Dit is gewoon een verkoop filmpje, als het door FOX word uitgezonden word driekwart van de streams die je hier kunt zien al gecensureerd, zeker als er tieten in vookomen, of in gevloekd word.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:04 schreef isax het volgende:
[..]
zijn hun de kanidaten?![]()
het is weer lekker misleidend. zou wel graag die streams willen zien.
Dan word het eerder ala the real world.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Een moslim, een christen en een overtuigd atheist. Dat wordt oorlog![]()
![]()
hopelijk zijn er koeie danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkoop filmpje, als het door FOX word uitgezonden word driekwart van de streams die je hier kunt zien al gecensureerd, zeker als er tieten in vookomen, of in gevloekd word.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef Cir het volgende:
dit gaat denk ik je kop kosten zegt vanessa tegen marije
nah die 2koppen hebben pret gehad
Die ik ook weer geleend hadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met dank aan Toverheks. Ik had even je trailer geleend.
wat doen jullie toch allemaal voor werk ? ik kan nooit tot zeau laat in mn nest liggenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kwam pas 17.00 uur uit mijn bed.
ik vind vanessa best geyl als ze praat, ik masturbeer vaak met haar lach op de achtergrondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef Cir het volgende:
vanessa hou je grote bek , makkelijk he zo'n jong ding ff de les lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |