SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
Zuid Limburg is het mooiste gebied van Nederland, ik zou daar veel liever wonen dan in de Randstad.
Nee, in de grote steden heb je geen last van tokkies of "ander volk" dat geen Nederlands spreekt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.
Alleen in omstreken Maastricht heb je een overmate aan tokkievolk dat geen Nederlands spreekt.
Ik heb er ook wel zin in jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
gaat lekker hier jongens, al wat bekend over dat oh zo geile WC-FUT![]()
bohhh zin in hoor
Formatie? Speler(s) die er in moet(en)? Budget?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja
Tot die tijd wil ik nog een nieuw team maken maar ik heb geen inspiratie. Ik wil geen standaard team
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100Kquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Formatie? Speler(s) die er in moet(en)? Budget?
ik ga vanavond nog eens kijken of ik reus kan combineren met mijn TOTS vidal, nog helemaal niet met die knakkert gespeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100K
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef OmniRocket het volgende:
Ozz wil het alleen over fietsen hebben als hij ze kan stelen
gr gr
Gaat echt nergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die de hunt volgt? Nu kun je Serrano halen.
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kuntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100K
Had ik toch Sneijdertje en Melo neergezet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kunt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kunt
[ afbeelding ]
Edit: Vdv kun je trouwens vervangen door elke Bundes CM, maar in het begin nog niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.
Alleen in omstreken Maastricht heb je een overmate aan tokkievolk dat geen Nederlands spreekt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, het wielrennen van vandaag op die vreselijke bergen met veel sneeuw en regen is hetzelfde als wonen in Limburg.
Jezelf onnodig mishandelen met ergens zijn terwijl je ook naar veel betere plekken kunt gaan
Hey thanksquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey thanks
Ik woon in Maastricht.
Alstuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey thanks
Ik woon in Maastricht.
Ik werk in Maastricht en woon in Roermond, overal waar je kijkt zijn of:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey thanks
Ik woon in Maastricht.
Maastricht is gewoon een erg leuke stad. Zij weten niks en zijn gewoon wereldvreemd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey thanks
Ik woon in Maastricht.
Uitgaansleven in Maastricht is leuk, de mensen die er wonen.... niet altijd. Bij vlagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maastricht is gewoon een erg leuke stad. Zij weten niks en zijn gewoon wereldvreemd.
Maastricht is een grote pauperstad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maastricht is gewoon een erg leuke stad. Zij weten niks en zijn gewoon wereldvreemd.
Veel Duitsersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik werk in Maastricht en woon in Roermond, overal waar je kijkt zijn of:
Buitenlanders
óf
Met overgewicht kampende tokkies die ik niet versta.
Maastricht is echt een drama.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
idem, zie hierbovenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maastricht is een grote pauperstad.
Als je veel Duitsers wilt zien, moet je eens naar het Outlet in Roermond gaan op een vrije dag...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel DuitsersMaar het zal schelen dat ik op de plekken kom waar vooral studenten zitten
Uitgaan in het weekend is ook een wereld van verschil met doordeweeks
[..]Je moet gewoon weten waar te zijn.
[..]
idem, zie hierboven
Verder zal ik niet ontkennen dat er genoeg paupers rondlopen, maar ik kom ze niet veel tegen. Dat heb je in de randstad/ehv ook.
Wel eens geweest jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je veel Duitsers wilt zien, moet je eens naar het Outlet in Roermond gaan op een vrije dag...
Als je daar voor een baan gaat, vragen ze eerder of je duits en/of engels spreektquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel eens geweest jaDaar wordt je in de winkel eerder in het Duits aangesproken dan in het Nederlands
Jij ziet nooit de kansenparels die vanuit Amsterdam en Rotterdam komen om onschuldige toeristen te bedreigen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel DuitsersMaar het zal schelen dat ik op de plekken kom waar vooral studenten zitten
Uitgaan in het weekend is ook een wereld van verschil met doordeweeks
[..]Je moet gewoon weten waar te zijn.
[..]
idem, zie hierboven
Verder zal ik niet ontkennen dat er genoeg paupers rondlopen, maar ik kom ze niet veel tegen. Dat heb je in de randstad/ehv ook.
Eh neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij ziet nooit de kansenparels die vanuit Amsterdam en Rotterdam komen om onschuldige toeristen te bedreigen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eh nee![]()
Maar je ziet niet aan de buitenkant dat ze uit de randstad komen om hier te roven. Heb er ook nooit zo over nagedacht moet ik zeggen.
Het is dat ik in een van de beste wijken van Amsterdam woon, maar wat is Amsterdam ook een pauperstad zeg. En nee, niet alleen om die lelijke betonnen UFO.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maastricht is een grote pauperstad.
Elke grote stad want bepaalde wijken in Rotterdam wil je ook niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is dat ik in een van de beste wijken van Amsterdam woon, maar wat is Amsterdam ook een pauperstad zeg. En nee, niet alleen om die lelijke betonnen UFO.
Ah, ja klopt. Maar goed, dit soort onzin heb je overal tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier kan je goed het verval van Maastricht zien sinds de invoering van de wietpas en andere regelementen mbt coffeeshops.
Ik wil sowieso voorlopig nergens dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Elke grote stad want bepaalde wijken in Rotterdam wil je ook niet dood gevonden willen worden.
300 salmiakknotsen voor een prikkiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
Salmiakknotsen zijn er weer. Meteen 2 zakken besteld
Dan raad ik je aan de SOG PowerDuo Multi-tool NU te kopenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil sowieso voorlopig nergens dood gevonden worden
wat is dat dan voor tommy teleshopping ding?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan de SOG PowerDuo Multi-tool NU te kopen
Moet je snel zijn hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is dat dan voor tommy teleshopping ding?
Wat moet ik ermee? Ik heb veel Steven Seagal films gezien, dus ik red me wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je snel zijn hoor
http://www.ibood.com/nl/nl/
Kut middenveldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een onorigineel team (Jovetic staat er namelijk in) gemaakt als reserve team. En nog 200K spaargeld voor achter de hand.
Ik zou Sturridge of Benteke erin zetten. Dat is veel origineler.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar een onorigineel team (Jovetic staat er namelijk in) gemaakt als reserve team. En nog 200K spaargeld voor achter de hand.
Ja, maar is echt voor het goedkope allemaal hoor. Had Oscar nog in zo'n free pack gehad. Zonde ook om er niks mee te doen. En Ramires was maar 2300 coins met een engine kaartje erop:')quote:
Ik hou het hier echt bij het meest afgezaagde wat mogelijk was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Sturridge of Benteke erin zetten. Dat is veel origineler.
Waarom geen 41212? Lijkt veel logischer met een CDM en CAM.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar is echt voor het goedkope allemaal hoor. Had Oscar nog in zo'n free pack gehad. Zonde ook om er niks mee te doen. En Ramires was maar 2300 coins met een engine kaartje erop:')
Hoop ook een beetje dat die Brazilianen tijdens het WK nog iets meer waard gaan worden. Zal ongetwijfeld een hype worden na een paar goede wedstrijden daar.
Ik heb iets tegen 41212. Vorige Fifa's ging dat zo hopeloos, dat ik het deze fifa eigenlijk niet meer probeer. 4-2-2 (2) gaat super. Nu een uitstapje naar de gewone 4-4-2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom geen 41212? Lijkt veel logischer met een CDM en CAM.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:57 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dse-steden-hoog.html
Eindhoven de gekste
Dat vraag ik me dus af. Al die junkies in al die cracky landen pissen en kakken gewoon in bosjes, daar waar wij, geciviliseerde drugsgebruikers, gewoon netjes naar de wc gaan.quote:Onderzoeker Pim de Voogt zegt dat het rioolwateronderzoek betrouwbaar is en waarschijnlijk meer zegt over het gebruik dan een enquêteonderzoek, waarbij mensen mogelijk ''sociaal wenselijke antwoorden'' geven.
Een weldenkend mens bedenkt zich ook voor het gebruik van drugs. Spoelt dit netjes door het toilet weg. En zo word je wereldkampioen XTC slikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me dus af. Al die junkies in al die cracky landen pissen en kakken gewoon in bosjes, daar waar wij, geciviliseerde drugsgebruikers, gewoon netjes naar de wc gaan.
Ik word nou totaal niet warm of koud van die dingen. Ben ik nu aan het Litmanen, of hebben meer mensen dit?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef StijnDa het volgende:
Weer enkele nieuwe WC kaartjes.
[ afbeelding ]
Hoe kan Neymar nu 87 rated zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef StijnDa het volgende:
Weer enkele nieuwe WC kaartjes.
[ afbeelding ]
Ik ook nog niet echt, maar het is leuk om straks weer op een andere manier te kunnen combinerenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word nou totaal niet warm of koud van die dingen. Ben ik nu aan het Litmanen, of hebben meer mensen dit?
Ik ook niet. De cardweight van de goede spelers moet wel heel hoog zijn wilt dit een beetje leuk wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word nou totaal niet warm of koud van die dingen. Ben ik nu aan het Litmanen, of hebben meer mensen dit?
Puur het feit dat je alleen wk-gangers in pakjes krijgt en dus (bijna) alleen maar gold spelers klinkt natuurlijk wel tof. Ik ben iig wel benieuwd, grotere kans ook om met de betere spelers te spelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Buiten dat, het is ook niet ondenkbaar dat een hoop MDMA in het riool terecht komt gedurende de productie van XTC.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een weldenkend mens bedenkt zich ook voor het gebruik van drugs. Spoelt dit netjes door het toilet weg. En zo word je wereldkampioen XTC slikken
Goeie jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop op 1 van mn 7 accounts op een Ronaldo of Messi. Zo niet, dan blijf ik FUT gewoon doen.
Die onderzoeker komt zo bij 538.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Buiten dat, het is ook niet ondenkbaar dat een hoop MDMA in het riool terecht komt gedurende de productie van XTC.
er is geen onderscheid in gold en silver etc volgens mij. En ik voorspel bij deze veel packs met kneuzen uit C-landenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:10 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Puur het feit dat je alleen wk-gangers in pakjes krijgt en dus (bijna) alleen maar gold spelers klinkt natuurlijk wel tof. Ik ben iig wel benieuwd, grotere kans ook om met de betere spelers te spelen.
Ik pleur er wel voor 30K packs in ofzo, komt vast wat leuks uit
Ach, we zullen zienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er is geen onderscheid in gold en silver etc volgens mij. En ik voorspel bij deze veel packs met kneuzen uit C-landen
Of Ronaldo pullen, en vervolgens 5 Algerijnen en 3 Aussiesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er is geen onderscheid in gold en silver etc volgens mij. En ik voorspel bij deze veel packs met kneuzen uit C-landen
Stond ook in het artikel inderdaad. Wij zijn het Colombia van de XTC. (Colombia inmiddels achterhaald door Peru als grootste producent van cocaïne trouwens) Dan is kampioen worden een koud kunstje natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Buiten dat, het is ook niet ondenkbaar dat een hoop MDMA in het riool terecht komt gedurende de productie van XTC.
Leuk toch. Vind er weinig aan om meteen Ronaldo en Messi te hebben. Zie het wel als een uitdaging om met mindere goden proberen te winnen. Ik speel nota bene ook altijd met van die vage teams tegen jouw legendesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NL.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Maar welk land kiezen jullie dan? Gokken op Portugal? Of Brazilië? Of gewoon NL
Dat we hoog scoren op cocaïne vind ik dan wat lastiger te verklaren, maar voor XTC en cannabis is het allemaal wel logisch en zegt dat helemaal niet zo heel veel over het drugsgebruik van de Nederlander.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stond ook in het artikel inderdaad. Wij zijn het Colombia van de XTC. (Colombia inmiddels achterhaald door Peru als grootste producent van cocaïne trouwens) Dan is kampioen worden een koud kunstje natuurlijk.
België natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Misschien plassen drugsgebruikers wel gewoon meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat we hoog scoren op cocaïne vind ik dan wat lastiger te verklaren, maar voor XTC en cannabis is het allemaal wel logisch en zegt dat helemaal niet zo heel veel over het drugsgebruik van de Nederlander.
Nou.... Van XTC....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien plassen drugsgebruikers wel gewoon meer.
Brazilie, op elke positie speelbare spelers. Met Nederland kan je helemaal nietsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Wel als je ze kan linken met de rest van Europaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brazilie, op elke positie speelbare spelers. Met Nederland kan je helemaal niets
Dit. Waarom zou je een team maken met spelers uit één land?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel als je ze kan linken met de rest van Europa
Brazilie kan je linken met Colombia, meer heb je toch niet nodig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan liever linken met Argentijnen, Uruguay en Colombiaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Europa geeft je veel meer keus. Tja, het blijft een afwegingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan liever linken met Argentijnen, Uruguay en Colombia
quote:
Maar Ibarbo zit er wel in.. mogelijk met 4*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:24 schreef StijnDa het volgende:
In ieder geval zullen we Eto'o minder tegen komen.
We kunnen er over zeggen wat we willen maar het maakt toch niet uit, ligt er helemaal aan wat je pulltquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Europa geeft je veel meer keus. Tja, het blijft een afweging
Met kiezen voor een land bedoel ik het land dat je support. Daar krijg je een speler van in het begin. En de kits en badge etc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou je een team maken met spelers uit één land?
Je combineert toch gewoon de spelers van het beste continent wat je uit je packs hebt gehaald![]()
En mogelijk gedowngrade, want hij speelt niet veel dacht ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Ibarbo zit er wel in.. mogelijk met 4*
En je weet het toch nooit met EA.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We kunnen er over zeggen wat we willen maar het maakt toch niet uit, ligt er helemaal aan wat je pullt
Ik hoop zo dat je hunterkaarten mag gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Ibarbo zit er wel in.. mogelijk met 4*
Aaah zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met kiezen voor een land bedoel ik het land dat je support. Daar krijg je een speler van in het begin. En de kits en badge etc.
Nederland ga ik voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met kiezen voor een land bedoel ik het land dat je support. Daar krijg je een speler van in het begin. En de kits en badge etc.
Dat vind ik dan wel vet, gewoon in nationale kits spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog een reden om voor Brazilie te kiezen: De shirts
Ik ook. Zeker omdat ik hier bekend sta als NSB'er.quote:
Of met De Vrijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit iedereen hier straks opgescheept met die Fred![]()
Speelt bijna alles hoor. Scoort alleen zelden. Speelt ook als schaduwspits, maar dan nog is 4 goals en 3 assists wel vrij karig in een heel seizoen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En mogelijk gedowngrade, want hij speelt niet veel dacht ik.
Kun je ongegeneerd mensen bij EA reporten die je uitschelden na of tijdens een wedstrijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook. Zeker omdat ik hier bekend sta als NSB'er.
Ah okéquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speelt bijna alles hoor. Scoort alleen zelden. Speelt ook als schaduwspits, maar dan nog is 4 goals en 3 assists wel vrij karig in een heel seizoen.
Aan de andere kant is er ook niks mooiers dan met een team vol nobody's potjes winnen van goede teamsquote:
Al is het 65 als hij maar 90+ pace heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah okéOok goed. heb er geen moeite mee als er straks 75 op zijn kaartje staat.
Daar heb ik geen hekel aan.. ik hoop dat hij volgend jaar silver is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Muriel zit trouwens ook gewoon in de selectie
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als echte Turk niet gaan spelen met Turkije
Oh wacht!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als echte Turk niet gaan spelen met Turkije
Oh wacht!!!!!!!!
quote:
Je moeder, die is pas vies. Inderdaad minder mee naar bed denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas vies. Inderdaad minder mee naar bed denk ik.
Collectief Mavergedragquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En zo speculeren we er maar wat op los. Niemand weet of je echt meer spelers gaat krijgen uit het land van je voorkeur.
watdefakquote:
We zitten toch niet allemaal thuis met mentale problemen levend van een uitkering packs te openen op Fifa?quote:
Ohja. Hoop geen fitness, anders moet je weer meerdere teams bouwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zou je ook contracten en fitness cards moeten kopen?
Denk het niet. Want je kunt niet traden, tenzij dat er een overmate aan packs is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Je kan niet meerdere teams bouwen. Maar eentje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja. Hoop geen fitness, anders moet je weer meerdere teams bouwenOf uitwisselbare consumables met FUT.
Jammer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan niet meerdere teams bouwen. Maar eentje.
Je kan je club uiteraard wel volstampen met spelers, maar ben ook benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Bij de eerste FUT kon je ook maar 1 team hebben. Zat je altijd met fitness te kutten.quote:
Kan niet dus je moet packs openenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
5k packsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Misschien ga ik het wel spelen om zoveel mogelijk gratis packs in FUT te verdienen
Wel fijn elke keer die kaartjes verschuivenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef el-blanchito het volgende:
Je hebt toch ook 11 (?) wisselplekken? Dat is gewoon je tweede team
Toen had ik gewoon een groep van een stuk of 20 spelers waar ik steeds mee rouleerde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan je club uiteraard wel volstampen met spelers, maar ben ook benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Bij de eerste FUT kon je ook maar 1 team hebben. Zat je altijd met fitness te kutten.
Nou, het scheelt niet veel. Blij dat ik donderdag en vrijdag vrij benquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
We zitten toch niet allemaal thuis met mentale problemen levend van een uitkering packs te openen op Fifa?
Hypocriet alertquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas vies. Inderdaad minder mee naar bed denk ik.
Ja. Die packs van WC kosten ook maar 5k maar volgens mij zijn alle items daar non shiny dus dat is niet zo erg.quote:
we zullen het wel zienquote:
bakkes jij.quote:
Zijn defending is omlaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het wel zienik denk in ieder geval wel dat ik ga spelen.
al hangt dit wel af van wat een pack met spelerts moet kosten, moet namelijk wel leuk blijven.
met een aantal spelers een leuke upgrade, ramos ook zo te zienbest een beest
alles blijft maar zakken, en dat gaat niet meer veranderen denk ik met deze nieuwe actie van EAquote:
zag alleen 80 pacequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn defending is omlaagNiet echt een leuke upgrade
Het hangt voor mij vooral af van de gameplay. Het zou geniaal zijn als ze de H2H-mode eens als startpunt namen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het wel zienik denk in ieder geval wel dat ik ga spelen.
al hangt dit wel af van wat een pack met spelerts moet kosten, moet namelijk wel leuk blijven.
met een aantal spelers een leuke upgrade, ramos ook zo te zienbest een beest
Dat heeft ie nu ook al. Defending alleen -1 en heading plus 1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag alleen 80 pacewas er vanuit gegaan dat alles wat omhoog was gegaan
![]()
zou pas wat zijn als ze het ook nog een in de Seasons engine gedaan hebben
Ach, zolang de hele markt zakt is het allemaal niet zo erg. Alleen bijvoorbeeld Moreno stijgt wel in vrij rap tempo. Gisteren gekocht voor 81K, nu voor 97.5K. Er is echt geen pijl op te trekken. Alle wetten der logica hebben we toch nog steeds niks aan in dit spelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles blijft maar zakken, en dat gaat niet meer veranderen denk ik met deze nieuwe actie van EA![]()
heb vrijdag TOTS vidal gekocht nu al 15K minder waard
Inderdaad. Destijds investeerde ik in IF Moreno. Die zakte dan weer in no-time naar discardvaluequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, zolang de hele markt zakt is het allemaal niet zo erg. Alleen bijvoorbeeld Moreno stijgt wel in vrij rap tempo. Gisteren gekocht voor 81K, nu voor 97.5K. Er is echt geen pijl op te trekken. Alle wetten der logica hebben we toch nog steeds niks aan in dit spel
Voorwaarde: je maakt gebruik van ontbijt en diner in het hotelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf![]()
En dan wel 3 euro verzendkosten
Iemand had Messi in 1 en ook iemand TOTS Kroos en nog iemand TOTS Sergio Ramos. Conclusie: 5k packs zijn BAAS.quote:
Die heeft ook niet zo lang in packs gezeten toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Di Maria stijgt ook in rap tempo zeg
Wat een luizige schijtbon danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voorwaarde: je maakt gebruik van ontbijt en diner in het hotel
nou verplicht 10 euro per keer ontbijt dus wrs en dna ook nog diner
Ach, uitzonderingen op de regel zijn er altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand had Messi in 1 en ook iemand TOTS Kroos en nog iemand TOTS Sergio Ramos. Conclusie: 5k packs zijn BAAS.
totdat de hype over is, gaat hij net zo hard weer naar benedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Di Maria stijgt ook in rap tempo zeg
Welgeteld 24 uur volgens mij. Zo eens uitproberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die heeft ook niet zo lang in packs gezeten toch?
Ik zal even 1 openen en ik haal er een TOTS uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, uitzonderingen op de regel zijn er altijd.
Nou DS2, doe maar even JUICHEN danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal even 1 openen en ik haal er een TOTS uit.
Eerst even op een ander account inloggen.
jij en een TOTSquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal even 1 openen en ik haal er een TOTS uit.
Eerst even op een ander account inloggen.
Ik had vrijdag gewoon een TOTS in een pack.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij en een TOTSje weet zelf ook beter DS2
Je had beter een van de 20 gold TOTS-en kunnen hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gewoon een TOTS in een pack.
Wel een bronze, maar toch. De enige bronze TOTS van ROTW.
Of nog beter, TOTS Kjaer in een pack. Helemaal blij; is hij maar 14k waard. Z'n IF was zelfs 40k waard, geen idee hoe dat kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag gewoon een TOTS in een pack.
Wel een bronze, maar toch. De enige bronze TOTS van ROTW.
Heb jij ook een PS4quote:
Doe je ook commentary? Horen we je zo ineens snurkenquote:
Uh nee?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of nog beter, TOTS Kjaer in een pack. Helemaal blij; is hij maar 14k waard. Z'n IF was zelfs 40k waard, geen idee hoe dat kan.
Ook apart: SIF Di Natale was op zondag in het TOTW goedkoper dan de IF op zondag in dat TOTW...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of nog beter, TOTS Kjaer in een pack. Helemaal blij; is hij maar 14k waard. Z'n IF was zelfs 40k waard, geen idee hoe dat kan.
Dan moet de prijs van de IF gewoon nog aanpassenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook apart: SIF Di Natale was op zondag in het TOTW goedkoper dan de IF op zondag in dat TOTW...
Dat bedoel ik dus:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet de prijs van de IF gewoon nog aanpassenDe gemiddelde verkoopprijs zal vast niet lager gelegen hebben
Ik bedoelde aankoopprijs sorryquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus:
- prijs van de IF op de zondag na zijn release: 95k
- prijs van de SIF op de zondag na zijn release: 85k
quote:
Prijs = prijs toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoelde aankoopprijs sorryDus waarvoor die werkelijk ging
Nah. De SIF's zitten nog in packs dus komen er nog bij. Die prijs is veel flexibeler dan van een speler die la uit packs is. Dus de mensen die IF's verkopen zullen er pas later achterkomen om de prijs omlaag te gooien, Terwijl de SIF veel sneller daalt doordat elke flapdrol er een in zijn pack kan krijgen en gewoon zoekt naar laagste bin en hem daarvoor erop gooitquote:
Voor tv denk ik he? Het duurt volgens mij wel 3-5 weken voor het geinstalleerd wordtquote:
Maar ik heb het over de prijs van de IF 4 dagen na release van de IF, versus prijs van de SIF 4 dagen na release van de SIF...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah. De SIF's zitten nog in packs dus komen er nog bij. Die prijs is veel flexibeler dan van een speler die la uit packs is. Dus de mensen die IF's verkopen zullen er pas later achterkomen om de prijs omlaag te gooien, Terwijl de SIF veel sneller daalt doordat elke flapdrol er een in zijn pack kan krijgen en gewoon zoekt naar laagste bin en hem daarvoor erop gooit
Ohh, ik dacht op hetzelfde moment. Dat bedoelde nickdegitaar namelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik heb het over de prijs van de IF 4 dagen na release van de IF, versus prijs van de SIF 4 dagen na release van de SIF...
Geen appels met peren vergelijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht op hetzelfde moment. Dat bedoelde nickdegitaar namelijk
Daar reageerde jij op, dus dacht ik dat je over hetzelfde onderwerp doorgingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken
Soort van. Het ging meer over de kromme prijzen somsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar reageerde jij op, dus dacht ik dat je over hetzelfde onderwerp doorging
Hij valt aan, dat is al mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kelderman heeft het een beetje onderschat lijkt het
Kloptquote:
Die Rolland is ook echt een mongool jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt
Wel zuur dat ie 4de wordt maar 2 plaatsen zaktRolland
Irritante Rolland blijft altijd plakken, en Evans eigenlijk ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Rolland is ook echt een mongool ja
Denk dat Rolland en Evans er nog wel verder tussenuit zakken, Aru krijgt misschien ook nog een terugval.
Kelderman klimt duidelijk beter, ze laten Rolland echt niet meer vroeg ontsnappen nu hij zo hoog staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Irritante Rolland blijft altijd plakken, en Evans eigenlijk ook
Lijkt wel Anelka ertussenquote:
Op een of andere manier oogt het daar allemaal heel ontspannen en gezellig. Een schoolreisje ofzoquote:
Een minuut van het podiumquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het zit wel heel dicht bij elkaar allemaal
Wasnt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe es oprotten met dat ibood en drugs geneuzel.
Wielrennen = drugs.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ajacieden maken zich echt niet druk om een AZ logo en kit hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk weer een wedstrijd gewonnen in FUTEerste wedstrijd met het 4-5-1 Colombianen team. 2 x Martinez en 1 x Moreno. Speelt erg fijn, maar dat gebeurt vaker als ik net een team gemaakt heb.
Wel een beetje jammer was dat de tegenstander en ik nogal agressief op elkaars logo en kit leken te reageren. Hij alles Ajax, ik alles AZ. Het leidde eigenlijk tot een ordinaire schoppartij, waardoor ik niet altijd kans had om aan voetballen toe te komen.
Ik sta op het punt boodschappen te gaan doen.quote:
Nou, de eerste overtreding plus het kijken hoe mijn speler door de lucht vloog kwam duidelijk van hem af. Het kan ook gewoon zijn dat het zijn standaard speelstijl is. Zn PSN was trouwens Timmeister91. Moest aan jou denkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ajacieden maken zich echt niet druk om een AZ logo en kit hoor
Die rivaliteit komt meer (=volledig) vanuit AZ..
Je team klinkt cool.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Eindelijk weer een wedstrijd gewonnen in FUTEerste wedstrijd met het 4-5-1 Colombianen team. 2 x Martinez en 1 x Moreno. Speelt erg fijn, maar dat gebeurt vaker als ik net een team gemaakt heb.
Wel een beetje jammer was dat de tegenstander en ik nogal agressief op elkaars logo en kit leken te reageren. Hij alles Ajax, ik alles AZ. Het leidde eigenlijk tot een ordinaire schoppartij, waardoor ik niet altijd kans had om aan voetballen toe te komen.
Ik ben meer van de korte posts.. Jij bent van het langere werk dacht ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaap. Nog een ander deuntje op die langspeelplaat van je ?
zegt de man met een pillenlogo als UIquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een triest ventje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de eerste overtreding plus het kijken hoe mijn speler door de lucht vloog kwam duidelijk van hem af. Het kan ook gewoon zijn dat het zijn standaard speelstijl is. Zn PSN was trouwens Timmeister91. Moest aan jou denken
morgen of donderdag even doen. Al is het wel een deja vu. Ik blij met mn bazen team. Potje tegen jou. Bazenteam op de TPquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je team klinkt cool.Wij eens een potje?
Rijst, kip, Perzik, 3el ketjap, 3el chilisaus en het perziksap erbij doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sta op het punt boodschappen te gaan doen.Ik weet het ook allemaal niet meer.
Ik heb zo'n Caesar Maaltijdsalade op. Ik krijg het nooit voor elkaar de croutons, kaas, en al die dingen er in te doen zonder te morsenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sta op het punt boodschappen te gaan doen.Ik weet het ook allemaal niet meer.
Ik gooi het maar in een aparte schaal als ik zoiets haal. Bakje is te klein om te roeren/mengen iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Caesar Maaltijdsalade op. Ik krijg het nooit voor elkaar de croutons, kaas, en al die dingen er in te doen zonder te morsenTenminste, als ik het ga proberen alles een beetje door elkaar te krijgen
Lekker! Geknoei altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Caesar Maaltijdsalade op. Ik krijg het nooit voor elkaar de croutons, kaas, en al die dingen er in te doen zonder te morsenTenminste, als ik het ga proberen alles een beetje door elkaar te krijgen
Niet eens zo'n slecht plan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Rijst, kip, Perzik, 3el ketjap, 3el chilisaus en het perziksap erbij doen
Ohja en koriander
Oke danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
morgen of donderdag even doen. Al is het wel een deja vu. Ik blij met mn bazen team. Potje tegen jou. Bazenteam op de TP
Ik heb geen idee waarom maar mensen gaan vaak sliden als iets niet lukt of als ze verliezen.. en dat terwijl ik het amper gebruik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de eerste overtreding plus het kijken hoe mijn speler door de lucht vloog kwam duidelijk van hem af. Het kan ook gewoon zijn dat het zijn standaard speelstijl is. Zn PSN was trouwens Timmeister91. Moest aan jou denken
Duitsers hebben dat volgens mij als standaard speelstijl. Gewoon sliden op alles wat beweegt, en vaak is het nog effectief ook, want je komt geen moment in je spel. Plus rood krijg je vaak toch alleen maar als je van achter iemand neersabelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom maar mensen gaan vaak sliden als iets niet lukt of als ze verliezen.. en dat terwijl ik het amper gebruik.
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29297quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat? Dat is een Triforce. Komt uit een computerspel, niks met drugs te maken.
Heb maar aardappelkroketjes en wat salade gehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Progressiequote:
TVPquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Rijst, kip, Perzik, 3el ketjap, 3el chilisaus en het perziksap erbij doen
Ohja en koriander
Same here jaa.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeldaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat? Dat is een Triforce. Komt uit een computerspel, niks met drugs te maken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29297
wel dus
Deze postquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Wat kan ik er nou aan doen dat wat drugsmalloten dat uit Zelda overnemen.
Als morgen jouw drugsvriendjes beslissen om het PSV logo te gebruiken voor een drugssoort moet ik ook maar stoppen voor PSV te zijn?
Jouw drugsvriendjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Als morgen jouw drugsvriendjes beslissen om het PSV logo te gebruiken voor een drugssoort moet ik ook maar stoppen voor PSV te zijn?
Maar je begrijpt de associaties toch wel? Je kan het beter vergelijken met een swastika. Dat symbool stond eigenlijk ook voor iets heel anders dan waar de Nazi's het voor hebben gebruikt. Maar toch zie je weinig Hindoes met swastika's rondlopen tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Dat zeg ik niet, ik vond het wel grappig dat de triforce ook een XTC pil is en jij het als UI hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Genoikt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Op aanraden van de kapster eens iets anders geknipt en nu loop ik rond met een nog erger hipsterkapsel dan ik al had.![]()
heuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Zhano het volgende:
Tsjah, ik associeer DSLs UI ook niet meteen met drugs idd. Hangt er wss vanaf hoe diep je in dat wereldje zit
[..]
Genoikt?
Alsof die pil meer bekendheid heeft dan het computerspel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je begrijpt de associaties toch wel? Je kan het beter vergelijken met een swastika. Dat symbool stond eigenlijk ook voor iets heel anders dan waar de Nazi's het voor hebben gebruikt. Maar toch zie je weinig Hindoes met swastika's rondlopen tegenwoordig
Picsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Op aanraden van de kapster eens iets anders geknipt en nu loop ik rond met een nog erger hipsterkapsel dan ik al had.![]()
Je hoeft er helemaal niet zo diep in te zitten. Je hoeft alleen maar het XTC topic hier op FOK in de gaten te houden en je bent altijd up-to-date over wat goede, veilige pillen zijn en in welke pillen er troep zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Zhano het volgende:
Tsjah, ik associeer DSLs UI ook niet meteen met drugs idd. Hangt er wss vanaf hoe diep je in dat wereldje zit
[..]
Genoikt?
Ik verwacht ook niet van iedereen dat ze er vanaf weten en ik had ook echt wel verwacht dat jouw UI naar Zelda hoort te verwijzenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alsof die pil meer bekendheid heeft dan het computerspel.
Er lopen massa's gamenerds rond met beeltenissen van een Triforce die vrijwel allemaal überhaupt nog nooit van die drugs gehoord hebben. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Geen behoefte aan. Dat anderen dat doen, geen probleem. Mijn punt was dat ik ook aan Zelda denk bij dat logo. #gamenerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niet zo diep in te zitten. Je hoeft alleen maar het XTC topic hier op FOK in de gaten te houden en je bent altijd up-to-date over wat goede, veilige pillen zijn en in welke pillen er troep zit.
Nee, maar je post leek erop alsof je een drugs expert of dealer moet zijn om dat te weten, terwijl dat allemaal wel meevalt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Dat anderen dat doen, geen probleem. Mijn punt was dat ik ook aan Zelda denk bij dat logo. #gamenerd
Naja, de post klonk wat negatief door "diep in het wereldje zitten" . Terwijl het juist een pre is, als je je verdiept in de materie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar je post leek erop alsof je een drugs expert of dealer moet zijn om dat te weten, terwijl dat allemaal wel meevalt.
Njah ik bedoelde meer in het wereldje van die feesten, waar je af en toe zo'n pilletje voorbij ziet komen ofzo. Ik had het niet over Heisenberg-achtige taferelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, de post klonk wat negatief door "diep in het wereldje zitten" . Terwijl het juist een pre is, als je je verdiept in de materie.
Net als spuiten en slikken, gooit die Filemon een pil naar binnen en zegt dat het vet is. Aleen als een jonge vrouw van 60 kilo een zware pil krijgt, denkt: Filemon kan het ook, dus hoppa... Tja, dan heeft ze geen toffe avond.
Je kunt jezelf beter goed verdiepen in de materie, in plaats van er blind in te vliegen.
Je kent het wel.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kent het wel.Zijkantjes opgeschoren en je prachtige donkere lokken zo gemaakt nonchalant mogelijk alle kanten op
Weet ik wel, door het stukje waarin je zei dat je er geen problemen mee hebt. En dat is wel de juiste instelling. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij/zijn fijn vindt. Voor de één is het een avondje fokken, en voor de ander betekent dat met grote ogen in een zaal rondlopen met stampende muziek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah ik bedoelde meer in het wereldje van die feesten, waar je af en toe zo'n pilletje voorbij ziet komen ofzo. Ik had het niet over Heisenberg-achtige taferelen
Die staartquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Zhano het volgende:
Godver, stond net achter Maver in de rij bij de Jumbo. Duurde eeuwen, hij wilde met coins betalen
[ afbeelding ]
Ja, precies. En daarom moeten jullie Maver24 en DS2 gewoon lekker met rust laten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik wel, door het stukje waarin je zei dat je er geen problemen mee hebt. En dat is wel de juiste instelling. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij/zijn fijn vindt. Voor de één is het een avondje fokken, en voor de ander betekent dat met grote ogen in een zaal rondlopen met stampende muziek.
ieder zijn vrijheid om zijn/haar vrije tijd in te vullen. Zolang je er niemand mee lastig valt, prima toch?
Uhm nee, want die drugs gebruiken is verbodenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik wel, door het stukje waarin je zei dat je er geen problemen mee hebt. En dat is wel de juiste instelling. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij/zijn fijn vindt. Voor de één is het een avondje fokken, en voor de ander betekent dat met grote ogen in een zaal rondlopen met stampende muziek.
ieder zijn vrijheid om zijn/haar vrije tijd in te vullen. Zolang je er niemand mee lastig valt, prima toch?
Teringquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:48 schreef Zhano het volgende:
Godver, stond net achter Maver in de rij bij de Jumbo. Duurde eeuwen, hij wilde met coins betalen
[ afbeelding ]
Ik heb gisteren met een de Origi aan laten metenquote:
Dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm nee, want die drugs gebruiken is verboden
Truequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die achterkant ziet er echt vaag uit..
Precies dit:
[ afbeelding ]
Ik wilde er al niet meer op ingaan, doet Dutank hetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
Godver, dacht ik dat we klaar waren gaat TT weer lopen trollen
Toefjes zegt dat we iedereen moeten laten doen wat hij zij/wil. Dat lijkt me geen goed idee met handelingen die verboden zijn. Want dan kan iedereen zich de vrijheid gaan permiteren om zaken te doen die verboden zijn, omdat die direct nou eenmaal niet nadelig zijn voor anderen oid.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
Godver, dacht ik dat we klaar waren gaat TT weer lopen trollen
De vraag is alleen of het terecht is dat drugs als XTC verboden zijn. In mijn ogen niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toefjes zegt dat we iedereen moeten laten doen wat hij zij/wil. Dat lijkt me geen goed idee met handelingen die verboden zijn. Want dan kan iedereen zich de vrijheid gaan permiteren om zaken te doen die verboden zijn, omdat die direct nou eenmaal niet nadelig zijn voor anderen oid.
wel wat voor Toefjes denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Moet er nog iemand klussen?
[ afbeelding ]
Tjahquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vraag is alleen of het terecht is dat drugs als XTC verboden zijn. In mijn ogen niet.
Ofcourse, dat zat er dik inquote:
Verslavingskans is nihil, gewelddadige kanten van XTC zijn er nagenoeg niet, en dodelijke slachtoffers per jaar op 1 hand te tellen. Tja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
De vraag is alleen of het terecht is dat drugs als XTC verboden zijn. In mijn ogen niet.
Waarom niet? Dequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga geen 100k pack meer openen.. en ik meen het.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |