Ja, dat wist ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook fucking irritant. Wist je dat het zaad dat sommige rassen vormen in hun zaadbolletjes wel een miljard verschillende genotypes kunnen bevatten terwijl vegetatieve vermeerdering bijna volledig genotype zuiver is?
Monsantoquote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook fucking irritant. Wist je dat het zaad dat sommige rassen vormen in hun zaadbolletjes wel een miljard verschillende genotypes kunnen bevatten terwijl vegetatieve vermeerdering bijna volledig genotype zuiver is?
Verdomd interessant, maar ga verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je niet aanmoedigenquote:
Die ban is maanden geledenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Frusti Blondje die Braddie zwart maakt met screens, best goede rel voor maandag.
Ze heeft ook serieus tot haar unban gewacht met het posten van die screens.Sneuheid ten toppe.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ýup.
Ga maar weer weg, niemand mag je hier.
Jou anders ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ýup.
Ga maar weer weg, niemand mag je hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Hoe gingen je examens?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlueJeans het volgende:
Lekker 3 maanden vrij HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN HEEUJJJ!
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
Ja, lang niet van je gehoord. How is life?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Stabiel. Ik nog gewoon werken en naar school! Verder zijn gangetje.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, lang niet van je gehoord. How is life?
Ja beetje bagger. Wel wis, sk, fra helemaal verkloot. Misschien slaag ik niet, zal net wel of net niet zijn. Maar ergste is: als ik niet slaag, geen studiefinanciering meer.quote:
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja beetje bagger. Wel wis, sk, fra helemaal verkloot. Misschien slaag ik niet, zal net wel of net niet zijn. Maar ergste is: als ik niet slaag, geen studiefinanciering meer.
Ik heb dat nooit gedaan, zeg, BT, wat voor vieze slet denk je wel niet dat ik ben!? Ik ben een dame ja!?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?![]()
En is die regeling al doorgevoerd?
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?![]()
En is die regeling al doorgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |