Mijn iphone is van heel hoog naar beneden gevallen en nu maak ik echt geen grapjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef isax het volgende:
ik ben een stukje van mijn iphone hoesje verloren
echt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En zij zich maar afvragen waarom er zomar een plas vocht op de 10e ligt.
das helemaal kutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn iphone is van heel hoog naar beneden gevallen en nu maak ik echt geen grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ik zat even in mijn photobucket, maar ik heb een soortgelijke foto van je. En een foto van ons zie ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, die heeft Sanne, Jane of MuaDib gemaakt maar het was volgensmij wel op die crew meet waar ik jou de eerste keer ontmoette.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
Rara, wie is dit? En niet in de URL kijken.
Jim CarreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
Rara, wie is dit? En niet in de URL kijken.
Jim CarreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat even in mijn photobucket, maar ik heb een soortgelijke foto van je. En een foto van ons zie ik.
oh welke dan? ik heb er nl geen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat even in mijn photobucket, maar ik heb een soortgelijke foto van je. En een foto van ons zie ik.
quote:
Met 5 seconden voorsprong is het Brain die de winst binnensleept. Als jullie nog zo'n afbeelding hebben, doe ik mee.quote:
Een verschrikkelijke.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh welke dan? ik heb er nl geen.
k heb nog steeds geen mobeilmet camera nl
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke.
Ik DM hem wel.
toen zaten er idd al een biertjes of 20 in jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke.
Ik DM hem wel.
ik wil ook mee doen maar was nu te laat met tikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Met 5 seconden voorsprong is het Brain die de winst binnensleept. Als jullie nog zo'n afbeelding hebben, doe ik mee.
Nee sorry, deze kan echt niet.quote:
Het was in ieder geval niet aan het begin van de avond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen zaten er idd al een biertjes of 20 in ja
Voor die foto voor mn fobo moest ik ook echt overgehaald worden trouwens, ik heb normaal gesproken nl een hekel aan fotosquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, deze kan echt niet.
[..]
Het was in ieder geval niet aan het begin van de avond.
Schade Deutschland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sorry, deze kan echt niet.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |