waaromquote:
Ja lekker, zit je halve backpack al volquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Ezell het volgende:
heb ook een knuffel van een kangoeroetje die ik mee ga slepen door australië![]()
![]()
Into the wildquote:
ohjaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart![]()
Haha![]()
Ik werd echt gek van hem toen
lekker lekkerquote:
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New Yorkquote:
van aldodoquote:
is vet mini en neemt geen ruimte in beslagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker, zit je halve backpack al vol
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Ezell het volgende:
heb ook een knuffel van een kangoeroetje die ik mee ga slepen door australië![]()
![]()
tief eens even op kut kloon.quote:
in een reis?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New York
ga wegquote:
je bent italië en londen vergetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New York
Baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat ben jij ook, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef GebrokenVlies het volgende:
ik heb een aantal fotoboeken gezien maar zat alleen lelijke autisten
Yes.quote:
Dat worden aparte tripjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent italië en londen vergeten
graag gedaan
Dat is ook het ideequote:
En dan onderweg werken ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.Wil minstens een jaar weg blijven.
[..]
Dat worden aparte tripjes
Dankjewel
[..]
Dat is ook het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |