SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gewoon de zwarte. Welke heb jij?quote:
jaaaaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wel genoeg lijkt me.
wel daypack extra meenemen
had lmi wel slimmer ingeschatquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef supersof het volgende:
Altijd kloons die meteen in sc posten
had lmi wel slimmer ingeschat
Ook de zwarte. Ik zou wel een hoesje zoeken, de camera steekt iets uit.quote:
ja ik dacht aan dezequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook de zwarte. Ik zou wel een hoesje zoeken, de camera steekt iets uit.
Dat ben ik nog vergeten te zeggen
Maak je nog een tussenstop in Singapore ofzo? Of ga je in 1 keer door naar Australie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
jaaaadacht zelfs dat het te groot zou zijn
![]()
![]()
en dat komt goed
net aldoskype over backpacken
vet leuk
Maleisië, want in een keer door kan niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak je nog een tussenstop in Singapore ofzo? Of ga je in 1 keer door naar Australie?
wanneer ga je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maleisië, want in een keer door kan niet.
Echt vet veeeeeeeel zin.![]()
Ga zo in de stad nog even wat dingetjes halen.
Wanneer ga je nou?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een hele simpele zwarte rubberding. Ik wilde een ander, maar ik vond na 8 winkels nog niet wat ik zocht, dus vond het wel bestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik dacht aan deze
http://www.smartphonehoes(...)hoes-lg-nexus-5.html
wat voor een heb jij?
Oh tof Maleisiëquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook in Maleisie geweest?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een hele simpele zwarte rubberding. Ik wilde een ander, maar ik vond na 8 winkels nog niet wat ik zocht, dus vond het wel best
[..]
Oh tof Maleisië
Over twee maandjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou?
En Kuala Lumpur lijkt me dan?
Ook leuk
wat had je uiteindelijk als lunch?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef Ezell het volgende:
Zit echt al een uur thuis met m'n backpack op mijn rug
En ik sta achter m'n laptop
oh ik dacht van de week ofzoquote:
Stuartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
wie zei ook alweer dat backpackers vies waren was wel grappig toen
NEEEEEEEE TE LEUKquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
oh ik dacht van de week ofzo
doe even rustig dan
wat is je reisplan dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, staat wel in het lijstje voor mijn reisplan.
waaromquote:
Ja lekker, zit je halve backpack al volquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Ezell het volgende:
heb ook een knuffel van een kangoeroetje die ik mee ga slepen door australië![]()
![]()
Into the wildquote:
ohjaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart![]()
Haha![]()
Ik werd echt gek van hem toen
lekker lekkerquote:
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New Yorkquote:
van aldodoquote:
is vet mini en neemt geen ruimte in beslagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker, zit je halve backpack al vol
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Ezell het volgende:
heb ook een knuffel van een kangoeroetje die ik mee ga slepen door australië![]()
![]()
tief eens even op kut kloon.quote:
in een reis?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New York
ga wegquote:
je bent italië en londen vergetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vietnam, (Laos?) Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore, Borneo, Hongkong, oostkust Australië, Nieuw - Zeeland, Los Angeles, Vancouver, Toronto, New York
Baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat ben jij ook, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef GebrokenVlies het volgende:
ik heb een aantal fotoboeken gezien maar zat alleen lelijke autisten
Yes.quote:
Dat worden aparte tripjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
je bent italië en londen vergeten
graag gedaan
Dat is ook het ideequote:
En dan onderweg werken ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.Wil minstens een jaar weg blijven.
[..]
Dat worden aparte tripjes
Dankjewel
[..]
Dat is ook het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |