pijnlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was wel een lijdensweg om daar te komen te voet met 40 graden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tease![]()
wat heb ik veel fotos van mezelf
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 22:27:42 ]
stoerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn foto(met 30 kilo extra) staat in mijn fobo.
wellis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zeer teleurstellend irl. Dat wil je niet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef isax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tease![]()
wat heb ik veel fotos van mezelfmooie huid.
neem een foobo, ik heb er ook ineens 1 en heb ook een foto geplaatst, niet zo onthullend als jij maar het begin is erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tease![]()
wat heb ik veel fotos van mezelf![]()
en mooie foto hoor
het is dat ik alleen van mannen hou![]()
wat heb ik veel fotos van mezelf
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
das een echte baas\!quote:
geil heb je wel twee oren of toch maar een?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik als Theo van Gogh(volgens CC een jaar of 8 geleden dan)
Dat was Vincentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef isax het volgende:
[..]
geil heb je wel twee oren of toch maar een?
weet je wat het is. ik geef er geen flikker om of mensen weten hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
neem een foobo, ik heb er ook ineens 1 en heb ook een foto geplaatst, niet zo onthullend als jij maar het begin is er![]()
en mooie foto hoor
het is dat ik alleen van mannen hou
Als ik de lijntjes denkbeeldig doortrek ziet de rest er ook mooi uit maar je gave huid valt me als eerste op.quote:
ik ook niet maar ik wil niet dat mensen het tegen me kunnen gebruiken aangezien ik best wel veel dingen deel hier en niets verdwijnt op internetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:04 schreef isax het volgende:
[..]
weet je wat het is. ik geef er geen flikker om of mensen weten hoe ik eruit zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |