die link had ik nog geeneens gelegdquote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lijkt Ruud wel opgerold in zn tapijtje.
Plaats hem in de Cos !quote:
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.quote:
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
Mooi om je aan mijn zijde te hebben! Zwarte Piet moet kapot!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan de jaarlijks terugkerende Zwarte Piet NWS discussie, de laatste keer duurde die 4 maanden en 150 topics of zoietsIk denk dat we dit jaar maar vroeg moeten beginnen ....
jij kan in een gesloten topic postenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker! Mijn ouders hadden de dubbel-LP. Met de paplepel ingegoten. Maar ook de beelden zijn betoverend, het dansen aanstekelijk, de acteurs geweldig. Ook hoe de sfeer van sinister om kan slaan in jolig.
"Proof to me you're not a fool
Walk across my swimmingpool"
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef isax het volgende:
[..]
jij kan in een gesloten topic posten![]()
mijn moeder heeft die ook! ik vind de kleding geweldig
ik heb er een playlist van op spotifyquote:Op maandag 26 mei 2014 23:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan geloof ik alle liedjes nog meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |