SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:29 schreef DutchSL het volgende:
Zuid Limburg is het mooiste gebied van Nederland, ik zou daar veel liever wonen dan in de Randstad.
Nee, in de grote steden heb je geen last van tokkies of "ander volk" dat geen Nederlands spreekt...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.
Alleen in omstreken Maastricht heb je een overmate aan tokkievolk dat geen Nederlands spreekt.
Ik heb er ook wel zin in jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
gaat lekker hier jongens, al wat bekend over dat oh zo geile WC-FUT![]()
bohhh zin in hoor
Formatie? Speler(s) die er in moet(en)? Budget?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel zin in ja
Tot die tijd wil ik nog een nieuw team maken maar ik heb geen inspiratie. Ik wil geen standaard team
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100Kquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Formatie? Speler(s) die er in moet(en)? Budget?
ik ga vanavond nog eens kijken of ik reus kan combineren met mijn TOTS vidal, nog helemaal niet met die knakkert gespeeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100K
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef OmniRocket het volgende:
Ozz wil het alleen over fietsen hebben als hij ze kan stelen
gr gr
Gaat echt nergens overquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand die de hunt volgt? Nu kun je Serrano halen.
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kuntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
443 (4)/(5) weiniggebruikte IF's en 100K
Had ik toch Sneijdertje en Melo neergezet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kunt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ben vanuit Seedorf begonnen maar vrees niet dat je hier iets mee kunt
[ afbeelding ]
Edit: Vdv kun je trouwens vervangen door elke Bundes CM, maar in het begin nog niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zuid Limburg is net zo kut als de rest van Limburg.
Alleen in omstreken Maastricht heb je een overmate aan tokkievolk dat geen Nederlands spreekt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, het wielrennen van vandaag op die vreselijke bergen met veel sneeuw en regen is hetzelfde als wonen in Limburg.
Jezelf onnodig mishandelen met ergens zijn terwijl je ook naar veel betere plekken kunt gaan
Hey thanksquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey thanks
Ik woon in Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |