quote:Welkom in deze reeks! PIC ONLY, dus geen omschrijving van wat je draagt. Op de man spelen, afzeiken, baggeren en SC is absoluut niet gewenst. Dat wordt genote en verwijderd. Heb je een vraag van hoe iets te combineren en dergelijke, en andere mode gerelateerde onderwerpen, ga dan naar LIF / Deel 5: Kleding, schoenen en accessoires.. Voor SC, ga dan naar bijvoorbeeld: Topicreeks: KLB SC
Beter sta je aan mijn kantquote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef wickedmen het volgende:
Hahahaha Blondje![]()
Die screenshots![]()
Blondje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kk lelijk wijf die een gast die aardig tegen haar doet (waarom zou je zowiezo haar versieren, ben je zo wanhopig?) hier belachelijk maakt.
Vraag me af of er al foto's van Blondje op FOK! zijn gepost en of ik ze hier mag posten, maar kom al net terug van een ban en met het team weet je het nooit.
#TeamBraddie
Daarbij weet iedereen wat voor een mislukte nietsnut jij bent, als zelfs haan je niet meer moet en je uit die groep bent weggepestquote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef wickedmen het volgende:
Hahahaha Blondje![]()
Die screenshots![]()
Blondje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kk lelijk wijf die een gast die aardig tegen haar doet (waarom zou je zowiezo haar versieren, ben je zo wanhopig?) hier belachelijk maakt.
Vraag me af of er al foto's van Blondje op FOK! zijn gepost en of ik ze hier mag posten, maar kom al net terug van een ban en met het team weet je het nooit.
#TeamBraddie
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh shots fired!!!!!!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Daarbij weet iedereen wat voor een mislukte nietsnut jij bent, als zelfs haan je niet meer moet en je uit die groep bent weggepest
Inclusief stonedface.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
geef die rechter een baard, en sprekend.
Op kosten van de gemeente zeker?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet niet, ligt eraan of ik niet te moe ben van het kickboksen vanavond.
Gewoon een paar mensen het ziekenhuis in schoppen, dan krijg je dat vergoed.quote:
Hoe?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon een paar mensen het ziekenhuis in schoppen, dan krijg je dat vergoed.
Nice.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef niels0 het volgende:
Was trouwens chill vannacht Deadprez. Was al licht toen ik thuiskwam.
Toffe meet was het hehquote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef niels0 het volgende:
Uitgaan op zondag?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef niels0 het volgende:
quote:
Kan op zich toch wel? Denk alleen niet dat het heel druk zal zijn in de stad.quote:
Wat was dat voor topic? Hij is verwijderd.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha net nu Mortaxx op date is en Frank nog niet klaar is met zijn avonddutje.
Ik ben gewoon niet zo lang van stof laat staan uitgesproken.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Leuk ja, alleen jammer dat je bijna niks zei.
Tegen mij zei die genoegquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Leuk ja, alleen jammer dat je bijna niks zei.
Screenshot van een Tinder gesprek met een of andere gespierde boyy.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat was dat voor topic? Hij is verwijderd.
Gewoon blondje die aandacht wilde.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom niet? Had gewoon zin in wat biertjes. Naar een loungebar geweest waar m'n maat werkt.quote:
Frusti Blondje die Braddie zwart maakt met screens, best goede rel voor maandag.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alleen toen het toevallig even over aardappelen ging kon je je mond niet houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo lang van stof laat staan uitgesproken.
Aardappels zijn ook fucking irritant. Wist je dat het zaad dat sommige rassen vormen in hun zaadbolletjes wel een miljard verschillende genotypes kunnen bevatten terwijl vegetatieve vermeerdering bijna volledig genotype zuiver is?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Alleen toen het toevallig even over aardappelen ging kon je je mond niet houden.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Frusti Blondje die Braddie zwart maakt met screens, best goede rel voor maandag.
Ze heeft ook serieus tot haar unban gewacht met het posten van die screens.Sneuheid ten toppe.
Oh die ze al in de SC poste dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Frusti Blondje die Braddie zwart maakt met screens, best goede rel voor maandag.
Ze heeft ook serieus tot haar unban gewacht met het posten van die screens.Sneuheid ten toppe.
Ja, dat wist ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook fucking irritant. Wist je dat het zaad dat sommige rassen vormen in hun zaadbolletjes wel een miljard verschillende genotypes kunnen bevatten terwijl vegetatieve vermeerdering bijna volledig genotype zuiver is?
Monsantoquote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aardappels zijn ook fucking irritant. Wist je dat het zaad dat sommige rassen vormen in hun zaadbolletjes wel een miljard verschillende genotypes kunnen bevatten terwijl vegetatieve vermeerdering bijna volledig genotype zuiver is?
Verdomd interessant, maar ga verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit gedrag moet je niet aanmoedigenquote:
Die ban is maanden geledenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ýup.
Ga maar weer weg, niemand mag je hier.
Jou anders ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ýup.
Ga maar weer weg, niemand mag je hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Hoe gingen je examens?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlueJeans het volgende:
Lekker 3 maanden vrij HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN HEEUJJJ!
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
Ja, lang niet van je gehoord. How is life?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
Stabiel. Ik nog gewoon werken en naar school! Verder zijn gangetje.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, lang niet van je gehoord. How is life?
Ja beetje bagger. Wel wis, sk, fra helemaal verkloot. Misschien slaag ik niet, zal net wel of net niet zijn. Maar ergste is: als ik niet slaag, geen studiefinanciering meer.quote:
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja beetje bagger. Wel wis, sk, fra helemaal verkloot. Misschien slaag ik niet, zal net wel of net niet zijn. Maar ergste is: als ik niet slaag, geen studiefinanciering meer.
Ik heb dat nooit gedaan, zeg, BT, wat voor vieze slet denk je wel niet dat ik ben!? Ik ben een dame ja!?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?![]()
En is die regeling al doorgevoerd?
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oei niet best... kan je niet een van je docenten pijpen zoals vorige keer?![]()
En is die regeling al doorgevoerd?
hihih weet ik tochhhhquote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan, zeg, BT, wat voor vieze slet denk je wel niet dat ik ben!? Ik ben een dame ja!?![]()
Vrouwen die hoeren neuken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:15 schreef BlueJeans het volgende:
Lekker 3 maanden vrij HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN HEEUJJJ!
Mag jou wel, jij bent 1 van de weinige op FOK! die real is en geen toneelstukje opvoert zover ik weet.quote:
Deze omstandigheden zijn de harde realiteit van het hedendaagse FOK!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen in deze omstandigheden, niet overall uiteraard.
aii broer. Toneel is indd niks voor mijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mag jou wel, jij bent 1 van de weinige op FOK! die real is en geen toneelstukje opvoert zover ik weet.
Ach ja, die dingen gebeuren.quote:
En dat zeg jijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mag jou wel, jij bent 1 van de weinige op FOK! die real is en geen toneelstukje opvoert zover ik weet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Mij en mijn foto's niet kennen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Jouw andere username is sws che.
*checkt wickedmen's fotoalbum, maar ziet niks*quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
*checkt wickedmen's fotoalbum, maar ziet niks*
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
Wickedmen is toch die gozer met zijnhoofd
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
Wickedmen is toch die gozer met zijnhoofd
Je moeder aan de poeder ooooooohhhhhquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
En hoopte op een fittie wat een kut topic laters
My mom is as strong as a sheep on the oudside, but got a lion hearth from the insidequote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moeder aan de poeder ooooooohhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |