Kom maar op mij zitten dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Wil er wel komende vijf jaar op kunnen zitten ja.
Ja, nou ik ook.. dingen van Leen Bakker en Ikea maar als Ikea kut is qua kwaliteit is Leen dat ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doei ervaringsdeskundige hier. Ikea is gewoon kut en ruk qua kwaliteit en de Leenbakker is tegenwoordig gewoon beter.
Chloro en ik zijn vast even rijk (arm dus) Ik ga haar geen Montel adviseren.
Doet me goed dit. Fijn dat je me op de hoogte houdt. Hoe is het met je date?quote:
Vergelijk een bank van ikea eens met die van leenbakker. En kom dan stoer doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ik ook.. dingen van Leen Bakker en Ikea maar als Ikea kut is qua kwaliteit is Leen dat ook.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet me goed dit. Fijn dat je me op de hoogte houdt. Hoe is het met je date?
Valt wel mee eigenlijk, Leen Bakker is beter dan Ikea. Het zal geen enorm verschil zijn, maar bij Ikea weet je gewoon dat je die shit na drie jaar kunt vervangen. Bij Leen Bakker niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nou ik ook.. dingen van Leen Bakker en Ikea maar als Ikea kut is qua kwaliteit is Leen dat ook.
Stoer doen? naja laat maar dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergelijk een bank van ikea eens met die van leenbakker. En kom dan stoer doen
leenbakker heeft op zich wel goede dingen erbij zitten, maar ook lang niet allesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, Leen Bakker is beter dan Ikea. Het zal geen enorm verschil zijn, maar bij Ikea weet je gewoon dat je die shit na drie jaar kunt vervangen. Bij Leen Bakker niet.
Haha, ik vind dit echt enorm schattig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]. Zo ben ik he, altijd gezellig. Gaat goed!! Morgen gaan we appeltaart maken bij mij thuis.
![]()
In mijn belevenis is het allemaal van even mindere kwaliteit. Al moet ik wel zeggen dat je heel snel ziet dat iets van Ikea is maar dat heeft niet zozeer te maken met kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, Leen Bakker is beter dan Ikea. Het zal geen enorm verschil zijn, maar bij Ikea weet je gewoon dat je die shit na drie jaar kunt vervangen. Bij Leen Bakker niet.
Bed en bank is wel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leenbakker heeft op zich wel goede dingen erbij zitten, maar ook lang niet alles
Lieffffffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]. Zo ben ik he, altijd gezellig. Gaat goed!! Morgen gaan we appeltaart maken bij mij thuis.
![]()
Not sure if sarcastic.. maar goed, ze is 22. En dit wordt de 4e keer dat ik haar ziequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ik vind dit echt enorm schattig.Maar leuk wel hoor. Hoe oud is ze? En hebben jullie nou al veel dates gehad?
Nee, maar goed, Ikea zal ook vast wel goede dingen erbij hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leenbakker heeft op zich wel goede dingen erbij zitten, maar ook lang niet alles
Kan je in elk geval beetje kletsen enzo.. beter dan bios o.i.d. en 2 uur stil zijn in het donker.quote:
ik wil liever ook geen ikea.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar goed, Ikea zal ook vast wel goede dingen erbij hebben.
Nou ja, het punt was in ieder geval dat ik geen Ikea wil, maar dat ik gewoon even moet nadenken voordat ik 450 euro neerleg voor stoelen.
Nee, 1800% srs. Ahw.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Not sure if sarcastic.. maar goed, ze is 22. En dit wordt de 4e keer dat ik haar zieIk dacht jij gaat zeggen van MAAK KWARKTAART.
Heb je in Limburg wel Ikea?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil liever ook geen ikea.
koop die stoelen samen met mijn kasten, misschien krijgen we korting
Ja klopt.. kan je niks tegen elkaar zeggenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je in elk geval beetje kletsen enzo.. beter dan bios o.i.d. en 2 uur stil zijn in het donker.
ja. nog best dicht in de buurt ookquote:
Liefdeskorting. :$quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil liever ook geen ikea.
koop die stoelen samen met mijn kasten, misschien krijgen we korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |