okee gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:09 schreef JanCees het volgende:
Wie wilt op buienradar kijken voor mij? Xoxo
Ik ookquote:
ik ging voor Ezell der verjaardag een backpack zoeken en Lonely planet erbij enzoquote:
netjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het eindresultaat mag er zijn
[ afbeelding ]
speklap niet heet genoeg gebakkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het eindresultaat mag er zijn
[ afbeelding ]
Lief wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ging voor Ezell der verjaardag een backpack zoeken en Lonely planet erbij enzoWas vet leuk
Dan reizen we een beetje op en neerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief wel.
Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen als jij straks in het buitenland gaat wonen?
Smaakt ook lekker. Had ik niet verwacht gezien het de eerste keer is dat ik niet voorgesneden andijvie gebruik.quote:
Ow, chillquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan reizen we een beetje op en neervlucht kost maar 80 euro ofzo
Waar was die andijvie zo goedkoop dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smaakt ook lekker. Had ik niet verwacht gezien het de eerste keer is dat ik niet voorgesneden andijvie gebruik.
Ach een maand lang zonder ezell is lekker rustigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, chill
Ik vond het al moeilijk toen mijn toenmalige vriendin een maand in Japan zat. Lijkt me lastig als je een heel jaar ergens anders woont.
[..]
Waar was die andijvie zo goedkoop dan?
Liefde doorstaat alles hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, chill
Ik vond het al moeilijk toen mijn toenmalige vriendin een maand in Japan zat. Lijkt me lastig als je een heel jaar ergens anders woont.
[..
Waar was die andijvie zo goedkoop dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |