SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door Flippiee op 27-05-2014 11:39:04 ]
hallo totoquote:
Ik kwam van mannen weinig mooie plaatjes tegenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:27 schreef supersof het volgende:
ik vind dat eerst plaatje een beetje disturbing
hallo vaquote:
jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwam van mannen weinig mooie plaatjes tegen
een tienermoeder die een foto wilde maken in de spiegel van haar blote kont voor haar nieuwe bf maar toen kwam haar zoontje in haar broekje kijken.quote:
wel goedquote:
Nee.quote:
Sorryquote:
Leuk om op internet te zettenquote:
echt hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.
1x in de maand toch, en het is nog geen juni.
[..]
Sorry
[..]
Leuk om op internet te zetten
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kwam van mannen weinig mooie plaatjes tegen
o my godquote:
Rustig, goed. Best wel heel goedquote:
Meeuuiiquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme. Gelijke hetero geworden.
Echt debielen heb je op dat gebiedquote:
Dat is de voorkant, niet van zijn achterkant/kont. Maar aan de andere kant. Ronaldo is wel de beste. Dus ik fix de OP wel even.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt debielen heb je op dat gebiedZe zouden tegen zichzelf beschermd moeten worden.
[..]
Dat is de voorkant, niet van zijn achterkant/kont. Maar aan de andere kant. Ronaldo is wel de beste. Dus ik fix de OP wel even.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gatverdamme. Gelijke hetero geworden.
oke nicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is maar een kleine stap van de 7de klasse naar profvoetbal dus kan niet lang meer duren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga denk ik de Spaanse Vogue kopen.
[ afbeelding ]
Heb ik ook 3 dagen in de week als ik om 6 uur moet beginnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:04 schreef supersof het volgende:
al twee dagen geen avond eten op
komende vier dagen ook niet
kutleven
ik zou het niet eens willenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook 3 dagen in de week als ik om 6 uur moet beginnenNooit dat er 16:45 avondeten klaarstaat hier
Dat is dus wat ik meestal doe. Vaak tostiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou het niet eens willendan eet ik liever een boterham ofzo hahah
ahh ja neem ik ook vaakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik meestal doe. Vaak tosti
Ja en tijdens je werk snoepjes jatten he IK KEN JOUW SOORTquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en tijdens je werk snoepjes jatten he IK KEN JOUW SOORT
tosti met pestoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb inspiratie nodig voor avond en middageten
help
omelet, avond eten geen idee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb inspiratie nodig voor avond en middageten
help
mag jij maar een keer in de twee weken pesto eten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
van eht weekend al pasta pesto salade ding op
[..]
omelet is een goede optie
nee maar dat is saaiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
mag jij maar een keer in de twee weken pesto eten?
pantostiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee maar dat is saai
nieuwe dingen proberen ditdat
zo lekkerquote:
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga geen witbrood kopen voor 2 tosti's, eet bijna geen brood meer laat staan wit
hoeft geen witbrood te zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan geen witbroodquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe ik altijdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
tosti met bruinbrood, dat is toch kut joh
gewoon koekenpan en met een platte deksel beetje platdrukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef JanCees het volgende:
Nooit een pantosti gehad maar ik hoor er veel goeds over.
Heb ik gewoon een tosti ijzer voor plebejerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon koekenpan en met een platte deksel beetje platdrukken
geboorteplaats?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:50 schreef xcachet het volgende:
lol
vrouw stond op A1 vanmorgen in de file en is bevallen
rot filles
Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
heb je sollicitatieformulier
geboorteplaats: de A1 kilometerpaaltje 23.3
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
heb je sollicitatieformulier
geboorteplaats: de A1 kilometerpaaltje 23.3
ja schijtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjes
hectormeter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd hectormeterpaaltjes
Hector Salamancaquote:
boemquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
Gisteren toevallig de season finale van S4 zitten kijken.
quote:
Nee.quote:
S5 wordt meteen weer stuk minder helaasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:02 schreef Fera het volgende:
Gisteren toevallig de season finale van S4 zitten kijken.
Die ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hectometer debiel niet Hector, dat is de hond van de buren.
Dat hoor ik van iedereen inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
S5 wordt meteen weer stuk minder helaas
Bij lost is het helemaal drama. Ik vond dat echt een briljante serie tot nu ik bij seizoen 6 aangekomen ben, en het is gewoon echt zo uitgemolken nuquote:
Om seizoenen van series aan te duiden.quote:
Lost vind ik sowieso drama. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij lost is het helemaal drama. Ik vond dat echt een briljante serie tot nu ik bij seizoen 6 aangekomen ben, en het is gewoon echt zo uitgemolken nu
Opzich had het weg gelaten kunnen worden. Maar anders was niet alles afgesloten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
S5 wordt meteen weer stuk minder helaas
Maar zulke leukequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Om seizoenen van series aan te duiden.In dit geval Breaking Bad.
[..]
Lost vind ik sowieso drama. Niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zulke leuke
en knappe actricesVind ik beiden tegenvallen, van wat ik me herinner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik beiden tegenvallen, van wat ik me herinner.
wow die manquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure about that?
Ja, alleen die middelste chick is leuk. Maar ik ben verder gewoon hetero. Sawyer doet me echt niets.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure about that?
Welke?quote:
Katequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sure about that?
Ja Clairequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, alleen die middelste chick is leuk. Maar ik ben verder gewoon hetero. Sawyer doet me echt niets.
die eerstequote:
Ah, ik herkende haar al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Clairedie speelt ook in Remember me. Zij is zoo cute
10/10 zou trouwen
Josh Hollowayquote:
Ja, maar verder zijn er niet veel vrouwen in Lost opzich.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, ik herkende haar al.
Verder eens met Kaneel. Kate.
ja dat tweede plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Josh Holloway
En die ander is Ian Somerhalder
Oh bij mij welquote:
Zij is liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
dat blonde wijf is echt niet aantrekkelijk
badinagequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
http://mentalfloss.com/ar(...)tively-common-things
leuk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
dat blonde wijf is echt niet aantrekkelijk
Beetje vrouwelijk gezicht. Nou ja, ogen vooral.quote:
weerwolfquote:
huh?quote:
lijkt ie opquote:
Wat vind je dan wel mooi qua man?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje vrouwelijk gezicht. Nou ja, ogen vooral.
van welke telefoon tegenwoordig wel?quote:
quote:
ik wil geen dure want ik ben echt onvoorzichtig met telefoonsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn zat telefoons die wel een dag meegaan? HTC One/ S5 / iPhone 5 etc.
Dat zou gewoon normaal moeten zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel zodanig erg dat andere mannen me echt totaal niet meer interesseren.
Nou ja, ik vind dat kijken altijd wel mag. Zeker als het plaatjes zijn van beroemdheden. Dat is niet ineens verboden, toch?quote:
Nexus 5 is wel goede telefoon hoor. Altijd direct updates en omdat er geen shit aan android toegevoegd is lekker vlotquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil geen dure want ik ben echt onvoorzichtig met telefoons
+ scherm laten maken voor Nexus 5 is echte klote duur door het niet veel gebruikte schermformaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil geen dure want ik ben echt onvoorzichtig met telefoons
oke dan bestel ik hem nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nexus 5 is wel goede telefoon hoor. Altijd direct updates en omdat er geen shit aan android toegevoegd is lekker vlot
Nexus 5 is gewoon de best android ervaring die er isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
+ scherm laten maken voor Nexus 5 is echte klote duur door het niet veel gebruikte schermformaat.
Ik bedoel ook. Het zou normaal moeten zijn als je je nog in andere interesseertquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat kijken altijd wel mag. Zeker als het plaatjes zijn van beroemdheden. Dat is niet ineens verboden, toch?
Die telefoon heeft teveel minpunten, zelfs voor de prijs.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nexus 5 is gewoon de best android ervaring die er is
quote:
O, precies andersom dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel ook. Het zou normaal moeten zijn als je je nog in andere interesseert
Neenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die telefoon heeft teveel minpunten, zelfs voor de prijs.
Dan nexus dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze wilt niet veel geld uitgeven makker
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
O, precies andersom dus.Ja, in principe wel. Maar dat is gewoon nu even wat minder. Lovestruck, I guess.
Heppie heeft alleen oog voor mij verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]en niet alleen beroemdheden lijkt mij.
Als Heppie een aantrekkelijk meisje ziet op straat kijkt hij ook hoor, naïef van vrouwen om te denken van niet
Dan is nexus altijd nog 10x beter dan lgquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze wilt niet veel geld uitgeven makker
Nexus 5 niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan is nexus altijd nog 10x beter dan lg
Daar komt hij ook niet onderuit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie heeft alleen oog voor mij verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Goedkoop Iphone abootje gewoonquote:
Dat zeg ik niet, ik noemde alleen een alternatief voor dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel
wat maakt de lg zoveel beter dan?
Maar je hebt die andere pas 9 maanden ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
nee ik moet nu een andere telefoon
en vind iphone te duur
en heb al abo
Duh, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Leuke jongens overigens ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]en niet alleen beroemdheden lijkt mij.
Als Heppie een aantrekkelijk meisje ziet op straat kijkt hij ook hoor, naïef van vrouwen om te denken van niet
Als het voor tijdelijk is dan moet jegewoon naar Kruidvat ofzo, daar hebben ze altijd prepaid dingen voor 20 euro. Gewoon zo`n rot telefoonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
en vind iphone te duur
en heb al abo
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Leuke jongens overigens ook.
jij bent echt ziekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar je hebt die andere pas 9 maanden ofzo
Nexusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
en vind iphone te duur
en heb al abo
Telefoon van 15 euro met 20 eurie beltegoedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het voor tijdelijk is dan moet jegewoon naar Kruidvat ofzo, daar hebben ze altijd prepaid dingen voor 20 euro. Gewoon zo`n rot telefoon
Je vind het niet erg toch als ik heb als en toe even leen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Duh, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Leuke jongens overigens ook.
wat is er mis met deze? Doet het toch prima?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
en vind iphone te duur
en heb al abo
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het voor tijdelijk is dan moet jegewoon naar Kruidvat ofzo, daar hebben ze altijd prepaid dingen voor 20 euro. Gewoon zo`n rot telefoon
Over het algemeen hebben we nog dezelfde smaak ook.quote:
Nee, ik zeg alleen dat jij die andere telefoon nog geen jaar gebruiktquote:
Samen mannen kijkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben we nog dezelfde smaak ook.
Ga ik voor Sziget doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee fucking sloom en loop elke keer vast en gaat zomaar uitquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is er mis met deze? Doet het toch prima?
heb je een samsung galaxy ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee fucking sloom en loop elke keer vast en gaat zomaar uit
en moet batterij drie keer per dag opladen
Oh vandaar dat duracell ding altijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee fucking sloom en loop elke keer vast en gaat zomaar uit
en moet batterij drie keer per dag opladen
Ja, die gaat toch kapot van al het bier en regen die erop komtquote:
Als je een goede zin kunt maken wil ik het overwegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vind het niet erg toch als ik heb als en toe even leen?
Best leuk eigenlijk.quote:
nee huaweiquote:
Ja hahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh vandaar dat duracell ding altijd.
Klopt. Die vinden het vaak eng om een man knap te noemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een goede zin kunt maken wil ik het overwegen.
[..]
Best leuk eigenlijk.Bij heteromannen krijg je vaak van die homofobe reacties.
g5 100 ofzoquote:
Lel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Fera het volgende:
Je vind het niet erg toch als ik heb als en toe even leen?
Eerst had je de Samsung Y nog wat, toen die huawei, nu telefoon van 350quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst had je de Samsung Y nog wat, toen die huawei, nu telefoon van 350
Koop dan eens een goede telefoon, je geeft tenslotte toch hetzelfde bedrag uit over dezelfde tijdsduur.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die gaat toch kapot van al het bier en regen die erop komt
Ja, wat best wel achterlijk is eigenlijk. Ik kan vrouwen ook mooi vinden. Betekent niet meteen dat ik haar kutje wil likken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Die vinden het vaak eng om een man knap te noemen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Maar je gaat sowieso naar Sziget dus? tof hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Yessssssssssquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Maar je gaat sowieso naar Sziget dus? tof hoor
bedankt flipjequote:
Niet gelijk zo pervers verwoordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, wat best wel achterlijk is eigenlijk. Ik kan vrouwen ook mooi vinden. Betekent niet meteen dat ik haar kutje wil likken.
Helpt als je hem niet zelf hoeft te betalenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap niet dat mensen telefoons hebben die duurder zijn dan hun laptop.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lel.
Je vindt het niet erg toch, als ik hem af en toe even leen?
Ik weet niet waarom dat er zo verneukt uitkwam.
Nice. Met zo`n speciale Sziget-trein uit Nederland?quote:
O ja, dit is de preutse SC.quote:
Mijn telefoon was 190, mijn laptop 1900quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Helpt als je hem niet zelf hoeft te betalen
nou dan zal het wel gezellig zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
ik zie deze alsmaar terug in de actieve lijst!
heb je hem echt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hjb, flips weet want ze heeft hem zelf.
[..]
Graag gedaan.
Telefoon krijg je gratis man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap niet dat mensen telefoons hebben die duurder zijn dan hun laptop.
Zondagochtend in de biechtstoel. Wild hoorquote:
Nope. We gaan interrailen. Anders komt er een konkodikke lading mensen aan die allemaal tegelijk naar het terrein moeten met taxi en shit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Met zo`n speciale Sziget-trein uit Nederland?
Daar wil ik bij zijn.quote:
Ik heb een iPhone 5 mijn laptop koste destijds 450 maar heb de telefoon van mn moeder "gekregen" aangezien ze een nieuwe kreeg en haar oude het nog deed en ik een nieuwe moestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn telefoon was 190, mijn laptop 1900
is je netvlies gebroken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
Ze zijn niet Katholiek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zondagochtend in de biechtstoel. Wild hoor
Chillquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. We gaan interrailen. Anders komt er een konkodikke lading mensen aan die allemaal tegelijk naar het terrein moeten met taxi en shit.
En het is net zo duur. Plus we kunnen nog een dag naar Praag of Berlijn aan het einde
Wij zijn superlief. Behalve LETMEIN. Niemand mag LETMEIN.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
Utrechters zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef GebrokenVlies het volgende:
gezellig hier?
dit vind ik leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn superlief. Behalve LETMEIN. Niemand mag LETMEIN.
Insomnia_ is onze koning en supersof onze koningin
wil je even de profielschets uit de OP invullen?quote:
Is je maagdenvlies ook al gebroken?quote:
okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn superlief. Behalve LETMEIN. Niemand mag LETMEIN.
Insomnia_ is onze koning en supersof onze koningin
+ politieke voorkeurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
oh gebrokenvlies je moet dit nog even invullen
Naam
Leeftijd
religie
burgerlijke staat
hoogst genoten opleiding
woonplaats/province
voetbalclub
favoriete drankje
favoriete film
lievelingsdier
lievelingskleur
Gouden Dageraadquote:
is dat verplicht??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je even de profielschets uit de OP invullen?
jaquote:
Ja.quote:
tering druk weerquote:
Jazeker.quote:
jij valt ook zomaar vrouwen op straat lastig met je grote bek?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is je maagdenvlies ook al gebroken?
Moet wel wat kapot te krijgen zijn
als je wil dat je de komende zomer niet als een verslaafde constant op de computer zit om te fokken zou ik je nu aanraden om weg te gaan en ons achter te laten want het is verslavend.quote:
wow doe normaal gekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
jij valt ook zomaar vrouwen op straat lastig met je grote bek?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
als je wil dat je de komende zomer niet als een verslaafde constant op de computer zit om te fokken zou ik je nu aanraden om weg te gaan en ons achter te laten want het is verslavend.
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef GebrokenVlies het volgende:
[..]
DAAAAAAGquote:
Camera ondanks lage mp, is kwaliteit best erg goed. Zeker met HDR kun je merkbaar het verschil in kwaliteit zien. (Met hdr aan zijn de foto's beter). Selfies zijn ook erg scherp.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je hem echt?
doe eens kleine review?
Mooiquote:
okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Je moet wel tegen een grapje kunnen als je hier post
Wat flauw zeg.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Ezell het volgende:
moet eigenlijk aan school, maar zit al de halve dag door een lonely planet te bladeren enzo![]()
Hoeveel liter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja![]()
vet veel zin
heb nu ook een backpack
dus yayayayaayay
wow klinkt goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Camera ondanks lage mp, is kwaliteit best erg goed. Zeker met HDR kun je merkbaar het verschil in kwaliteit zien. (Met hdr aan zijn de foto's beter). Selfies zijn ook erg scherp.
Batterij gaat lang mee, mits je geen zware spelletjes oid doet. Ik kan met gemak een dag lang whatsappen, af en toe internetten, twitter, fb doenMaar een paar uur pokemon spelen (
) is toch iets te veel van het goede.
Scherm is volledig touch, geen fysieke knoppen. Dat is in het begin wel erg wennen, ik klikte vaak genoeg in plaats van op de spatie op de homescreenbutton. Dat kon ook liggen aan het feit dat ik beetje onhandig ben/niet oplet.
Alles gaat super snel, geen vervelende door je strotgedouwde apps van Samsung of HTC. Led lichtje is wel aanwezig, maar daarvoor heb je een app nodig om te activeren. Dat is niet heel veel werk, en best wel prettig (vind ik). Je kan namelijk ook de kleur/intensiteit bepalen met de app
Voor de rest doet het wat iedere telefoon moet doen. Bellen/smsen/whatsappen etc.
wel genoeg lijkt me.quote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wow klinkt goed![]()
heel erg bedankt
ga hem zo bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |