Yessssssssssquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Maar je gaat sowieso naar Sziget dus? tof hoor
bedankt flipjequote:
Niet gelijk zo pervers verwoordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wat best wel achterlijk is eigenlijk. Ik kan vrouwen ook mooi vinden. Betekent niet meteen dat ik haar kutje wil likken.
Helpt als je hem niet zelf hoeft te betalenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap niet dat mensen telefoons hebben die duurder zijn dan hun laptop.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lel.
Je vindt het niet erg toch, als ik hem af en toe even leen?
Ik weet niet waarom dat er zo verneukt uitkwam.
Nice. Met zo`n speciale Sziget-trein uit Nederland?quote:
O ja, dit is de preutse SC.quote:
Mijn telefoon was 190, mijn laptop 1900quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Helpt als je hem niet zelf hoeft te betalen
nou dan zal het wel gezellig zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
ik zie deze alsmaar terug in de actieve lijst!
heb je hem echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hjb, flips weet want ze heeft hem zelf.
[..]
Graag gedaan.
Telefoon krijg je gratis man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap niet dat mensen telefoons hebben die duurder zijn dan hun laptop.
Zondagochtend in de biechtstoel. Wild hoorquote:
Nope. We gaan interrailen. Anders komt er een konkodikke lading mensen aan die allemaal tegelijk naar het terrein moeten met taxi en shit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Met zo`n speciale Sziget-trein uit Nederland?
Daar wil ik bij zijn.quote:
Ik heb een iPhone 5 mijn laptop koste destijds 450 maar heb de telefoon van mn moeder "gekregen" aangezien ze een nieuwe kreeg en haar oude het nog deed en ik een nieuwe moestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn telefoon was 190, mijn laptop 1900
is je netvlies gebroken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
Ze zijn niet Katholiek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondagochtend in de biechtstoel. Wild hoor
Chillquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. We gaan interrailen. Anders komt er een konkodikke lading mensen aan die allemaal tegelijk naar het terrein moeten met taxi en shit.
En het is net zo duur. Plus we kunnen nog een dag naar Praag of Berlijn aan het einde
Wij zijn superlief. Behalve LETMEIN. Niemand mag LETMEIN.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
Utrechters zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |