die link had ik nog geeneens gelegdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lijkt Ruud wel opgerold in zn tapijtje.
Plaats hem in de Cos !quote:
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.quote:
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
Mooi om je aan mijn zijde te hebben! Zwarte Piet moet kapot!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsIk denk dat we dit jaar maar vroeg moeten beginnen ....
jij kan in een gesloten topic postenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.
"Proof to me you're not a fool
Walk across my swimmingpool"
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan in een gesloten topic posten![]()
mijn moeder heeft die ook! ik vind de kleding geweldig
ik heb er een playlist van op spotifyquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingen
Zwarte Piet moet lekker blijven, daar heb ik ondertussen 486 argumenten voor en bij de nieuwe discussie gaan we ze lekker allemaal weer opsommen .quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi om je aan mijn zijde te hebben! Zwarte Piet moet kapot!!
Ja ik weet het. En ook gewoon elk jaar weer he? Maar vorig jaar was wel een record geloof ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsIk denk dat we dit jaar maar vroeg moeten beginnen ....
King Herod is echt hilarisch jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.
"Proof to me you're not a fool
Walk across my swimmingpool"
Hij wordt elk jaar langerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. En ook gewoon elk jaar weer he? Maar vorig jaar was wel een record geloof ik.
hahaquote:
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwarte Piet moet lekker blijven, daar heb ik ondertussen 486 argumenten voor en bij de nieuwe discussie gaan we ze lekker allemaal weer opsommen .
lange ladderquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Miek37 het volgende:
Donderdag Hemelvaart..hoe dan, met een ballon?
En wie zorgt er dan voor dat de zwarte pieten in het gareel blijven?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!
Maar natuurlijk ..quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb niks met argumenten: Dood aan Sinterklaas!!
hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
he is daaaaaangerouuuuuuuuuuus
*klang klang klang klang*
is leuk toch allemaal, behalve dat schreeuwen danquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net dat er een bandje (Dudettes) op parkpop speelt waarvan ik de zangeres vroeger kende toen ze een klein meisje was wat altijd rond het pleintje (ja ik weet het) fietste en was altijd aan het schreeuwen. .
En ze was het zusje van een collega met wie ik een keer zoende.
Sow, mag ik je handtekeningquote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net dat er een bandje (Dudettes) op parkpop speelt waarvan ik de zangeres vroeger kende toen ze een klein meisje was wat altijd rond het pleintje (ja ik weet het) fietste en was altijd aan het schreeuwen. .
Toen hij dit gezegd had, werd hij voor hun ogen omhooggeheven en opgenomen in een wolk, zodat ze hem niet meer zagen. Terwijl hij zo van hen wegging en zij nog steeds naar de hemel staarden, stonden er opeens twee mannen in witte gewaden bij hen. Ze zeiden: 'Galileeërs, wat staan jullie naar de hemel te kijken? Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen, zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan.'quote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef Miek37 het volgende:
Donderdag Hemelvaart..hoe dan, met een ballon?
Kogels?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wie zorgt er dan voor dat de zwarte pieten in het gareel blijven?
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is toch leuk juist allemaal, behalve dat schreeuwen dan
dat is wel grappig jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.
Mijn moeder had leden van Kane als collega's in het groentestalletje bij de uitgang van winkelcentrum Zuidplein.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef isax het volgende:
[..]
mams was het buurmeisje van peter koelewijn. wil je de mijne ook?
Een webcam is lucratieverquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze tegenwoordig geld krijgt om te schreeuwen.
Sharon Doorzon woont naast ons, maar die gaat eerdaags verhuizen.quote:
ken ik niet sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sharon Doorzon woont naast ons, maar die gaat eerdaags verhuizen.
Daar krijgen we nog een boel last mee!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
Toen hij dit gezegd had, werd hij voor hun ogen omhooggeheven en opgenomen in een wolk, zodat ze hem niet meer zagen. Terwijl hij zo van hen wegging en zij nog steeds naar de hemel staarden, stonden er opeens twee mannen in witte gewaden bij hen. Ze zeiden: 'Galileeërs, wat staan jullie naar de hemel te kijken? Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen, zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan.'
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Graag, ik spaar handtekeningen van beroemde mensen
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]lol ken dr echt niet, maar van een talentenshow begrijp ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gezien nooit van gehoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beroemste persoon die mij kent
denk dat ik mij wel onder de c klasse bners mag rekenen
Timmert aardig aan de weg met zingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens gezien. Geen idee wat ze doet, zoals met 80% van de BN'ers
Die snol is weer zwanger he? Van wie nou weer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
Anouk heeft een straat achter me gewoond![]()
en is zelfs binnen geweest bij mij![]()
had alleen niet door dat het anouk was![]()
had haar kat gevonden en dacht gewoon, wel aardige vrouw
en toen zei mijn buurvrouw later, dat was anouk hoor
ikke nee joh
wel dus
Och hoe lief, hij bedenkt zich met dat klauwtje, als moeder/vader moet je dan toch je je dan rot schrikken, nee hoor gewoon doorfilmen.quote:
Zwarte pietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die snol is weer zwanger he? Van wie nou weer?
geen idee maar ze floepen er uit jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je ook geen stijlquote:
Volgend seizoen word je gevraagd voor Wie Is De Mol!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beroemste persoon die mij kent
denk dat ik mij wel onder de c klasse bners mag rekenen
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Ja, leuk hoor, nu is poezewoest natuurlijk helemaal van de kook, die denkt ook een beroemdheid te kennen en jullie gaan het belachelijk lopen maken.
Nee hoor ken zelfs niet een liedje van haar, het is een aardige meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
ja lief hequote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Och hoe lief, hij bedenkt zich met dat klauwtje, als moeder/vader moet je dan toch je je dan rot schrikken, nee hoor gewoon doorfilmen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Volgend seizoen word je gevraagd voor Wie Is De Mol!
die ken ik alleen zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van rap Marokkaantje nummer 6.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
die ken ik alleen zo
ze is super lief![]()
Kweenie, ik heb geen kids maar het zweet zou me uitbreken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja lief he![]()
misschien deed ie het vaker die kat en hadden ze de eerste keer wel ingegrepen en gezien dat de kat niets doet en dachten dat moeten we filmen
kan een scenario zijn dan he
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
die ken ik alleen zo
Wastat voor gratekut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nooit problemen gehad met de katten en mijn kinderenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kweenie, ik heb geen kids maar het zweet zou me uitbreken.
Bijbelsche namen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Anouk heeft drie zoons en een dochter: Benjahmin, Elijah, Jesiah en Phoenix. Wie de gelukkige vader van de vijfde is heeft Anouk nog niet uit de doeken gedaan. Afrojack zou kandidaat zijn.
Nee man, dat gaat met een kraan.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
Toen hij dit gezegd had, werd hij voor hun ogen omhooggeheven en opgenomen in een wolk, zodat ze hem niet meer zagen. Terwijl hij zo van hen wegging en zij nog steeds naar de hemel staarden, stonden er opeens twee mannen in witte gewaden bij hen. Ze zeiden: 'Galileeërs, wat staan jullie naar de hemel te kijken? Jezus, die uit jullie midden in de hemel is opgenomen, zal op dezelfde wijze terugkomen als jullie hem naar de hemel hebben zien gaan.'
nee die had een tijd met de tweelingbroer van haar man.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Verwend kreng is het, gaat ze nog met Paris om?
Dat is best grappig.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
Ik was op Malta, samen met mijn zwagertje, snookeren voor geld. Wij waren best goed als zeg ik het zelf. Toen gingen we dik wedden met een plaatselijke speler en zijn maatje En toen zei mijn zwagertje op een gegeven moment, Heej, jij lijkt best op Tony Drago. En toen zei die vent, ja, dat zegt mijn moeder ook altijd. 't was 'm en toen hebben we dik verlorenMaar ik ken hem wel, .... maar jullie natuurlijk weer niet.
je verdiende het om te verliezenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
Ik was op Malta, samen met mijn zwagertje, snookeren voor geld. Wij waren best goed als zeg ik het zelf. Toen gingen we dik wedden met een plaatselijke speler en zijn maatje En toen zei mijn zwagertje op een gegeven moment, Heej, jij lijkt best op Tony Drago. En toen zei die vent, ja, dat zegt mijn moeder ook altijd. 't was 'm en toen hebben we dik verlorenMaar ik ken hem wel, .... maar jullie natuurlijk weer niet.
snooker mannetje en nee kan ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
Komt me niet bekend voor maar ik kijk er ook niet meer naar. Vroeger wel, Jimmy White vond ik cool.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
Ging Paris meezingen?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef isax het volgende:
[..]
nee die had een tijd met de tweelingbroer van haar man.
daarna nooit meer gezien.
paris heeft een keer naar mij gelachen![]()
ik lag met vriendin op straat te chille (letterlijk liggend) bij de tourbus
kwam zij voorbij met benji. en ik dee fake naar haar lache en zij lachde terug![]()
maar ze is een kutwijf. kan het niet anders brengen.
mooiste moment: zij dee altijd playbacke als de band moest optreden
ging soms echt fout
Da's best cool en zo ongeloofwaardig dat het wel echt gebeurd moet zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is best grappig.![]()
Ik was een keer op schiphol, wachten op een vriend die terugkwam. Dus ik sta bij die gate, komt opeens Redman en aanhang uit de opengaande deuren. Toevallig had ik net wat geluk gehad met wat broccoli en voor 't wist zaten we in z'n busje en hebben we een avond gechilled. Sowieso zou ik het niet geloven als iemand anders 't me zou vertellen.
De volgende dag zat ik nog steeds bij mezelf te denken van 'FUCK, is dit echt gebeurd'.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's best cool en zo ongeloofwaardig dat het wel echt gebeurd moet zijn
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was een keer op schiphol, wachten op een vriend die terugkwam. Dus ik sta bij die gate, komt opeens Redman en aanhang uit de opengaande deuren. Toevallig had ik net wat geluk gehad met wat broccoli en voor 't wist zaten we in z'n busje en hebben we een avond gechilled. Sowieso zou ik het niet geloven als iemand anders 't me zou vertellen.
The Whirlwindquote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor maar ik kijk er ook niet meer naar. Vroeger wel, Jimmy White vond ik cool.
Geloof er niks van,maar doet het vast goed op verjaardagenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te geloven. Ik geloofde het zelf amper. Maar hij was net zo relaxed als ik dacht.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geloof er niks van,maar doet het vast goed op verjaardagen(Ik had 2pac verzonnen
)
Maar je hebt er vast wel picca's vanquote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te geloven. Ik geloofde het zelf amper. Maar hij was net zo relaxed als ik dacht.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef isax het volgende:
[..]
niets is zo vet als de poes van een oud klasgenootje
Ik dacht dat je Dennis Rodman bedoelde maar ik zie dat er ook een Redman bestaat.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te geloven. Ik geloofde het zelf amper. Maar hij was net zo relaxed als ik dacht.
Nope. Ben niet zo'n groupie. Wil bepaalde artiesten wel leren kennen of met ze optrekken, maar dat op de foto gaan en handtekeningen vind ik zo'n onzin.quote:
Rodman echt vet geweestquote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dennis Rodman bedoelde maar ik zie dat er ook een Redman bestaat.
Hahahha. Redman van Method Man en Redman? How High?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Dennis Rodman bedoelde maar ik zie dat er ook een Redman bestaat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was wel cooler geweest daarom neem ik deze"" terug en komt deze "
" in de plaats.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een keer ehh, hmm, nee, ik heb nog nooit een beroemd iemand ontmoet geloof ik.
Mijn leven mist betekenis
Joan jonguh!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een keer ehh, hmm, nee, ik heb nog nooit een beroemd iemand ontmoet geloof ik.
Mijn leven mist betekenis
Mijne moet nog!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
Ik wil al jullie handtekeningen, wat een beroemde mensenkenners hier allemaal
ook stoer hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijne moet nog!!
Ik ben een paar keer wezen stappen met Jhon van Beukering
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
braafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mijne moet nog!!
Ik ben een paar keer wezen stappen met Jhon van Beukering
quote:
Hangover IVquote:Op maandag 26 mei 2014 23:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met Fatimaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel gepokerd met bekende mensen.
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ookIk woon in Bussum, ik kom ze op bijna dagelijks basis tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Velpse Boys!quote:
dan snap ik het helemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon in Bussum, ik kom ze op bijna dagelijks basis tegen
Waarom ga je niet in Naarden wonen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon in Bussum, ik kom ze op bijna dagelijks basis tegen
Die niet. Dat was na mijn tijd. Ik speel de laatste jaren niet veel meer Live. Bogarde kwam regelmatig pokeren in HC Amsterdam. Een Q van Q&Q heb ik veel mee gespeeld. Devilfish, Luske, Boeken. Negraenu heb ik wel eens mee gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die niet. Dat was na mijn tijd. Ik speel de laatste jaren niet veel meer Live. Bogarde kwam regelmatig pokeren in HC Amsterdam. Een Q van Q&Q heb ik veel mee gespeeld. Devilfish, Luske, Boeken. Negraenu heb ik wel eens mee gespeeld.
Ook de reden dat ik amper TV meer kijk, voorheen was het wel tof om een sketch van van kooten en de ie opgenomen te zien worden, maar tegenwoordig hebben de meeste reality sterren een zo verpest ego dat ze al proberen voor te dringen aan de bar of in de supermarkt, al heb je nog nooit gekeken naar de serie in kwestiequote:
Je moet ze gewoon flink uitscheldenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik amper TV meer kijk, voorheen was het wel tof om een sketch van van kooten en de ie opgenomen te zien worden, maar tegenwoordig hebben de meeste reality sterren een zo verpest ego dat ze al proberen voor te dringen aan de bar of in de supermarkt, al heb je nog nooit gekeken naar de serie in kwestie
Precies het zelfde gedonder, daarbij zit ik nu op een plek binnen 2 minuten rijden naar de A1 en 10 minuten lopen naar station Bussum zuid..quote:
daar kan ik ook niet zo goed tegen. ster alluresquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik amper TV meer kijk, voorheen was het wel tof om een sketch van van kooten en de ie opgenomen te zien worden, maar tegenwoordig hebben de meeste reality sterren een zo verpest ego dat ze al proberen voor te dringen aan de bar of in de supermarkt, al heb je nog nooit gekeken naar de serie in kwestie
Inmiddels heeft ie alles vergokt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat hij nog zoveel geld verdiende in Engeland als bankzitter.
Verbaast me niks. Een collega van hem bij Ajax doet het beter. Ik ben zijn naam vergeten. Klein mannetje, een kleurtje,een Amsterdammer, sympathiek. Die kan wel aardig pokeren.quote:
Reiziger?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Een collega van hem bij Ajax doet het beter. Ik ben zijn naam vergeten. Klein mannetje, een kleurtje,een Amsterdammer, sympathiek. Die kan wel aardig pokeren.
Dat zijn geen ster-allures, om ster allures te krijgen, moet je er wmb ook voor werken, ipv het accepteren dat er de hele dag een camera op je kont gericht staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar kan ik ook niet zo goed tegen. ster allures
kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat zijn geen ster-allures, om ster allures te krijgen, moet je er wmb ook voor werken, ipv het accepteren dat er de hele dag een camera op je kont gericht staat.
Dergelijke dingen zijn gewoon meer de hork/egoist uithangen.
Wat gebeurt er, ik zie het amper zo donker, Ron?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Raaaaarrrrrrrrrrrrr.
Ron loopt met zijn lul uit zijn broekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er, ik zie het amper zo donker, Ron?
Hond met zelfmoordneigingenquote:
Nog? heb net verwijderdquote:
nee hoor, ik ben gewoon hierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat iedereen weer daar was.
mogen we weer niet meedoen, het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja, waar blijft Jezus, of een kudde Aliens, niemand kijkt naar ons om!
gered worden van een jezus vrouwtjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
het leven
je weet wel, zo'n jezus vrouwtje.
Alles pakken ze ons af!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
mogen we weer niet meedoen, het is niet eerlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja, waar blijft Jezus, of een kudde Aliens, niemand kijkt naar ons om!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
je bent erg jaloers aangelegd vanavond
heb ik je niet genoeg liefde gegeven vandaag?
Ik ben niet jaloers? Leuk stel Miek en HiDiHoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef isax het volgende:
[..]
je bent erg jaloers aangelegd vanavond
heb ik je niet genoeg liefde gegeven vandaag?
het lijkt utopia welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers? Leuk stel Miek en HiDiHo
Je kan het maar 1 keer fout doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe vaak zal dat eerst fout zijn gegaan
geen idee wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan het maar 1 keer fout doen.
waterquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waterGeloof er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
Lot als ballerina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik weet het maar moest er toch om lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een idioot. Je kan zo je nek breken.
Moraal ridder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een idioot. Je kan zo je nek breken.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij dat deze gast dood is
Het licht in de lijn der verwachtingen dat hij de club van 27 niet gaat halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij dat deze gast dood is
hoezoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
vind het zoiezo te ver gaan
adreline junkies
absoluut het is alleen zo de grens op zoekenquote:
iedereen is iemands kind tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut het is alleen zo de grens op zoeken
moet er niet aan denken dat het mijn kind is
dat is het, ik bekijk het vanuit een ander standpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |