 4-1 vs Philadelphia Union (78>80)
ST: Walter (Fluminense) - 2 Goals, 5-2 vs Sao Paulo (74>74)
ST: Bobby Zamora (QPR) - 1 Goal, 1-0 vs Derby County (75>77)
Substitutes Bench
GK: Dariusz Trela (Piast Gliwice) - 16 Saves, 2-0 vs Zaglebie (65>70)
RB: Tony Beltran (Real Salt Lake) - Fantastic Performance, 0-0 vs FC Dallas (65>70)
CAM: Karim Laribi (Latina) - 2 Goals, 3-1 vs Cesena (64>64)
LM: Daryl Horgan (Dundalk) - Two fantastic performances in 7-0 and 3-0 wins (58>64)
LM: Diego Fagundez (New England Revs) - 1 Goal, 1 Assist, 2-1 vs DC United (64>64)
ST: Romarinho (Corinthians) - 2 Goals, 4-1 vs Sport (71>73)
ST: Alex Revell (Rotherham) - 2 Goals, 2-2 vs Leyton Orient (61>64)
@fifaRAWR
Ik stuitte ook al op TOTW's met veel MLS/brasil spelers. Weinig interessant dusquote:
Dat waren EK MOTM's, maar je had ook nog een totw waar die paarse kaarten dan weer in terug konden komen volgens mijquote:
Dacht dat de Pers er ook 1 van had, maar kan m niet terugvinden opquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat waren EK MOTM's, maar je had ook nog een totw waar die paarse kaarten dan weer in terug konden komen volgens mij
dat was afellay.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dacht dat de Pers er ook 1 van had, maar kan m niet terugvinden opFuthead
Volgens mij van Persie ook hoor. Dacht wel dat ik me dat kon herinnerenquote:
Dat 1v1 hacking is wel vetquote:
Serieus? Die dingen zijn net 1 week verkrijgbaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin heeft een Juichpak voor me besteld![]()
![]()
En die komt pas na de 2e wedstrijd. De productie kan het aantal aanvragen dus gewoon niet bijbenen
Ja ik denk niet dat ze hadden verwacht dat er zo'n enorme run op zou zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus? Die dingen zijn net 1 week verkrijgbaarWat slecht
Serieus? Mijn vrouw zei gisteren dat ze er ook nog een voor mij wilde gaan bestellen. Mooi niet dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin heeft een Juichpak voor me besteld![]()
![]()
En die komt pas na de 2e wedstrijd. De productie kan het aantal aanvragen dus gewoon niet bijbenen
Ze zijn unisex, maar goed, ik krijg 'm. Of ik erin rond ga lopen is een tweedequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze voor vrouwen waren
Dat waren Bavaria-jurkjes TT. Wel bij de les blijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze voor vrouwen waren
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze zijn unisex, maar goed, ik krijg 'm. Of ik erin rond ga lopen is een tweede
Die heb ik dan weer gekocht voor mijn vriendinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat waren Bavaria-jurkjes TT. Wel bij de les blijven
Die heb ik altijd een. Doe ook nooit ondergoed aan, dus draag het als een kilt. Is wel genant als het jurkje omhoog kruipt en mijn ballen er onderuit bungelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat waren Bavaria-jurkjes TT. Wel bij de les blijven
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die heb ik altijd een. Doe ook nooit ondergoed aan, dus draag het als een kilt. Is wel genant als het jurkje omhoog kruipt en mijn ballen er onderuit bungelen
picsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die heb ik altijd een. Doe ook nooit ondergoed aan, dus draag het als een kilt. Is wel genant als het jurkje omhoog kruipt en mijn ballen er onderuit bungelen
Ja vet spelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Is watchdogs wat? Ik twijfel nog, eigenlijk wil ik gewoon gta op de ps4
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef nickhguitar het volgende:
TOTS Cilessen
x x x x
Fer TOTS Tadic x
Narsingh TOTS Finnbogasson Depay
Nog 72k over, tips voor de rest van het team? Zijn er überhaupt goede nederlandse verdedigers?
Leuk team, maar wil toch graag Tadic wel als spil, Wijnaldum wel een goed idee idd!quote:
Lindgren vroeg om dieren met mensendingen.. Niet om mensen met dierendingenquote:
Njah als je Tadic wilt zit je vast aan Eredivisie of iets met Matic oid. Tot nu toe is dit de beste samenstelling van de achterhoede imho. (Op evt TOTSen/IFs na)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Leuk team, maar wil toch graag Tadic wel als spil, Wijnaldum wel een goed idee idd!
Verder Kongolo? Willems? Geen idee hoor, nog nooit mee gespeeld maar toch
Trapzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lindgren vroeg om dieren met mensendingen.. Niet om mensen met dierendingen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Is watchdogs wat? Ik twijfel nog, eigenlijk wil ik gewoon gta op de ps4
Hey zemmer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lindgren vroeg om dieren met mensendingen.. Niet om mensen met dierendingen
Ik vind haar stiekem zo leuk hè.quote:
Dat kun je echt niet beoordelen met zo'n filmpje hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
... kan nog lang niet tippen aan GTA.
Ah, daar ken ik 'r niet van.quote:
Jij negeert zeker gewoon DM's die je niet wilt lezen hèquote:
Que? Ik zit op de iPad en daar krijg ik geen popupsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, daar ken ik 'r niet van.
[..]
Jij negeert zeker gewoon DM's die je niet wilt lezen hè
Nee tyfes (haha POTS doe ik het weer) MediaMarkt heeft hem niet afgeleverd.quote:
het beste kun je het hele team vervangenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu dit:
TOTS Cilessen
van Rhijn van Dijk Rekik van Aanholt
Fer TOTS Tadic Wijnaldum
Narsinghh TOTS Finnbo Depay.
Teamgeest is wel 100, maar chemistry van Tadic, Fer en van Dijk is maar 6 ipv 9. Hoe kan ik dit het makkelijkst fixen? Moet ik iemand vervangen of?
JA JAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Que? Ik zit op de iPad en daar krijg ik geen popups
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het beste kun je het hele team vervangen
Nah, best een leuk teamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het beste kun je het hele team vervangen
are you retardedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nah, best een leuk teamAlleen ik vermoed dat ik Tadic moet vervangen? Als ik sneijder haal is het probleem opgelost toch?
Tiendalli rechtsbackquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu dit:
TOTS Cilessen
Fer TOTS Tadic Wijnaldum
Teamgeest is wel 100, maar chemistry van Tadic, Fer en van Dijk is maar 6 ipv 9. Hoe kan ik dit het makkelijkst fixen? Moet ik iemand vervangen of?
Ik herkende haar in eerste instantie niet eens. Maar zij is cute ja. Ik dacht haar een keer gezien te hebben bij de AH hier, maar ik wist het niet zeker. Anders had ik haar zeker gehosseld.quote:
Heb ff gekeken, Tadic blijft dan wel TG 7. Wel jammer aangezien dit team om hem gebouwd moest wordenquote:
Vlegelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee tyfes (haha POTS doe ik het weer)
Castagnois STquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, Tadic blijft dan wel TG 7. Wel jammer aangezien dit team om hem gebouwd moest wordenMisschien toch ff naar Matic kijken?
Ik kende haar buiten die clip die Zhano net postte helemaal niet. In die clip vind ik haar intens schattig. Ze is niet eens echt belachelijk lekker ofzo, maar meer trouwmateriaal. Ik zou zondagen met haar in bed liggen en haar aaien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik herkende haar in eerste instantie niet eens. Maar zij is cute ja. Ik dacht haar een keer gezien te hebben bij de AH hier, maar ik wist het niet zeker. Anders had ik haar zeker gehosseld.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef nickhguitar het volgende:
Heb nu dit:
TOTS Cilessen
Fer TOTS Tadic Wijnaldum
Ja ik ook. Dan mag jij wel links liggen en dan ga ik rechts.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kende haar buiten die clip die Zhano net postte helemaal niet. In die clip vind ik haar intens schattig. Ze is niet eens echt belachelijk lekker ofzo, maar meer trouwmateriaal. Ik zou zondagen met haar in bed liggen en haar aaien.
Ik wilde net zeggen: ze is best schattig, maar niet intens mooi ofzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kende haar buiten die clip die Zhano net postte helemaal niet. In die clip vind ik haar intens schattig. Ze is niet eens echt belachelijk lekker ofzo, maar meer trouwmateriaal. Ik zou zondagen met haar in bed liggen en haar aaien.
Ja en dan schoppen we haar er na 5 minuutjes uit. Mag ze lekker croissantjes voor ons twee maken. Kusjekroel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dan mag jij wel links liggen en dan ga ik rechts.
Vingers in de broek, let's do this.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:36 schreef Zhano het volgende:
Spider Tank: http://www.twitch.tv/c0sm0fifa
Zhano met mic
Moet jij niet gewoon slapen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:36 schreef Zhano het volgende:
Spider Tank: http://www.twitch.tv/c0sm0fifa
Zhano met mic
En z'n hond krijgt toch een harde aderpiemel in zijn anus?quote:
quote:
Haha, even rustig wat drinken pakken of naar de wc. Ideaal dat soort gasten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
6-1 voor staan, 90e minuut. En dan een tegenstander die denkt dat ik uit wanhoop het spel verlaat als hij drie keer maximaal pauzeert
En me dan ook nog na afloop sturen dat ik een very bad player ben, en dat ik only long bolls playquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha, even rustig wat drinken pakken of naar de wc. Ideaal dat soort gasten.
Wat een trieste community is dit soms tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind 't altijd wel mooi, of de bekende 4 keer replay+uitgebreide celebration en die ongein om daarna op pauze te zetten om te melden dat ik er geen kanker van kan en dan binnen 3 minuten een hattrick scoren en wederom het nodige te horen te krijgen + ragequit.
Ik lach er maar om, maar het is inderdaad vrij droevig. Al pass ik 1200 keer in een wedstrijd, schiet ik 25 keer uit de 2e lijn en scoor ik 1 keer uit een counter, corner of voorzet ... Je bent direct pace/corner/glitch/lob/cross abuser.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een trieste community is dit soms toch
Die heb ik nog nooit mogen ontvangen. Vaak is het gewoon ordinair gescheldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik lach er maar om, maar het is inderdaad vrij droevig. Al pass ik 1200 keer in een wedstrijd, schiet ik 25 keer uit de 2e lijn en scoor ik 1 keer uit een counter, corner of voorzet ... Je bent direct pace/corner/glitch/lob/cross abuser.![]()
Ohja ik heb ook de "I will report you for cheating/boosting/coin buying" varianten in de inbox mogen ontvangen. Om de meest uiteenlopende redenen trouwens.
Het beste is om gewoon even op www.wefut.com bij Squad Builder te spelen met die chemistry.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
Zo een Duits team in FUT gemaakt met Huntelaar in de spits.![]()
Nog steeds een slecht idee hoe die teamgeest precies werkt en teamgeest staat op 100, dus heb het gevoel dat ik ook een beetje andere spelers van andere ligues of nationaliteiten erin kon zetten.
Die hebben we gelukkig ook genoeg mogen ontvangen. Meestal van afzenders als FIFA_GOD, I_OWN_YOU of FUT_LEGEND.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit mogen ontvangen. Vaak is het gewoon ordinair gescheld
Met hun "beast team"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die hebben we gelukkig ook genoeg mogen ontvangen. Meestal van afzenders als FIFA_GOD, I_OWN_YOU of FUT_LEGEND.
Vanmiddag 2 uurtjes geslapenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Nog niet stiekem even ingedut?
En mensen verliezen zelden van jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik krijg nooit rage messages van mensen die me uitschelden.. maar goed, ik speel dan ook niet met dure teams of met blauwe kaarten.
Ervoor zelfsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Powernappie
Wel netjes opgestaan toen de wekker ging?
Ik maak ze bijna altijd in, maar goed.. als je weer zo wil beginnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En mensen verliezen zelden van je
Haphapquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak ze bijna altijd in, maar goed.. als je weer zo wil beginnen.
Prima duo met Virgilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb iets van 16 kopgoals met Kongolo in m'n silver teamEcht een baas is dat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb iets van 16 kopgoals met Kongolo in m'n silver teamEcht een baas is dat.
Dit.quote:
Ik speel dan wel met Ligeon erbij, maar ook Engelaar. Ben ik nu een pace-abuser?quote:
Neuh. Ik vond jou tering irritant toen omdat je de hele tijd met Depay op kracht won van mijn back. Nu heb ik dat zelf ook met Memvisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik speel dan wel met Ligeon erbij, maar ook Engelaar. Ben ik nu een pace-abuser?
Hij is een brekertje he? De sterkere backs zijn vaak langzamer en vice versa. Al moet ik zeggen dat ik met Hersi vaak ook mensen wegzet. Misschien is het meer timing qua staande tacklequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neuh. Ik vond jou tering irritant toen omdat je de hele tijd met Depay op kracht won van mijn back. Nu heb ik dat zelf ook met Memvis
Hij heeft best een goede record hoor.quote:
Mijne is echt heel slecht 180-130 ongeveer. Maar dat komt door al die aids in divisiesquote:
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijne is echt heel slecht 180-130 ongeveer. Maar dat komt door al die aids in divisiesOngelofelijk dat ik daar telkens weer aan begin.
Tja, dat is het dus misschien. Ik heb een hele TOTS achterhoede van La Liga, MOTM Di Maria, TOTS Gabi en TOTS Modric op het middenveld met Messi als CAM, en voorin Neymar en IF Benzemaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Lastpost het volgende:
Eaids blijf je houden. Ik merk dat het nog meevalt met high rated teams zolang ik maar geen gekleurde kaarten toevoeg. Zodra ik die in m'n team gooi krijg je een prachtig foutenfestival en kunnen spelers niet eens meer een pass over 10 meter geven.
Nee, ik hou het wel bij de standaard teams. Stats komen echt maar eens in de zoveel potjes tot uiting, vast als je weer voldoende verloren hebt.
Doritos Pure Paprika, nu 185g.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
ds2 van welke chips hadden ze die paprika zakken ook alweer groter gemaakt?
Bij mij in ieder geval wel, één of twee kaarten beinvloeden het spel niet zo erg maar zodra ik all-in ga met TOTS kaarten etc. lukt echt niets meer. Simpele pass, een keer de diepte in sturen, verdedigen .. Alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, dat is het dus misschien. Ik heb een hele TOTS achterhoede van La Liga, MOTM Di Maria, TOTS Gabi en TOTS Modric op het middenveld met Messi als CAM, en voorin Neymar en IF Benzema
handicap bestaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel, één of twee kaarten beinvloeden het spel niet zo erg maar zodra ik all-in ga met TOTS kaarten etc. lukt echt niets meer. Simpele pass, een keer de diepte in sturen, verdedigen .. Alles eigenlijk.![]()
Irritant, want je wilt gewoon je dreamteam opstellen, maar wordt daar tegelijkertijd weer mee gestraft qua gameplay en algehele speelbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef poker4lifee het volgende:
dan vind ik dit wel prima zo.. bingo imo.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Baas.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
ds2 van welke chips hadden ze die paprika zakken ook alweer groter gemaakt?
[ afbeelding ]i see what you did thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
credits plzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Reemi op 28-05-2014 00:22:45 ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Zit mijn oude held Toni Kukoc er ook in?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Baas.
[ afbeelding ]
Baas.
[ afbeelding ]
Baas.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
credits plzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja is een zilver legend maar nog niet uit een pack gekregen. Vandaag wel Dennis Rodman maar denk niet dat ik daar veel mee zal spelen. Kan niet zoveel behalve rebounden en als een mongool voor ballen duiken hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit mijn oude held Toni Kukoc er ook in?
IRL kon hij ook niet meer dan dat. Die freethrows waren ook bagger. Maar dat is bij Shaq ook denk ik ingame?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is een zilver legend maar nog niet uit een pack gekregen. Vandaag wel Dennis Rodman maar denk niet dat ik daar veel mee zal spelen. Kan niet zoveel behalve rebounden en als een mongool voor ballen duiken haha
Had om te proberen Vidal vervangen door Marchisio, Marchisio lijkt veel meer bij het spel betrokken te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit mijn oude held Toni Kukoc er ook in?
Ja dat is echt een ramp, maar als je zijn FT kent gaat het nog wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IRL kon hij ook niet meer dan dat. Die freethrows waren ook bagger. Maar dat is bij Shaq ook denk ik ingame?
Mijn team stond beter met Constant. Heb Criscito maar weinig wedstrijden gehad daardoor maar hij maakte niet echt veel indruk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had om te proberen Vidal vervangen door Marchisio, Marchisio lijkt veel meer bij het spel betrokken te zijn.Ook Criscito linksback gezet, maar heb het idee dat Constant beter is. Wie prefereer jij?
Demichelisquote:
Dacht dat jij niet met blauwe speelde?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak echt de gekste teams ooit.. morgen dit even proberen: [ afbeelding ]
Die LB pik ik vaak goedkoop op maar nu ik hem nodig heb niet.
Mooie symmetrie met non-shiny verdediging en de rest shiny + 2 blauwe kaarten.
Net pikte ik TOTS Moreno op voor 98.5k en hij is net verkocht voor 110k.. ik koop hem morgen wel terug.
Ik wil het toch wel een keer proberen.. Moreno zijn stats zijn wel echt goed. Bacca wat minder met zijn 2* skills en WF.quote:
tis watquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom er niet meer uit. wil dus graag Di Maria , Zarate , Tevez in een team hebben zitten maar wil niet allemaal argentijnen erom hebben
WOW GEKquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak echt de gekste teams ooit.. morgen dit even proberen: [ afbeelding ]
Die LB pik ik vaak goedkoop op maar nu ik hem nodig heb niet.
Mooie symmetrie met non-shiny verdediging en de rest shiny + 2 blauwe kaarten.
Net pikte ik TOTS Moreno op voor 98.5k en hij is net verkocht voor 110k.. ik koop hem morgen wel terug.
Waarom geen smleno Arias?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil het toch wel een keer proberen.. Moreno zijn stats zijn wel echt goed. Bacca wat minder met zijn 2* skills en WF.
Hoe vaak kom jij 1 van die verdedigers tegen? Die versie van Valdes staat nu niet eens op de markt.. misschien morgen wel.quote:
Die heb ik al gebruikt.. Velez is ook een speler waar ik vaak winst op heb gemaakt dus ik wil hem ook een keer proberen.quote:
okquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik al gebruikt.. Velez is ook een speler waar ik vaak winst op heb gemaakt dus ik wil hem ook een keer proberen.
Lagswitch met voice command? Elke keer lagggggggggggg schreeuwen als je tegenstander een gevaarlijke aanval heeftquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:50 schreef ThadCastle het volgende:
GewonnenLB Y's op Ramos en Jackson M kunnen verdedigen
Hij weet een glitch of het was toeval maar 2x toen ik 1 op 1 kwam bleef het spel een seconde of 5 hangen.. daarna verneukte ik de kans
Waarom die Castro?quote:Op woensdag 28 mei 2014 03:20 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk en lekker teampje waarmee ik sinds vandaag speel, heb The Ox en Gibbs ook nog als reserve.
Ik moet ook gewoon werken hoor, maar ik heb een dag vrij genomenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:45 schreef Zhano het volgende:
Kutflikkers, ik moet vrijdag gewoon heenIk zoek later dus echt wel een werkgever waar ik wel dat soort dagen vrij heb..
AH ok.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken hoor, maar ik heb een dag vrij genomen
Ik moet ook gewoon werken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:45 schreef Zhano het volgende:
Kutflikkers, ik moet vrijdag gewoon heenIk zoek later dus echt wel een werkgever waar ik wel dat soort dagen vrij heb..
Precies, ambtenaar worden. Nadeel is echter wel dat je nooit meer iets vervelends over Maver mag zeggen, aangezien je zelf dan ook weinig doet van andermans belastinggeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon werken.
Bij het rijk hebben ze wel vrij (verplichte vrije dag) dus misschien is dat wat voor jou.
Ik zou alles verkopen en gewoon een pace team maken van 30k.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie denkvermogen gevraagd:
[ afbeelding ]
Als ik met dit team dezelfde EAids blijven ondervinden, gaan er wat blauwe kaartjes uit. Overigens staat MOTM Di Maria nu op de plaats van TOTS Rakitic. Wie zouden jullie eruit halen?
Mijn overwegingen:
- TOTS Courtois eruit voor de NIF. Ik heb die TOTS nog nooit een bijzondere bal zien vangen namelijk.
- TOTS Godin eruit, Sergio Ramos erin
- TOTS Juanfran eruit, Dani Alves erin (want TOTS back voegt vaak niet heel veel toe)
- TOTS Filipe Luis eruit, Marcelo/Jordi Alba erin (want TOTS back voegt vaak niet heel veel toe)
- IF Benz eruit, NIF Benz erin. Ik heb hem namelijk nog niets zien doen wat de NIF ook niet deed.
Blijven over: TOTS Pepe, TOTS Gabi, MOTM Di Maria en TOTS Modric. Dat zijn voor nu ook de gekleurde kaartjes met de meeste toegevoegde waarde. Mocht dat nog te veel van het goede zijn, dan TOTS Gabi er ook nog uit, voor Xabi Alonso
Of weet iemand wat beters?
World Cup packs openen voor 1,5 miljoenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou alles verkopen en gewoon een pace team maken van 30k.
De rest in het worldcup spel gooien.
#YOLO #SWAGGERquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
World Cup packs openen voor 1,5 miljoen
En na 3 weken (als het WK voorbij is) is iedereen die WC editie weer helemaal beu![]()
Klopt een team met TOTS kaarten speelt als een hete aidsdruppel op een kookplaat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog gezegd dat een team met teveel blauwe kaartjes niet goed speelt.
Waarom maak je geen vet team uit een andere competitie?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
World Cup packs openen voor 1,5 miljoen
En na 3 weken (als het WK voorbij is) is iedereen die WC editie weer helemaal beu![]()
DS2, mijn humeur tolereert vanochtend even geen betweterige opmerkingenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog gezegd dat een team met teveel blauwe kaartjes niet goed speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik zat te koekeloeren naar een team met Messi, Ibra en Neymar...maar dat lukt dan weer alleen in 4222quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom maak je geen vet team uit een andere competitie?
Bohhhhquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat te koekeloeren naar een team met Messi, Ibra en Neymar...maar dat lukt dan weer alleen in 4222
quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2, mijn humeur tolereert vanochtend even geen betweterige opmerkingen
Als je betweterige opmerkingen uit kunt delen, dan hoort incasseren daar ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een punt. Maar na een gebroken nacht is het altijd wat lastiger incasserenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je betweterige opmerkingen uit kunt delen, dan hoort incasseren daar ook bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |