als je wil dat je de komende zomer niet als een verslaafde constant op de computer zit om te fokken zou ik je nu aanraden om weg te gaan en ons achter te laten want het is verslavend.quote:
wow doe normaal gekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
jij valt ook zomaar vrouwen op straat lastig met je grote bek?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
als je wil dat je de komende zomer niet als een verslaafde constant op de computer zit om te fokken zou ik je nu aanraden om weg te gaan en ons achter te laten want het is verslavend.
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
DAAAAAAGquote:
Camera ondanks lage mp, is kwaliteit best erg goed. Zeker met HDR kun je merkbaar het verschil in kwaliteit zien. (Met hdr aan zijn de foto's beter). Selfies zijn ook erg scherp.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hem echt?
doe eens kleine review?
Mooiquote:
okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Je moet wel tegen een grapje kunnen als je hier post
Wat flauw zeg.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Ezell het volgende:
moet eigenlijk aan school, maar zit al de halve dag door een lonely planet te bladeren enzo![]()
Hoeveel liter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja![]()
vet veel zin
heb nu ook een backpack
dus yayayayaayay
wow klinkt goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Camera ondanks lage mp, is kwaliteit best erg goed. Zeker met HDR kun je merkbaar het verschil in kwaliteit zien. (Met hdr aan zijn de foto's beter). Selfies zijn ook erg scherp.
Batterij gaat lang mee, mits je geen zware spelletjes oid doet. Ik kan met gemak een dag lang whatsappen, af en toe internetten, twitter, fb doenMaar een paar uur pokemon spelen (
) is toch iets te veel van het goede.
Scherm is volledig touch, geen fysieke knoppen. Dat is in het begin wel erg wennen, ik klikte vaak genoeg in plaats van op de spatie op de homescreenbutton. Dat kon ook liggen aan het feit dat ik beetje onhandig ben/niet oplet.
Alles gaat super snel, geen vervelende door je strotgedouwde apps van Samsung of HTC. Led lichtje is wel aanwezig, maar daarvoor heb je een app nodig om te activeren. Dat is niet heel veel werk, en best wel prettig (vind ik). Je kan namelijk ook de kleur/intensiteit bepalen met de app
Voor de rest doet het wat iedere telefoon moet doen. Bellen/smsen/whatsappen etc.
wel genoeg lijkt me.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wow klinkt goed![]()
heel erg bedankt
ga hem zo bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |