abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6364753
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 16:42 schreef Vision het volgende:

[..]

als ze gewoon de normale hoeveelheid kaarten hadden gegeven was er waarschijnlijk niets gebeurt.

gaan ze dom doen (zonder reden) dan moeten ze maar zien waar dat toe leid.

En die sukkels van de gemeente arnhem denken nu "oh, als dat zo makkelijk gaat, kunnen we dat voor de komende 80 jaar blijven doen".

je kan het ook diplomatiek oplossen
met die boycot laat je ook wel zie dat ze dit geintje niet nog 80x kunnen herhalen
pi_6364794
Ik geef de burgemeester van Arnhem groot gelijk!
Die relschoppers die zichzelf Feyenoord supporters noemen zijn vaak moeilijk in de hand te houden.

Klasse beslissing!

pi_6372166
tering zeg, viel de opkomst tegen of wat...
Er is echt weinig over van het Legioen, leuk om er weer 's zo achter te moeten komen.

Bietje jammer ook van die pub, maar wel stom van die vitessenaren.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 21 oktober 2002 @ 09:09:32 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6387991
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 10:22 schreef mister_popcorn het volgende:
Er is echt weinig over van het Legioen, leuk om er weer 's zo achter te moeten komen.

Was je in Arnhem???
Het lijkt er namelijk niet op.
quote:
Ik geef de burgemeester van Arnhem groot gelijk!
Die relschoppers die zichzelf Feyenoord supporters noemen zijn vaak moeilijk in de hand te houden.
Klasse beslissing!
Weet jij waar je over praat? Volgens mij niet. Mond houden.

Heb lekker kunnen genieten zaterdag...korenmarkt was van ons...

A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 oktober 2002 @ 09:27:22 #55
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6388127
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Was je in Arnhem???
[..]

Als Mister_Popcorn thuis geslapen heeft wel. Volgens mij werkt-ie ook op de Korenmarkt...

http://forum.fok.nl/profile.php?id=27495

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_6388365
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 10:22 schreef mister_popcorn het volgende:

Weet niet waar je over praat, maar er zaten zeker 500 Feyenoordsupporters in het stadion, ben zelf ook geweest, wat een dooie bedoening daar, soms hoorde je ons gewoon zingen. Ik heb 's middags op de Korenmarkt gezeten daar was het wat minder druk, maar waren toch ook wel Feyenoordsupporters.
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:02:09 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6388399
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Als Mister_Popcorn thuis geslapen heeft wel. Volgens mij werkt-ie ook op de Korenmarkt...

http://forum.fok.nl/profile.php?id=27495

Ik zeg dit om dat hij zegt dat de opkomst tegenviel. Nou dat vond ik anders echt wel meevallen. Ongeveer 500 man waren er zaterdag in Arnhem. Dus het legioen komt er wel...zeker als we dit vaker gaan doen.

RFA was nergens te zien....alleen na de wedstrijd toen ze met 10 à 20 man kleine groepjes (2 tot 4 man) aanvielen.

A.M.A.B
  maandag 21 oktober 2002 @ 10:03:48 #58
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6388415
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Weet niet waar je over praat, maar er zaten zeker 500 Feyenoordsupporters in het stadion, ben zelf ook geweest, wat een dooie bedoening daar, soms hoorde je ons gewoon zingen. Ik heb 's middags op de Korenmarkt gezeten daar was het wat minder druk, maar waren toch ook wel Feyenoordsupporters.

Stond je bij O'Connels?
A.M.A.B
pi_6389619
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:03 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Stond je bij O'Connels?

Nee, ik zat binnen bij X.O of ziet iets, het zat op een hoek.
pi_6393123
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 09:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Was je in Arnhem???
[..]

Weet jij waar je over praat? Volgens mij niet. Mond houden.

Edit - Flame verwijderd - Edit

En ja, ik zit vanaf ong 4 in O'Connels, die tent die bij de 1-0 voor fietstas half werd gesloopt, waar naar mijn mening iets teveel van het goeie was, omdat die vitessenaren er al uit waren gewerkt. Ierse pubs zijn heilig, dat weet bijna elke Feyenoorder.

Daarna ook maar naar het stadion gegaan nog, op west zat ik.

Edit - Flame verwijderd - Edit

En ja doc, ik werk ook op de Korenmarkt, in het Swing. Staat ook wel in me profiel idd

En luni, als dit 10 jaar eerder was gebeurd, dan waren er minstens 2000 man geweest, hoef ik jou toch ook niet te vertellen?!
En op de Korenmarkt viel het me ook onwijs tegen, twee kroegen vol, de rest leeg... Ik had gewoon meer verw8, als je hoorde hoe iedereen erover sprak.
Je wou toch niet zeggen dat Feyenoord slechts 500 fanatieke fans heeft? Daarom.

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 21-10-2002 16:49]

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_6393446
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Edit - quote gedeeltelijk verwijderd - Edit

En ja, ik zit vanaf ong 4 in O'Connels, die tent die bij de 1-0 voor fietstas half werd gesloopt, waar naar mijn mening iets teveel van het goeie was, omdat die vitessenaren er al uit waren gewerkt. Ierse pubs zijn heilig, dat weet bijna elke Feyenoorder.

Daarna ook maar naar het stadion gegaan nog, op west zat ik.

Edit - quote gedeeltelijk verwijderd - Edit

En ja doc, ik werk ook op de Korenmarkt, in het Swing. Staat ook wel in me profiel idd

En luni, als dit 10 jaar eerder was gebeurd, dan waren er minstens 2000 man geweest, hoef ik jou toch ook niet te vertellen?!
En op de Korenmarkt viel het me ook onwijs tegen, twee kroegen vol, de rest leeg... Ik had gewoon meer verw8, als je hoorde hoe iedereen erover sprak.
Je wou toch niet zeggen dat Feyenoord slechts 500 fanatieke fans heeft? Daarom.

Tuurlijk maar tijden zijn wel veranderd, vroeger was er makkelijker aan kaarten te komen en het uitpubliek is inderdaad een stuk minder mede dankzij de Diamond, Gold en Silvercard waardoor we nu een stuk braver publiek hebben. veel jongens van de oude garde gaan niet meer of houden zich een stuk rustiger, toch liep er nog wel voor 50 jaar stadionverbod rond.

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 21-10-2002 16:53]

pi_6393506
Wel grappig om die grootheidswaan te zien in de posts van de vorige heren. Ik liep zaterdag door stad, maar meer dan een paar kleine groepjes heb ik niet gezien.
En de feyenoorders in het stadion zaten volgens mij verstopt onder het grote Vitesseshirt in het uitvak.
pi_6393826
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wel grappig om die grootheidswaan te zien in de posts van de vorige heren. Ik liep zaterdag door stad, maar meer dan een paar kleine groepjes heb ik niet gezien.
En de feyenoorders in het stadion zaten volgens mij verstopt onder het grote Vitesseshirt in het uitvak.
ppfff dan had jij oogkleppen op, en ben je ook ZEKER weten niet op de Korenmarkt geweest.

En luni, in tijden zoals deze is het niet moeilijk om met zo'n grote groep voor 50 jaar sv bij elkaar te hebben, 10 x wildplassen en je bent er al bijna Of moet ik deze erachter zetten...

pi_6393849
quote:
Ondanks de boycot bevonden zich verspreid door het stadion ruim driehonderd Feyenoordfans. Zij hielden zich over het algemeen zeer rustig.
waar komt dat getal 500 toch steeds vandaan?
  maandag 21 oktober 2002 @ 16:07:41 #65
30732 -F-
He's here He's there
pi_6393888
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

waar komt dat getal 500 toch steeds vandaan?

De overige 200 vertoefde in de stad 300 in het stadion = 500
He's fuckin everywhere
pi_6394393
Uiterst merkwaardig dat rfa op de afgesproken tijd op de korenmarkt geen enkele feyenoorder zag op zaterdag.

Ik begin steeds meer te twijfelen of er wel zoveel feyenoorders waren.

maandag 21 oktober 2002 @ 16:36:40 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6394422
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Edit - quote verwijderd- Edit

Nou excuses hoor, sorry dat ik de naam van die ander er niet bijzette...
En zeg het de volgende keer ff in mijn gezicht dat ik een teringj**d ben, dan eet je voortaan uit een rietje...
500 man in deze tijden mag je tevreden over zijn. Die 2000 van vroeger zie je echt niet meer zo snel terug met alle regeltjes, camera's die er zijn.
quote:
Edit - quote verwijderd - Edit
Zie hier nog eens een mooie reden waarom er geen legioen meer is. Medesupporters behandel ik met respect, blijkbaar ken jij het woord respect niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 21-10-2002 16:54]

A.M.A.B
  maandag 21 oktober 2002 @ 16:38:50 #68
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6394473
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Uiterst merkwaardig dat rfa op de afgesproken tijd op de korenmarkt geen enkele feyenoorder zag op zaterdag.

Ik begin steeds meer te twijfelen of er wel zoveel feyenoorders waren.

Hoe laat was dat dan? Ben er tot 18.30 gebleven en heb geen rfa gezien...alleen na de wedstrijd toen ze groepjes van 2 tot 4 mensen achterna zetten...
A.M.A.B
pi_6394885
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar was je dan met je Rijnfront als wij toch met weinig in de binnenstad waren, heb geen maja de bij zien lopen in de binnenstad en ik quote even een stukje uit het RD:

Naar schatting 500 fans hadden via het grijze circuit een kaartje bemachtigd en moedigden hun ploeg vanuit verschillende vakken in het Gelredome luidkeels aan.

Op TV was het juichen bij de goal ook goed te horen en heb meerdere malen horen zingen in het stadion. Op west zat zeker al 200 man en aan de overkant zaten er nog meer.

pi_6395994
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:36 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nou excuses hoor, sorry dat ik de naam van die ander er niet bijzette...
En zeg het de volgende keer ff in mijn gezicht dat ik een teringj**d ben, dan eet je voortaan uit een rietje...
500 man in deze tijden mag je tevreden over zijn. Die 2000 van vroeger zie je echt niet meer zo snel terug met alle regeltjes, camera's die er zijn.
[..]

Zie hier nog eens een mooie reden waarom er geen legioen meer is. Medesupporters behandel ik met respect, blijkbaar ken jij het woord respect niet.

Begin niet over respect want jij begint met het afkraken van, juist, moi.
En doe niet zo stoer over mij door een rietje te laten eten, kijk ff naar me prof, juist, ook al zou je willen zou je me smoel nog nie kunnen raken.
Wil je het toch proberen, wat best mag van mij, kom maar naar W4, daar STA ik... Als je gewoon 's wil ouwehoeren mag je trouwens ook langskomen. ik merk het wel.
pi_6396057
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 10:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik zeg dit om dat hij zegt dat de opkomst tegenviel. Nou dat vond ik anders echt wel meevallen. Ongeveer 500 man waren er zaterdag in Arnhem. Dus het legioen komt er wel...zeker als we dit vaker gaan doen.

RFA was nergens te zien....alleen na de wedstrijd toen ze met 10 à 20 man kleine groepjes (2 tot 4 man) aanvielen.

De tactiek van het RFA is meestal toch vrij voorspelbaar. Tijdens de wedstrijd reageren ze hun onmacht af op auto's van de bezoekende partij.
Dat kunstje hebben ze op een houseparty ook al eens geflikt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:33:36 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_6398405
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:08 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Begin niet over respect want jij begint met het afkraken van, juist, moi.
En doe niet zo stoer over mij door een rietje te laten eten, kijk ff naar me prof, juist, ook al zou je willen zou je me smoel nog nie kunnen raken.
Wil je het toch proberen, wat best mag van mij, kom maar naar W4, daar STA ik... Als je gewoon 's wil ouwehoeren mag je trouwens ook langskomen. ik merk het wel.

Wat zou ik nu uit je profiel moeten opmaken? Dat je slimmer bent omdat je VWO 6 doet? Dat je boxt? Als ik je wil raken dan gebeurt dat heus wel....Dat jij in S staat, terwijl je hier weer zegt in W4 te staan? Waar ik ook elke wedstrijd sta?

Waarom ik zo reageer op jou? Niemand noemt mij een jood. Als ik iets niet kan hebben is dat iemand mij een jood noemt. Zou jij ook niet leuk vinden als ik jou een jood noemde? Toch?

Val ik jou aan door te vragen of je in Arnhem was? Misschien ben ik dan niets gewend maar ik vond zeker wel dat het legioen er gisteren was. Vroeger was alles anders. Nu moet je blij zijn met wat je op de been kan brengen. Enige wat jammer was is het feit dat we niet als een groep naar het stadion zijn gegaan.

Ik begrijp je probleem niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 21-10-2002 20:38]

A.M.A.B
pi_6398478
Ren Front Arnep lulletjes heb ik de hele dag niet gezien..

En ff voor die vitessenaar die de hele tijd bijdehand loopt te doen over de opkomst: zorgen jullie maar eens dat er 500 wespen op het Stadhuisplein staan de volgende Feyenoord - fietstas..

Als je dat voor elkaar hebt heb je recht van spreken, totdan moet je je muil houden.

-k00pa

pi_6400290
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 16:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Waar was je dan met je Rijnfront als wij toch met weinig in de binnenstad waren, heb geen maja de bij zien lopen in de binnenstad en ik quote even een stukje uit het RD:

Heb je mij horen zeggen dat ik bij Rijnfront hoor? En is het niet zo dat de werkelijke hooligans niet in clubkleuren lopen zoals de "sjaal en pet"
quote:
Naar schatting 500 fans hadden via het grijze circuit een kaartje bemachtigd en moedigden hun ploeg vanuit verschillende vakken in het Gelredome luidkeels aan.
Ik quote even uit een stukje van De Gelderlander:
quote:
Ondanks de boycot bevonden zich verspreid door het stadion ruim driehonderd Feyenoordfans. Zij hielden zich over het algemeen zeer rustig.
Toch een aanzienlijk verschil he?
quote:
Op TV was het juichen bij de goal ook goed te horen en heb meerdere malen horen zingen in het stadion. Op west zat zeker al 200 man en aan de overkant zaten er nog meer.
Op tv...op tv lijk je ook een stuk zwaarder dan in het echt heb ik ooit eens mogen vernomen. Waarschijnlijk treedt er er ook zoiets op bij voetbalwestrijden alleen dan in de luidruchtigheid vorm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')