hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
Ik zie ook al die gespierde mietjes in de bladen staan, ga me echt niet kapot trainen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hielp bij jou toch ook niet, werd je allen slanker van
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef ChocoFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sportschoolbinkiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
foto!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
sportschoolbinkies![]()
Opgepompte lucht, ik ben niet opgepompt wel breed en weinig vet (beetje buikje) maar daar moet ik wel veur trainen 4x per week anders moet ik echt mn eetpatroon gaan aanpassen
ik heb liever mannen die gespierd zijn door zwaar werk dan uit een sportschoolquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb ook veel zwaar werk gedaan, maar daar schijn je vooral je spieren mee op te branden.. Veel vreten, rusten en anabolen zijn erg belangrijk
volgens mij maakt het je geen flikker uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb liever mannen die gespierd zijn door zwaar werk dan uit een sportschool
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
volgens mij maakt het je geen flikker uit
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebben
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, als ze maar een lekkere functionerende piemel hebben
fotoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar mager van mezelf ben ik helaas niet, vriend van me wel die sport niet vreet gigantisch en is gewoon mager en pezig
dat is altijd vet irritant als mensen alles kennen eten en niet aankomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
maar mager van mezelf ben ik helaas niet, vriend van me wel die sport niet vreet gigantisch en is gewoon mager en pezig
quote:
nee ik wil echt vleesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Pavement het volgende:
Maaruh choco is een 40cm trillende tarzan niet iets voor jouw, als ik een vrouw was liep ik 24/7 met zo'n jonge in mn flamoes
ik weet het. erg lastig ook allemaal grrrrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
genoeg mannen om je heen, kies er één
biefstukspies ? spekfakkel ?quote:
wat is er lastig aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het. erg lastig ook allemaal grrrr
foeiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kreeg het ook even niet meer ongedaan
mot ik je nu weer dumpen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol kreeg het ook even niet meer ongedaan
bij twijfel is er geen relatiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ik dacht dat ik een relatie had en het nu niet meer weet
Probeer babu eens een avondje uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat ik dacht dat ik een relatie had en het nu niet meer weet
Dat is een flinke eer hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
da fuck, je kunt me niet zomaar uithuwelijken
fotooooquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik weet niet, ik lig vrij goed in de markt![]()
take one for the SCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik weet niet, ik lig vrij goed in de markt![]()
das kut maar beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, zo lang duurt het voordat dit topic geladen is via trein wi-fi
dankzij die verdomde giffers zeker!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
huh? nee joh dat is juist een grote eerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben ik zo erg dan![]()
take one for the SCtssss
absoluut wel maar dat zag ik er ook inquote:
ja ja piemels zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut wel maar dat zag ik er ook in
ik heb een brede fantasiewolken zie ik ook van alles in
ik haak helemaal niet afquote:
en jij behandelt ons niet als vlees zekerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik haak helemaal niet af
maar voelde mezelf ineens een stuk vlees omdat het voor de sc zou zijn dan
ja maar ik mag datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
en jij behandeld ons niet als vlees zeker
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:53 schreef isax het volgende:
ik denk wat hoor ik
kijk naar buiten
[ afbeelding ]
hier is het ff droog nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef isax het volgende:
[..]
het regent echt fucked up hard nu
hollywood zou er jaloers om zijn.
dat is niet handig danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef isax het volgende:
ik heb geen kaarsjes in huis bedenk ik
en er zijn veel stroomstoringen in mijn buurt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is niet handig dan
zal dat van de week maar ff halen dan
geen ideequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
weet iemand of een slangpilaar 8 mm de normale aansluiting is voor een gasfornuis.
Even een vraagje tussendoor ..
dan zou ik maar kaarsen gaan kopen en je telefoon opgeladen houdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef isax het volgende:
[..]
er zijn drie stroomstoringen hier in een week geweest
Had al op google gekeken, maar werd daar niet veel wijzer van.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee
sorry ben vrouw![]()
vast wel een man die het weet
en anders ff opzoeken op het internet
als niemand het weet kan ik even navragenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had al op google gekeken, maar werd daar niet veel wijzer van.
waarom koop je niet gewoon een hele nieuwe slang?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Punkman het volgende:
weet iemand of een slangpilaar 8 mm de normale aansluiting is voor een gasfornuis.
Even een vraagje tussendoor ..
dat schiet niet op danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Had al op google gekeken, maar werd daar niet veel wijzer van.
Nee, ik had alleen zo'n gaspit ding gekocht, maar blijkt een camping ding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom koop je niet gewoon een hele nieuwe slang?
m24 is standaard voor een fornuis thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen zo'n gaspit ding gekocht, maar blijkt een camping ding.
Word morgen bezorgd als het goed is, wou weten of de aansluiting ook gewoon op een thuis aansluiting paste.
je hebt ook verloop stukjes mocht het niet passenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen zo'n gaspit ding gekocht, maar blijkt een camping ding.
Word morgen bezorgd als het goed is, wou weten of de aansluiting ook gewoon op een thuis aansluiting paste.
ben echt bang dat ik ze in hun gezicht ga kwatten, mocht ik ze na utopia op straat tegen komenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh zo, ja ik trek het ook al lang niet meer
hopelijk gaan mensen dat echt doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ben echt bang dat ik ze in hun gezicht ga kwatten, mocht ik ze na utopia op straat tegen komen
Ze zitten op het terrein van voormalig asiezoekerscentrum Crailo, kunnen we de IND gewoon niet vragen om ze het land uit te zetten zodra die ongein is afgelopen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ben echt bang dat ik ze in hun gezicht ga kwatten, mocht ik ze na utopia op straat tegen komen
ja maar vind het ook gewoon treurig. mensen denken tegenwoordig dat ze maar alles kunnen doen en maken zonder enige consequenties. zo'n lotte bijv. trek ik echt niet langer. ze is zo rot van binnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
hopelijk gaan mensen dat echt doenFrits van Houten is ook wel eens gemolesteerd op straat
iemand het land uit zetten ben ik in het algemeen geen voorstander van. het lost niks op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zitten op het terrein van voormalig asiezoekerscentrum Crailo, kunnen we de IND gewoon niet vragen om ze het land uit te zetten zodra die ongein is afgelopen?
en er blijven dan nog genoeg idioten overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
iemand het land uit zetten ben ik in het algemeen geen voorstander van. het lost niks op.
Ik kan er nog steeds niet bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
vind t al knap dat we t zolang volgehouden hebben
ik ga nooit meer een RLS kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
bij dgk had ik ook mensen die ik haatte maar ik bleef kijken
geld ook voor de bb's en andere rlsen
Dat zei ik al bij De Bus, en om eerlijk te zijn heb ik sindsdien alleen naar De Bunker gekekenquote:
vond het wel even lachen omdat het nieuw voor me was, maar nu is het al pure ergenisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
op tv niet maar op streams wel hoor, ikke dan
De Bunker was echt leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zei ik al bij De Bus, en om eerlijk te zijn heb ik sindsdien alleen naar De Bunker gekeken
ja misschien ga ik dat doen bij de volgende RLS, overal comments plaatsen met 'tetten'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Pavement het volgende:
rls soaps vind ik alleen de eerste 2 weken leuk daarna kijk ik niet meer, volg als de streams gratis zijn het wel een beetje op de achtergrond maar nooit echt gericht. Vind het altijd leuk om tegen de stroom in te gaan in de cos
rls maagdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
vond het wel even lachen omdat het nieuw voor me was, maar nu is het al pure ergenis
rellerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Pavement het volgende:
rls soaps vind ik alleen de eerste 2 weken leuk daarna kijk ik niet meer, volg als de streams gratis zijn het wel een beetje op de achtergrond maar nooit echt gericht. Vind het altijd leuk om tegen de stroom in te gaan in de cos
je hebt me doorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja misschien ga ik dat doen bij de volgende RLS, overal comments plaatsen met 'tetten'
doe je nu toch ook al een beetjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja misschien ga ik dat doen bij de volgende RLS, overal comments plaatsen met 'tetten'
ik was vroeger echt veel erger maar met de jaren ben ik een soort van volwassen geworden ofzeauquote:
met een foto?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht meer aan een epische GIF-battle met babu in de COS
ik herken datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik was vroeger echt veel erger maar met de jaren ben ik een soort van volwassen geworden ofzeau
en ons weer teleur stellenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
het is een ziekelijke niet te verklaren verslaving, volgende keer zou ik nog eerder voor crack kiezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit project duurt ook gewoon te lang, het is al bijna een halfjaar bezig, ik zou er moe van worden om dat iedere dag te volgen, dat had ik al met normale soaps voordat BB uitgezonden werd.
lijkt me leuk, als wij het niet doen gebeurt er toch niks, even een onderwerp bedenken ..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee wel een ouwe zuipschuit en goatse plaatserquote:
zoals hier lauwe tracks droppenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb wel betere dingen met mn tijd te doen dan naar mensen te kijken die uit hun neus aan het vreten zijn.
google is your frend, ps ik zou m niet posten want dat is een perma banquote:
Goatse (site domain: Goatse.cx) is a shock site featuring an image of a naked man stretching his anus with both of his handquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
google is your frend, ps ik zou m niet posten want dat is een perma ban
ja echt fakking ranzigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goatse (site domain: Goatse.cx) is a shock site featuring an image of a naked man stretching his anus with both of his hand
![]()
ieuwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goatse (site domain: Goatse.cx) is a shock site featuring an image of a naked man stretching his anus with both of his hand
![]()
hahah, mensen vergeten vaak dat we allemaal donuts zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
![]()
misschien mag ze ons nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:50 schreef Pavement het volgende:
ik mis disana in de sc de laatste tijd niet zoveel meer aanwezig
Goatses,tubgirls, meatspins, lemonpartys whatever, ik heb ze al zovaak gezien dat ik er niet eens meer kotsneigingen meer van krijgquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
![]()
tubgirl kende ik wel ja, leuke meid lijkt mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Goatses,tubgirls, meatspins, lemonpartys whatever, ik heb ze al zovaak gezien dat ik er niet eens meer kotsneigingen meer van krijg
mag two girls one cup dan wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
google is your frend, ps ik zou m niet posten want dat is een perma ban
ikke niet hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
yup, heeft vast een schijthekel aan ons, maar daar zijn er meer van
nee want ik blijfquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dan doe je vast wel mee als we er met een knaller uitgaan![]()
![]()
ik vind t nogal saai geworden, en dat vind ik al een tijdje, zowel utopia als de cos en sc. uberhaupt een wonder dat ik zolang ben blijven hangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gaan jullie echt weg dan![]()
en ook niet meer haxballen dan
dat kanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vind t nogal saai geworden, en dat vind ik al een tijdje, zowel utopia als de cos en sc. uberhaupt een wonder dat ik zolang ben blijven hangen.
Toen we hem net hadden had mijn vriendin hem onder de jas, met het koppie er net boven uit.quote:
http://www.thetroyblog.com/quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vind t nogal saai geworden, en dat vind ik al een tijdje, zowel utopia als de cos en sc. uberhaupt een wonder dat ik zolang ben blijven hangen.
toen ik hier kwamen zaten er ook andere, meer leukere mensen. meesten daarvan zijn weg, omdat er zoveel gezeik was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kan
komt ook doordat veel niet meer mag hiero
ik weet het, mis er wel een paar jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
toen ik hier kwamen zaten er ook andere, meer leukere mensen. meesten daarvan zijn weg, omdat er zoveel gezeik was.
vuurvliegje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
toen ik hier kwamen zaten er ook andere, meer leukere mensen. meesten daarvan zijn weg, omdat er zoveel gezeik was.
niet dat ik weet en ik vind dat dat snachts best wel mag hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Punkman het volgende:
Is er nog commentaar geweest trouwens, op de gifjes explosie van gisternacht ?
toen mijn hond klein was paste ze in mijn zakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toen we hem net hadden had mijn vriendin hem onder de jas, met het koppie er net boven uit.
Leek net zo.
Vandaar de naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze was zo klein
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 18:13:54 ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:13 schreef isax het volgende:
inderdaad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze was zo klein![]()
wel heel lief![]()
hij begon!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
haha, vuile cockteaser dat je er bent
zo werkt het niet. vrouwen hebben veel meer ervaring in het afwijzen van mannen dan andersom, dus jullie zouden beter moeten weten.quote:
is dat zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
zo werkt het niet. vrouwen hebben veel meer ervaring in het afwijzen van mannen dan andersom, dus jullie zouden beter moeten weten.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
zo werkt het niet. vrouwen hebben veel meer ervaring in het afwijzen van mannen dan andersom, dus jullie zouden beter moeten weten.
natuurlijk is dat zo, meisjes worden vanaf jonge leeftijd al benaderd door jongetjes. en maar constant afwijzen, totdat er eentje wel aan de eisen voldoet. mannen zijn heel anders, die zijn al blij als ze iets krijgen. dus hou je een beetje in wil je. kunnen ze niet aan hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is dat zo![]()
geloof het wel ja![]()
maar niet altijd hoor![]()
en net of mannen het erg vinden om geteast te worden
Leer je kind zelf koken, kan deze als deze thus komt meteen de keuen in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
en nu ben ik ook ff weg, koken enz want kind is thuis dus die wil voedsel
ik heb geen hoge eisen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
natuurlijk is dat zo, meisjes worden vanaf jonge leeftijd al benaderd door jongetjes. en maar constant afwijzen, totdat er eentje wel aan de eisen voldoet. mannen zijn heel anders, die zijn al blij als ze iets krijgen. dus hou je een beetje in wil je. kunnen ze niet aan hier.![]()
toen ik jong was werd ik juist veel afgewezen dus dat is echt niet zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
natuurlijk is dat zo, meisjes worden vanaf jonge leeftijd al benaderd door jongetjes. en maar constant afwijzen, totdat er eentje wel aan de eisen voldoet. mannen zijn heel anders, die zijn al blij als ze iets krijgen. dus hou je een beetje in wil je.![]()
heb ik gedaan en het kreng is 18quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Leer je kind zelf koken, kan deze als deze thus komt meteen de keuen in.
ja je moest je ook niet persoonlijk aangesproken voelen, ik praat in 't algemeen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen ik jong was werd ik juist veel afgewezen dus dat is echt niet zo
en de meeste mannen weten ook niet wat ze willen, ze zeggen het 1 en willen dan toch het ander
maar dat is mijn ervaring dan he
nu is het een kreng.quote:
Ik dek me altijd in, true, maar als ik zeg wat ik wil is er een kans dat een vriend van je mij een klap op mn smoel geeft, zeker in het geval van een uitgaansgelegenheid oid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toen ik jong was werd ik juist veel afgewezen dus dat is echt niet zo
en de meeste mannen weten ook niet wat ze willen, ze zeggen het 1 en willen dan toch het ander
maar dat is mijn ervaring dan he
oh ja sorryquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja je moest je ook niet persoonlijk aangesproken voelen, ik praat in 't algemeen.
Wie zijn er dan weg eigenlijk? Behalve Wax en Vuurvliegje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die standaard openingszin nog ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dek me altijd in, true, maar als ik zeg wat ik wil is er een kans dat een vriend van je mij een klap op mn smoel geeft, zeker in het geval van een uitgaansgelegenheid oid.
dat niet, maar bij lange benen denk ik aan lange vrouwen die nogal dun zijn en niet echt curves hebben.quote:
hele volkstammen hebben hun heil elders gezocht. echt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zijn er dan weg eigenlijk? Behalve Wax en Vuurvliegje?
dat kanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik dek me altijd in, true, maar als ik zeg wat ik wil is er een kans dat een vriend van je mij een klap op mn smoel geeft, zeker in het geval van een uitgaansgelegenheid oid.
Nee, maar dat denk ik wel na drie biertjes en een jointje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die standaard openingszin nog ?
"He, Neuken" ?
nee nee die gaat toch vanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die standaard openingszin nog ?
"He, Neuken" ?
het is dan ook vrij lastig intellectueel te zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, maar dat denk ik wel na drie biertjes en een jointje.
Name them, en waar is elders.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
hele volkstammen hebben hun heil elders gezocht. echt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat niet, maar bij lange benen denk ik aan lange vrouwen die nogal dun zijn en niet echt curves hebben.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee nee die gaat toch van
jij hebt een opening en ik heb zin
sowieso de hoetsie's en de toetsie's, schijnt dat die naar de donkere kant van de maan vertrokken zijn.quote:
ofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Of, volgens mij is er wat mis met mijn telefoon, jou nummer staat er niet in.
dan ben je even langquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef isax het volgende:
[..]daar val ik niet onder.
en ben maar 1.78/9 hoor.
Allebei zie ik toch af en toe wel weer in de COS posten. Zoveel mensen die hard roepen voor altijd weg te blijven en toch weer schoorvoetend terugkomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:24 schreef mootie het volgende:
Wie zijn er dan weg eigenlijk? Behalve Wax en Vuurvliegje?
gelukkig doe jij dat nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allebei zie ik toch af en toe wel weer in de COS posten. Zoveel mensen die hard roepen voor altijd weg te blijven en toch weer schoorvoetend terugkomen.
Ik zeg nooit dat ik wegblijf uit een reeks, als ik de reeks zat ben sloop ik hem uit myAT.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allebei zie ik toch af en toe wel weer in de COS posten. Zoveel mensen die hard roepen voor altijd weg te blijven en toch weer schoorvoetend terugkomen.
nee ik ben gewoon langquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
precies om dit soort dingen haak ik dan altijd af
Nu kom ik noooooit meer terug!quote:
ik ga graag naar het buitenland, daar ben ik vaker één van de langerequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon lang
ik zou er wel 10 cm van af willen hakken
Hihi, je kletste dus maar wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
sowieso de hoetsie's en de toetsie's, schijnt dat die naar de donkere kant van de maan vertrokken zijn.
hoe komt dat eigenlijk dat iedereen hier een reus is?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik ga graag naar het buitenland, daar ben ik vaker één van de langere
Het staat zo stom als je dan weer opeens present bent. Zo'n stampvoetend kind dat wegrent en een poos later uitgeraasd is. Slopen is beter. Te allen tijde!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zeg nooit dat ik wegblijf uit een reeks, als ik de reeks zat ben sloop ik hem uit myAT.
Hoe kun je dat nou vergeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef isax het volgende:
ik heb ooits een snakebite gehad
dat wist ik niet eens meer
Goede voeding, goede hygiëne.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef isax het volgende:
[..]
hoe komt dat eigenlijk dat iedereen hier een reus is?
dat is altijd al zo geweest toch? of tenminste, nederlanders zijn harder gegroeid dan veel andere volkeren. zal ook wel met eten en klimaat te maken hebben, gok ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef isax het volgende:
[..]
hoe komt dat eigenlijk dat iedereen hier een reus is?
FREAK!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef isax het volgende:
[..]
omdat ik 6 piercings dan heb gehad waarvan vier in mijn lip.
Omdat lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
waarom eten wij eigenlijk veel meer zout dan de rest van de wereld?
ik weet het niet eigenlijk. ik groeide heel hard toen ik klein was. stopte dan ook in groep 8.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
dat is altijd al zo geweest toch? of tenminste, nederlanders zijn harder gegroeid dan veel andere volkeren. zal ook wel met eten en klimaat te maken hebben, gok ik.
Gooi ook altijd een hoop zout op mijn gebakken eitje, vind ik gewoon lekkerder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat lekker.![]()
Geen idee, misschien omdat we zijn grootgebracht op eerpels, die zoutloos echt niet te kanen zijn?
als je dezelfde producten die op verschillende markten (lees; landen) verkocht worden bekijkt, hebben de producten voor de Nederlandse markt vaak meer zout. omdat ze denken dat we dat idd lekker vinden ofzo. dus dat helpt ook niet echt om minder zout te eten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat lekker.![]()
Geen idee, misschien omdat we zijn grootgebracht op eerpels, die zoutloos echt niet te kanen zijn?
bij mij zeiden ze dat ik nooit langer dan 1.70 zou worden, dus suck on that bitches!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het niet eigenlijk. ik groeide heel hard toen ik klein was. stopte dan ook in groep 8.
ze dachten dat ik langer als 2 meter werd bij de ggd en wilde daarvoor hormoon pillen geven
mama was not amused
Je kunt beter staken, gebanned worden en dan met de kerst gratie krijgen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het staat zo stom als je dan weer opeens present bent. Zo'n stampvoetend kind dat wegrent en een poos later uitgeraasd is. Slopen is beter. Te allen tijde!
of je zegt gewoon niks en gaat lekker wat anders doen, dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter staken en dan met de kerst gratie krijgen?
Hahaha! Dat was een ludiek gebaar, wisten wij veel dat Danny dat niet kon waarderen. We wilden nooit helemaal afscheid nemen. Alhoewel, ik ging toen wel de dag erop op vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt beter staken en dan met de kerst gratie krijgen?
De oestrogeen werkte die avond even niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha! Dat was een ludiek gebaar, wisten wij veel dat Danny dat niet kon waarderen. We wilden nooit helemaal afscheid nemen. Alhoewel, ik ging toen wel de dag erop op vakantie.
ben een stuk normaler gewordenquote:
voel me opeens heel normaal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:43 schreef isax het volgende:
[..]
ben een stuk normaler geworden![]()
ik heb gehad:
oren gestretched (2005 toen iedereen het gek vond)
midden lip, links een en rechter kant twee.(niet tegelijk)
tragus
neus
tong en wenkbrauw zijn niet mijn ding
die heb ik 3quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
wil wel paar tattoo's, maar heb nog niet iets waarmee ik dood wil gaan.
wat heb je dan al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:50 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik 3![]()
ik ben een vierde aan het plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |