SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhano op 27-05-2014 19:23:01 ]
Nog 29 uurtjes wachten. Oid weet niet hoe laat ze komen met die updatequote:
terechte retweet dan ;pquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze man wordt geretweet door EA
[ afbeelding ]
Net kiet misschien!
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKKquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verslavingskans is nihil, gewelddadige kanten van XTC zijn er nagenoeg niet, en dodelijke slachtoffers per jaar op 1 hand te tellen. Tja.
Nou tis toch niet echt een pack dat mij doet overhalen om ook een pack te kopenquote:
Is alcohol na de drooglegging in de USA gevaarlijker geworden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens mij is het wel in het voordeel van de mensen die nu gebruiken dat XTC verboden is. Als het legaal was en wanneer iedereen wist dat het zo veilig was, zou er nog veel meer nepspul in omloop komen en dan wordt het er natuurlijk wel gevaarlijker op
racistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKK
Ja, daarom open ik nu liever geen 100k pack.. de vorige keer had ik niks op 1 pack na (van Persie en Suarez)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze man wordt geretweet door EA
[ afbeelding ]
Net kiet misschien!
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen dood door pinda's. PINDA'S VERBNIEDNE ZIJN KK GEVARRLIJKKKKK
Alcohol is minder duur en mensen hebben sneller door dat er geen alcohol in zit bijv. Bij zo'n pilleke weet je dat niet als je die voor toch best veel geld koopt, en daar kan alle soorten troep inzitten die je maar wilt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is alcohol na de drooglegging in de USA gevaarlijker geworden?
Ik vind dat de overheid de XTC moet legaliseren, reguleren en gewoon een belastingheffing er op moet gooien. Meer geld voor de overheid, en mensen hebben zekerheid dat ze goede spullen krijgen, en nog belangrijker, goede voorlichting.
Denk dat ze zich beter kunnen richten op de duizenden kilo's designer drugs die onze kant op komen, en niemand weet wat daar de effecten op lange termijn voor zijn. Plus meer aandacht voor bestrijding als heroïnesmokkel. Je moet de pijlen, zeker in deze tijden, dan wel op de juiste soorten drugs richten.
Is idd net als zeggen dat je nooit naar het Ziekenhuis moet gaan, want daar gaan de meeste mensen doodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...
Daarom, als je reguleert, dan kun je elke pil aanbieden met een hoeveelheid MDMA per pil. Net als je nu voor bier 5% alcohol hebt. En voor een likeurtje 20%. Gewoon dat mensen weten hoeveel ze binnen krijgen, en op die manier beter kunnen sturen hoe de avond zal lopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alcohol is minder duur en mensen hebben sneller door dat er geen alcohol in zit bijv. Bij zo'n pilleke weet je dat niet als je die voor toch best veel geld koopt, en daar kan alle soorten troep inzitten die je maar wilt.
Dat was het punt wat ik wilde makenDe rest ben ik tegen, omdat dat alleen kan als alle landen daarmee akkoord gaan, anders krijgt Nederland daar ontzettend veel gezeik mee.
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien, relatief lijkt dit me sterk...
quote:
Ja want mensen met een pinda-allergie eten vrijwillig pinda'squote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.
Je kan dat natuurlijk alleen vergelijken met Pinda gebruikers. Anders is het appels met perenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn meer XTC gebruikers dan mensen met pinda-allergie (daardoor overlijden mensen dus aan pinda's). Dus relatief gezien zullen zelfs nóg meer doden zijn door pinda's.
Het land zou te klein zijn als de politiek miljarden euro's in zou zetten om de pinda allergie te bestrijden voor die.. (hoeveel??) doden per jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kap even met die onzinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |