SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Risk doen we ook vaak met vriendenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nooit begrepen. Ik wil gewoon triviant of Risk doen op een bord midden op tafel
Daarvoor moet ik naar de Lidl. En dat wil ik nietquote:
Ik heb echt niets met dat soort spellen. Net als Kolonisten van Katan of hoe het ook heetquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Risk doen we ook vaak met vrienden
Begin fase is altijd heel relaxed tot er samen gewerkt moet worden en er messen in elkaars ruggen worden gestokenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Risk doen we ook vaak met vrienden
Niet echt handig dat je hem alleen daar kan krijgen nee. Al is het een prima toko. Heb er alleen geen in de buurt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar de Lidl. En dat wil ik niet
Risk is wel zoveel toffer dan Kolonisten. Risk is echt strategie, verborgen agenda's en elkaar de loef afstekenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met dat soort spellen. Net als Kolonisten van Katan of hoe het ook heet
Dit. En sommige potjes kunnen zo lang duren waardoor je zonder dat je het weet met slap ouwehoeren en spelen al 5 uur verder bentquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begin fase is altijd heel relaxed tot er samen gewerkt moet worden en er messen in elkaars ruggen worden gestoken
Volgens mij zit er geen een in dit deel van Eindhoven, en ik ga er niet speciaal een zoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt handig dat je hem alleen daar kan krijgen nee. Al is het een prima toko. Heb er alleen geen in de buurt.
Jammer dat er ook veel geluk bij komt kijken, als je slecht dobbelt dan kun je het alsnog vergeten hoe goed je ook samen speelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Risk is wel zoveel toffer dan Kolonisten. Risk is echt strategie, verborgen agenda's en elkaar de loef afsteken
[..]
Dit. En sommige potjes kunnen zo lang duren waardoor je zonder dat je het weet met slap ouwehoeren en spelen al 5 uur verder bent
Die spits is toch goed Renteriaquote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Een hybrid met Moreno betekent zowiezo kutspelers in je team want er is verder echt helemaal niemand die ook maar goed is waar Moreno speelt
Ik heb heel veel gerisked in mijn studietijd. Onlinequote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Risk is wel zoveel toffer dan Kolonisten. Risk is echt strategie, verborgen agenda's en elkaar de loef afsteken
[..]
Dit. En sommige potjes kunnen zo lang duren waardoor je zonder dat je het weet met slap ouwehoeren en spelen al 5 uur verder bent
Nee, maar lijkt me wel geinig om te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij zit er geen een in dit deel van Eindhoven, en ik ga er niet speciaal een zoekenHeb jij hem wel?
Hangt er vanaf wat je kut vindt. Je kan hem ook omringen met Colombianen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Een hybrid met Moreno betekent zowiezo kutspelers in je team want er is verder echt helemaal niemand die ook maar goed is waar Moreno speelt
Renteria is beter dan Moreno.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Blessaa. Mist wkquote:
Oke, waarom doe je dan niet hybridden met Cuadrado of Falcao/Ibarbo/Muriel/James. James is ondertussen je favoriete speler en ga je altijd in een team verwerkenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan zit je met een zilveren speler opgescheept. das troep
Ik zou me nu wat meer moeten verdiepen in Risk e.d. Maar krijg de motivatie voor Finance 2 niet voor elkaarquote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb heel veel gerisked in mijn studietijd. Online
Waar moet ik Ibra dan latenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke, waarom doe je dan niet hybridden met Cuadrado of Falcao/Ibarbo/Muriel/James. James is ondertussen je favoriete speler en ga je altijd in een team verwerken
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dat spel nog niet gekocht, wel de nieuwe soorten miXXed up die ze nu bij de Lidl hebben.
O en Tim: jij hebt toch nog wel een leuk gifje voor in de OP?
Heb nog een tijd bij dominategame online risk gespeeld. Die verslaving was nog hardnekkiger dan FUTquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou me nu wat meer moeten verdiepen in Risk e.d. Maar krijg de motivatie voor Finance 2 niet voor elkaar
Kutvak is datquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou me nu wat meer moeten verdiepen in Risk e.d. Maar krijg de motivatie voor Finance 2 niet voor elkaar
James spits naast Ibra?quote:
Dat werd vaak heel saai omdat mensen maar passief legers zaten op te sparenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb nog een tijd bij dominategame online risk gespeeld. Die verslaving was nog hardnekkiger dan FUT
James gaat niet in de spitsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
James spits naast Ibra?
Moreno kan ook CAM of CM spelen met die stats. Geeft ook mogelijkheden.
Ik heb echt geen zin. Moet binnen nu en een halfuur gaan bedenken of ik een nahtje doorhaal en er nog voor ga of maar gewoon ga #Yoloen op het tentamen. En dan de her over een maandje doenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef Rijst het volgende:
hahahaha iemand probeerde me op te lichten. Heb het opgenomen.
Wat zeg je dat subtiel.quote:
Dat is wel leuk aan de nieuwste RISK.(die heb ik) Daar heb je geen pasrondjes meer, waarbij je extra legers krijgt. Maar wel veel grotere rewards als je kaartjes inlevert. Het wordt er wat attractiever op.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat werd vaak heel saai omdat mensen maar passief legers zaten op te sparen
Dan ga ik er geen tijd in steken.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:55 schreef Maver24 het volgende:
Aaah fuck it. Moreno gaat de transfermarkt weer op. Niet leuk om daar iets mee te maken. ik geef het op
wilde je toch al niet doenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ga ik er geen tijd in steken.
Bedankt
De helft van de keren won de eigenaar van Australië, want dat was makkelijk te verdedigenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel leuk aan de nieuwste RISK.(die heb ik) Daar heb je geen pasrondjes meer, waarbij je extra legers krijgt. Maar wel veel grotere rewards als je kaartjes inlevert. Het wordt er wat attractiever op.
Wel hebben we zelf weer opdrachtenkaartjes toegevoegd want die zijn eruit gehaald, maar dan duren de potjes echt altijd 6 uur als je de wereld moet veroveren
Wie de fuck had je op RM willen zetten dan. ik had al gekeken voor een RM en dat is 10x niksquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Was al bezig maar laat maar Mavertje
Laatste keer dat ik speelde moest ik Noord Amerika en Australië overnemen. Eerste gedeelte was me simpel gelukt maar Australië is een bitchquote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De helft van de keren won de eigenaar van Australië, want dat was makkelijk te verdedigen
wat een aggresiviteitquote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie de fuck had je op RM willen zetten dan. ik had al gekeken voor een RM en dat is 10x niks
Ik was nog aan het klote met een opstelling waarin het zou kunnen werkenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie de fuck had je op RM willen zetten dan. ik had al gekeken voor een RM en dat is 10x niks
Doe normaal zeg. Mensen proberen je te helpen wat al bizar genoeg is gezien je reacties uit het verleden op teams, maar dit is wel een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het zijn de hele dag al alleen 100 euro boxen. Beetje duur voor een doos lolly's met een paar sd kaartjes erinquote:
Doet het niet, dus bij deze:quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal zelf even op zoek naar een gif.
[ afbeelding ] gevonden
iddquote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn de hele dag al alleen 100 euro boxen. Beetje duur voor een doos lolly's met een paar sd kaartjes erin
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doet het niet, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Stond er geen 1 op de marktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Gebruik gewoon Renteria en deze god
[ afbeelding ]
Die had ik ook gewoon in een gold team, ze waren uitblinkers (i.t.t. IF Moreno).
Zijn gewoon veredelde FUT packs natuurlijk. Hopen op het beste. Meestal is het kut, soms heb je een knaller.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn de hele dag al alleen 100 euro boxen. Beetje duur voor een doos lolly's met een paar sd kaartjes erin
Zou gewoon Menez doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van Verrati op die positie maar dat is het nadeel van hybrids soms
Menez is primaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zet Menez daar dan weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Abate rb ? en Menez op CAM is wel beter. die CDM heb ik nu niet kunnen op de marktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
De rest moet je zelf maar even naar kijken wat je fijn vind maar dan kun je hem en Ibra iig wel kwijtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Abate rb ? en Menez op CAM is wel beter. die CDM heb ik nu niet kunnen op de markt
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar is Ibra, die moet er wel in natuurlijk
En de rest van Luxemburg niet?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar is Ibra, die moet er wel in natuurlijk
Hij zei toch Ibra er in, domkop. En waar kom jij mee? Een team zonder Ibraquote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als maver dit niet maakt doe ik het zelf wel
Ik walg hier dus van. Strikte orders geven, en dat voetvolk gaat direct tegen die orders in. Disgustingquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij zei toch Ibra er in, domkop. En waar kom jij mee? Een team zonder Ibra
Je hebt weer een mooie collectie gevondenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Teams maken is altijd wel leuk, maar met die eisen van maver krijg ik altijd zoiets..
[ afbeelding ]
HAHAHAH, cola door me neus naar buitenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Teams maken is altijd wel leuk, maar met die eisen van maver krijg ik altijd zoiets..
[ afbeelding ]
En dan zeggen ze zogenaamd dat ze willen helpenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik walg hier dus van. Strikte orders geven, en dat voetvolk gaat direct tegen die orders in. Disgusting
Ik ga eerst even Belgie afkijken en dan kijken we wel even op de markt of er iets te vinden valt. bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo graag gedaan he Maver je hoeft me niet te bedanken
#firstworldproblemsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nespresso gaat niet meer openKan mijn capsules er niet meer in doen
![]()
Fijn als ik een nacht wil doorhalen en de supermarkt is net dicht
hier zit een apotheek, die heeft van alles en is altijd openquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Precies. Het is wel duidelijk dat dit gewoon een stil protest is. Stelletje collaborateurs, dat zijn hetquote:Op maandag 26 mei 2014 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan zeggen ze zogenaamd dat ze willen helpen
Waarom wil je dan een nacht doorhalen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Moet je maar echte koffie drinkenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt weer een mooie collectie gevonden
Nou kom ik ff naar adam dan!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
hier zit een apotheek, die heeft van alles en is altijd open
Te laat beginnen met studeren en morgenochtend tentamenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een nacht doorhalen?
Bel DuTank even. Die heeft nog wel wat spulletjes in zijn tas.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Aderolquote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
O, dat heb ik ook een keer gedaan.. en toen haalde ik het tentamen net niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Te laat beginnen met studeren en morgenochtend tentamen
En hoe kom ik daar nu nog aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Aderol
Beter dan koffie
Jawel maar die heeft vandaag papadagquote:Op maandag 26 mei 2014 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken je niet wat foute figuren? Of stuur DuTank even een DM
Dan ben je fucked en kun je het maar beter opgevenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel maar die heeft vandaag papadag
Die hebben ze in elke buurt wel.quote:
Ik heb daar nu een andere plek voor en ik heb alleen voor eigen gebruik.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bel DuTank even. Die heeft nog wel wat spulletjes in zijn tas.
Wel cheap.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je een lelijke wil moet je deze kopen![]()
Klopt, zullen de lampies wel niet bij zitten want die zijn al duurderquote:
keek al jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, zullen de lampies wel niet bij zitten want die zijn al duurder
Valt tegen, voor mijne betaalde ik 40 euro dacht ikquote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
keek al jageen idee, maar kan goedkoper bij ikea denk ik
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt tegen, voor mijne betaalde ik 40 euro dacht ik
Ja die shit is veel duurder als je vantevoren begroot, dat viel me ook tegenquote:
ja klopt, echt alles maar dan ook alles valt duurder uit. en komen 1000 dingen bij waar je steeds niet aan dacht.. tenminste ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die shit is veel duurder als je vantevoren begroot, dat viel me ook tegen
2persoonsbedden zijn pas duur johZeker als je een beetje kwaliteit wilt
Als je al zo diep bent gezakt om een tweedehands bank te kopen dan kan je net zo goed ook een tweedehands matras kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja klopt, echt alles maar dan ook alles valt duurder uit. en komen 1000 dingen bij waar je steeds niet aan dacht.. tenminste ik niet
ja klopt, vind de matrassen al duur
En uiteindelijk schaf je alsnog iets beters aan. Goedkoop is best vaak duurkoop.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
Ik heb destijds echt bespaard op dingen waarvan ik nu denkBank zit wel lekker, maar liggen gaat niet. Cheap ass koffiezetapparaat is bagger en mijn stofzuiger is een slap ding
Ja klopt. Wat bij mij ook echt tegenviel waren de kosten om het te vervenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja klopt, echt alles maar dan ook alles valt duurder uit. en komen 1000 dingen bij waar je steeds niet aan dacht.. tenminste ik niet
ja klopt, vind de matrassen al duur
Ja dat heb ik niet gedaan, zit ik nog met een kapot koffiezetapparaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
Ik heb destijds echt bespaard op dingen waarvan ik nu denkBank zit wel lekker, maar liggen gaat niet. Cheap ass koffiezetapparaat is bagger en mijn stofzuiger is een slap ding
Eens ja. Alle goedkope rommel heb ik al snel vervangen en met alle dure shit doe ik al mega lang. Bij computers en laptops gaat dit helemaal op trouwens..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En uiteindelijk schaf je alsnog iets beters aan. Goedkoop is best vaak duurkoop.
Schilderwerk wel gewoon zelf gedaan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat bij mij ook echt tegenviel waren de kosten om het te verven
[..]
Ja dat heb ik niet gedaan, zit ik nog met een kapot koffiezetapparaatDat van die stofzuiger herken ik ook, die koop ik binnenkort echt een nieuwe
Heb vooral niet bespaard op mijn bed, (omdat ik die kreeg) en dat is wel chill, die ligt zo lekker
Met kleding ook, is mijn ervaring.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens ja. Alle goedkope rommel heb ik al snel vervangen en met alle dure shit doe ik al mega lang. Bij computers en laptops gaat dit helemaal op trouwens..
Jup. Maar ik had echt geen idee wat ik allemaal kwijt zou zijn enzo en ik wilde niet moeten lenen oid. Achteraf had ik makkelijk wat duurder spul kunnen kopen. Al heb ik ook wel dingen redelijk cheap gekocht waar ik supertevreden over ben. Bijv mijn salontafel. Vind m mooi en hij is fucking stevig, kunnen met gemak drie mensen op zitten heb ik laatst gemerktquote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En uiteindelijk schaf je alsnog iets beters aan. Goedkoop is best vaak duurkoop.
Jup.quote:
Klopt, daarom heb ik gelukkig bijna niets goedkoops gekocht. Vond het op het begin wel kut aangezien mijn bankrekening er nogal snel aanging, maar uiteindelijk wel heel tevreden overquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens ja. Alle goedkope rommel heb ik al snel vervangen en met alle dure shit doe ik al mega lang. Bij computers en laptops gaat dit helemaal op trouwens..
Ja klopt. Alleen met ondergoed niet. Die dingen slijten toch als een motherfucker als je het ook met sporten en veel met fietsen draagt. Of je nou een onderbroek van 5 euro of van 50 euro hebt, zijn net zo snel toe aan vervangingquote:Op maandag 26 mei 2014 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met kleding ook, is mijn ervaring.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup. Maar ik had echt geen idee wat ik allemaal kwijt zou zijn enzo en ik wilde niet moeten lenen oid. Achteraf had ik makkelijk wat duurder spul kunnen kopen. Al heb ik ook wel dingen redelijk cheap gekocht waar ik supertevreden over ben. Bijv mijn salontafel. Vind m mooi en hij is fucking stevig, kunnen met gemak drie mensen op zitten heb ik laatst gemerkt
Met broeken sowieso niet. Als je veel fietst met broeken slijten ze sowieso veel, hoe duur ze ook zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen met ondergoed niet. Die dingen slijten toch als een motherfucker als je het ook met sporten en veel met fietsen draagt. Of je nou een onderbroek van 5 euro of van 50 euro hebt, zijn net zo snel toe aan vervanging
Die dingen gaan helemaal naar de filestijnen door mijn condensdrogerquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen met ondergoed niet. Die dingen slijten toch als een motherfucker als je het ook met sporten en veel met fietsen draagt. Of je nou een onderbroek van 5 euro of van 50 euro hebt, zijn net zo snel toe aan vervanging
Een goedkope Pool inhuren om je schilderwerk (buiten) te laten doen is ook duurkoop hebben we hier gemerkt. Was ook niet handig van ons. We hadden 1 blinde huisgenote en we hebben haar advies gevolgd omdat zij nog wel een goede schilder kende.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Klopt, daarom heb ik gelukkig bijna niets goedkoops gekocht. Vond het op het begin wel kut aangezien mijn bankrekening er nogal snel aanging, maar uiteindelijk wel heel tevreden over
Ja, kut is dat. Ik heb hier niet echt de ruimte om ze op een andere manier te drogen of ik moet mijn kamer vol hangen met stringetjes dus dan toch maar drogerquote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die dingen gaan helemaal naar de filestijnen door mijn condensdroger
Tis wel afzien hoor dat schilderen, geen leuk werkquote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een goedkope Pool inhuren om je schilderwerk (buiten) te laten doen is ook duurkoop hebben we hier gemerkt. Was ook niet handig van ons. We hadden 1 blinde huisgenote en we hebben haar advies gevolgd omdat zij nog wel een goede schilder kende.
Trolololol
Daar moet ik miss toch nog wat in gaan investeren, kan hier al best warm worden als er volle zon opstaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:35 schreef Zhano het volgende:
Dingen als gordijnen enzo zijn ook duur. No wonder dat je in de goedkopere wijken soms mensen ziet met vuilniszakken etc voor de ramenIk moest een rolgordijn hebben omdat ik zo'n kantelraam heb in de schuine kant van mn woonkamer. Omdat daar urenlang vol de zon op staat in de zomer heb ik er 1 die licht- en hittewerend is
Gelukkig betaalden mn ouders die, want dat was een dure grap
Het is echt kut ja. We hebben hier afgelopen zomer de hele binnenkant van het huis gedaan (4 verdiepingen). Echt dagen spierpijn gehad.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis wel afzien hoor dat schilderen, geen leuk werkMaar idd, achteraf is het wel chill. Al zie je zelf wel altijd wat kleine dingetjes die beter konden maar nooit iemand die dat opvalt
[..]
Daar moet ik miss toch nog wat in gaan investeren, kan hier al best warm worden als er volle zon opstaat
Haha dit heb ik ook ja. Samen met mn pa geschilderd en sommige plekjes leken dan te dun bestreken, dan ga je er nog een keer overheen en dan zit er zo'n plakkaatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis wel afzien hoor dat schilderen, geen leuk werkMaar idd, achteraf is het wel chill. Al zie je zelf wel altijd wat kleine dingetjes die beter konden maar nooit iemand die dat opvalt
Maar waarom dan toch die beslissing genomen? Ging het schilferen ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt kut ja. We hebben hier afgelopen zomer de hele binnenkant van het huis gedaan (4 verdiepingen). Echt dagen spierpijn gehad.
Ik breng 2x per week een tas was naar mn moekequote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb sowieso mijn wasmachine en droger hier nog niet staan, geen zin om die helemaal van zolder bij mijn ouders te gaan ophalen![]()
Nou doe ik de was bij mijn vriendin, veel chiller aangezien ik het zelf niet hoef te doen![]()
Buitenkant wilden we toen echt door een schilder laten doen. Binnen is toch wat makkelijker allemaal. We wonen hier met 11 man dus als iedereen wat doet dan is dat prima te doen. Was 10 jaar niet gedaan en was gewoon weer tijd voor een mooi likje verf.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch die beslissing genomen? Ging het schilferen ofzo?
ga ik ook doen denk ikquote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik breng 2x per week een tas was naar mn moeke
Idd, dat heb ik hier dus ookquote:Op maandag 26 mei 2014 22:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha dit heb ik ook ja. Samen met mn pa geschilderd en sommige plekjes leken dan te dun bestreken, dan ga je er nog een keer overheen en dan zit er zo'n plakkaatWel kutwerk idd, maar wel gezellig.
Mijn ervaring is dat die fijn zijn voor een paar dagen, maar na een week ofzo begon ik het echt kut te vinden. Dit was op vakantie, dus dat scheelde. Er zijn vast wel fijne slaapbanken, maar ik weet niet of dat voor 300 euro gaat lukken...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
twijfel nu om gewoon zo'n lounge/slaapbank ding van 300 te halen. hoef ik ook geen 2 persoonsmatras te kopen
De tip van het jaar: Bespaar niet op je bed. Als je kut slaapt betaal je dat echt dik afquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70223733/#/50208494
[..]
ga ik ook doen denk ik
Bank ziet er niet erg comfortabel uit eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70223733/#/50208494
[..]
ga ik ook doen denk ik
Dit ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De tip van het jaar: Bespaar niet op je bed. Als je kut slaapt betaal je dat echt dik af
wtfquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Je weet dat je te veel Fifa speelt als je het plot van en film probeert op te zoeken op FutheadScherp. Misschien toch maar gewoon naar bed.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Je weet dat je te veel Fifa speelt als je het plot van en film probeert op te zoeken op FutheadScherp. Misschien toch maar gewoon naar bed.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef StijnDa het volgende:
quote:
Nu is het een keer duur, maar koop een goed bed van pak um beet 500 euro (tis nog steeds geen superbed maar wel dikke prima) met binnenvering ofzo, dan kan je daar ook heel lang mee vooruit en hem ooit in je logeerkamer gooienquote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
nou da tplan kan dus weer de prullenbak in
ja bed kan ik krijgen maar dan is de afweging 2persoonsmatras+bank kopen of fk dat bed en een slaapbank halenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu is het een keer duur, maar koop een goed bed van pak um beet 500 euro (tis nog steeds geen superbed maar wel dikke prima) met binnenvering ofzo, dan kan je daar ook heel lang mee vooruit en hem ooit in je logeerkamer gooien
nachtopening?quote:
Koop zo'n simpele bank van de Ikea die is 150 euro ofzo?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja bed kan ik krijgen maar dan is de afweging 2persoonsmatras+bank kopen of fk dat bed en een slaapbank halen
nee man, heb em in de store gehaald. staat een countdown timer bij.quote:
yea true, maar dan he bje weer een kut bank ;pquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop zo'n simpele bank van de Ikea die is 150 euro ofzo?
En dan een matras voor 150 euro en je bent even duur uit
ah chillquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee man, heb em in de store gehaald. staat een countdown timer bij.
Hij is al geinstalleerd moet gewoon nog zo lang wachten nu
Die Ikea bank zit echt niet slechtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea true, maar dan he bje weer een kut bank ;p
[..]
ah chill
Waarom ga je niet naar een winkel zoals "het goed" 2ehands banken maar in prima staatquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea true, maar dan he bje weer een kut bank ;p
[..]
ah chill
Futhead zit bij mij onder filmtotaal bij de favorieten, dus ik klik ook wel eens misquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
poker, ik heb nog een goede tip voor je. Ga naar de kringloopwinkel in Uden.
Plausibel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Met die chick heb ik een keer gelarpt.
Plausibel.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koffiezetapparaat gefixt. Klaar voor 8 uur studeren en dan hopen op een 6
thx maar niet echt in de buurt volgens mijquote:
hmm oke. ja idd dat welquote:Op maandag 26 mei 2014 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Ikea bank zit echt niet slechtEn die slaapbank van net zag er ook niet veel beter uit. En ben toen ook wezen kijken voor een beetje chille banken maar dan ben je al snel 600 euro nieuw kwijt en dan is het nog niet echt je van het.
Ja is in eindhovenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx maar niet echt in de buurt volgens mij
[..]
hmm oke. ja idd dat wel
en thx Tim
Waarom wil je een bed en een bank? Als je toch gewoon flink wat grote kussens op je bed flikkert, heb je ook gewoon een bank. Ik had dat eerst ook, maar had toen ook een kleine kamer en had een 1-persoonsbed. Misschien dat het met een tweepersoonsbed wat lastiger is.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja bed kan ik krijgen maar dan is de afweging 2persoonsmatras+bank kopen of fk dat bed en een slaapbank halen
Best smerig om je avondeten enzo op je bed te etenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom wil je een bed en een bank? Als je toch gewoon flink wat grote kussens op je bed flikkert, heb je ook gewoon een bank. Ik had dat eerst ook, maar had toen ook een kleine kamer en had een 1-persoonsbed. Misschien dat het met een tweepersoonsbed wat lastiger is.
Zo rijden al die Turken hier iedere vrijdag door Utrechtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
Kun je niet een karretje huren en dan rondtouren in Den Haag en wat meubilair wat op straat staat meenemen?
al paar keer voor wezen kijken maar staat hier maar weinig meubilair buiten 's avonds. meestal 's ochtends maar dan lig ik nog in bedquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
Kun je niet een karretje huren en dan rondtouren in Den Haag en wat meubilair wat op straat staat meenemen?
leek me gewoon normaalquote:Op maandag 26 mei 2014 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom wil je een bed en een bank? Als je toch gewoon flink wat grote kussens op je bed flikkert, heb je ook gewoon een bank. Ik had dat eerst ook, maar had toen ook een kleine kamer en had een 1-persoonsbed. Misschien dat het met een tweepersoonsbed wat lastiger is.
Wat is er mis met gewoon als een fatsoenlijk mens aan tafel gaan zitten eten?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best smerig om je avondeten enzo op je bed te eten
Nou als je in je eentje eet is dat niet echt tof, dan eet ik liever voor de tvquote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon als een fatsoenlijk mens aan tafel gaan zitten eten?
Misschien moet je advies gaan vragen aan een vrouw. Die weten wat het beste is. Bij voorkeur je moeder.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al paar keer voor wezen kijken maar staat hier maar weinig meubilair buiten 's avonds. meestal 's ochtends maar dan lig ik nog in bed
[..]
leek me gewoon normaalen wel handig ook, aangezien ik er wrs geen bureau ga neerzetten
Hij wou een fucking slaapbankquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Best smerig om je avondeten enzo op je bed te eten
dat is op het moment van eten een bankquote:
Ok Maverquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al paar keer voor wezen kijken maar staat hier maar weinig meubilair buiten 's avonds. meestal 's ochtends maar dan lig ik nog in bed
Ohhh dan is het anders inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is op het moment van eten een bank
jonge ik versta geen kut van wat hij zegtquote:
"wai ah joe angwy?"quote:
Name and shame met gamertag erbijquote:
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Donderdag maar meteen naar A Million ways to die in the westPathe abbo genomen
Wilde weleens proberen deze zomer of dat een beetje bevalt, aantal vrienden van me hebben het inmiddels en zijn enthousiast.
Eergisteren naar Bad Neighbours geweest en die was ook verrassend vermakelijk
Naar Bad Neighbours wssquote:
quote:
dit dusquote:
Staan er in Murica echt van die modellen voor de Abercombie?quote:
zou me niks verbazenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staan er in Murica echt van die modellen voor de Abercombie?
Que?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staan er in Murica echt van die modellen voor de Abercombie?
In de film stonden er halfnaakte modellen voor de Abercombie en fitch om vrouwen naar binnen te lokken. Vond het nogal bizar, maar ben benieuwd of dat echt zo is maar kan er niets over vindenquote:
Dan komt James niet aan zijn Chem denk ik :/quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Toefjes het volgende:
Experts,
Ik ben hier geloof ik wel enigszins gedwongen om dit met Serie A af te maken geloof ik he?
[ afbeelding ]
Die modellen zijn er altijd, alleen het verschilt per winkel of ze ook buiten staan om mensen naar binnen te krijgen of dat ze alleen binnen staan om mee foto's te maken etc...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In de film stonden er halfnaakte modellen voor de Abercombie en fitch om vrouwen naar binnen te lokken. Vond het nogal bizar, maar ben benieuwd of dat echt zo is maar kan er niets over vinden
Ja, met Zuniga op LM dan uiteraardquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan komt James niet aan zijn Chem denk ik :/
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die modellen zijn er altijd, alleen het verschilt per winkel of ze ook buiten staan om mensen naar binnen te krijgen of dat ze alleen binnen staan om mee foto's te maken etc...
Wel met Armero.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zuniga/Armero LMquote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is ook gewoon bullshit. En die kleding wordt ook alleen gekocht om het logootje. Ik heb weinig mooie dingen van ze gezien.quote:
Geen Ibarboquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Toefjes het volgende:
Experts,
Ik ben hier geloof ik wel enigszins gedwongen om dit met Serie A af te maken geloof ik he?
[ afbeelding ]
Denk dat Armero in dit systeem best een fijne LM is. Rest Serie A lijkt me ook geen strafquote:Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Toefjes het volgende:
Experts,
[ afbeelding ]
Nou, wil het dan zo afmaken:quote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen Ibarbo
Dit team gaat falen en je weet van te voren al wat de reden is.
Daar was ik ook mee bezig jaquote:
Had ik ook overwogen inderdaad, of IF Maxwell als LB. IF Bonucci en een mooie linkerkant vs TOTS Benatia en een mindere linkerkant. Dat is het dilemma in deze.quote:
Daar heb ik wel wat van gemerkt.. maar daardoor pik ik wel deals op zoals een Willems met hawk (?) voor 500c.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Echt bizar hoe traag ieder menu in FUT is vandaag. Gelukkig zijn de wedstrijden wel normaal.
Marchetti of Buffon als Keeper en Benatia op LCB kan ookquote:Op maandag 26 mei 2014 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik ook overwogen inderdaad, of IF Maxwell als LB. IF Bonucci en een mooie linkerkant vs TOTS Benatia en een mindere linkerkant. Dat is het dilemma in deze.
Willemsquote:Op maandag 26 mei 2014 23:46 schreef Zhano het volgende:
Van Aanholt valt me echt vies tegen, Buttner maar eens proberen binnenkort.
Beerens ligt me echt veel beter dan Narsinghquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Weer eens van de servers afgetrapt na een win
En dan als mosterd na de maaltijd het bestraffende berichtje in de webapp wat de consequenties zijn als je de wedstrijd niet afmaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Weer eens van de servers afgetrapt na een win
iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan als mosterd na de maaltijd het bestraffende berichtje in de webapp wat de consequenties zijn als je de wedstrijd niet afmaakt
Ach, als hij het beter doet boeit dat toch nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beerens ligt me echt veel beter dan NarsinghAlleen heb nu wel heel veel silver in mn team
Njah, maar heb ook IF Janmaat ingeruild voor van Rhijn. Enige golds staan nu op het middenveld (Ferra - Gini - Kabouter Wesley) en Finny.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, als hij het beter doet boeit dat toch niet
Mijn gedachtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oké, ik denk dat we nu rijp zijn voor het uitsterven van de mensheid.
Ben jij een kloon van Molfan?quote:
Niet zo'n grote mond ecktoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kk op man. Gooi zulke ranzigheid in een spoiler
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
Godver ik wilde iets doen met Toefjes onderschrift, heeft ie m veranderd
Hahahaahaha poep en wcquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Ben wel blij dat EA die WC editie gratis uitbrengt
Bij mij is Varela tot nu toe de beste man, in een vergelijkbaar teamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal team in zoveel opzichten dit![]()
Hele middenveld bestaat uit ex-Porto helden. Achterin nog een ex-Porto speler en voorin 2 huidige Porto bazen.
J-Rod is wel smooth zeg, dayum. Alleen Moutinho is een beetje een sufkut. In de passing wel fijn, maar slap aan de bal en zijn schot is ook wat matig. Rest van het team erg tevreden over. Pepe is echt een beest en Eliseu is een hidden djem.
Ja, de voorhoede had ik al met een Serie A team. Dat staat ook prima eigenlijk. Maar ik wilde iets met James en dit was wel mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij is Varela tot nu toe de beste man, in een vergelijkbaar team
Ja ja, jij hebt alles uitgevonden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik promoot Eliseu al sinds september ofzo.
Vast niet vanwege Eliseu, want daar is men hier al jaren enthousiast over. Had er alleen dit jaar nog niet mee gespeeld tot die BBVA cup.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dit wel. Ik werd hier helemaal afgebrand toen door meerdere mensen
Ik bedoelde waar je nu die Maver quote hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen maar een tijdje Opa van het FUT forum in mijn onderschrift gehad?
Illuminatiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dit wel. Ik werd hier helemaal afgebrand toen door meerdere mensen
edit. vooral BDIL![]()
Menu is zo stront traag..alles is kapot. En dat zonder webappquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan geen spelers kopen, krijg alleen maar errors
GEEN VERKLARINGGG?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:20 schreef Rijst het volgende:
Raar paar dagen geleden 5x achterelkaar die cup gewonnen en nu gaat alles weer kut.
EAids..what else is new.quote:
Nee wel dit jaar en hij is dit jaar voor het eerst LB, hiervoor was hij altijd LM.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast niet vanwege Eliseu, want daar is men hier al jaren enthousiast over. Had er alleen dit jaar nog niet mee gespeeld tot die BBVA cup.
Dit is volgens mij het eerste onderschrift dat ik heb. Bedoelde je wat ik toen naar SB tikte? Die stond in BDIL's onderschriftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je nu die Maver quote hebt.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het eerste onderschrift dat ik heb. Bedoelde je wat ik toen naar SB tikte? Die stond in BDIL's onderschrift
En mijn naam staat erin. Wat een eerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het eerste onderschrift dat ik heb. Bedoelde je wat ik toen naar SB tikte? Die stond in BDIL's onderschrift
Geen kapsalonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een team naar je vernoemd.
[ afbeelding ]
Ja heb hem net gedownload en nu als ik hem wil starten krijg ik een licentie probleem. Een maat van mij heeft ook hetzelfde gejank. kut sonyquote:
Mooi teamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Keuzes maken is kut.
Dit bij elkaar geraapte zooitje morgen maar eens kopen voor het tweede team
[ afbeelding ]
Braziliaanse keepert nemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Godver, Dede 6 chem. Ik ga maar net als Zhano slapen
Vertrouwen in finance morgen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi teamAlleen zou ik gaan voor SIF Pedro
Als je dat geld hebt
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie het, kon die vent helemaal niet. Neem ik mee!
Dit en iedereen staat op 9 chemquote:
Neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vertrouwen in finance morgen?
Ik echt niet
Heb maar 280K. En Robben dan. Daarom ook de keuze voor Afellay (moet steeds opzoeken hoe ik zijn naam moet schrijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi teamAlleen zou ik gaan voor SIF Pedro
Als je dat geld hebt
Zo is goedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb maar 280K. En Robben dan. Daarom ook de keuze voor Afellay (moet steeds opzoeken hoe ik zijn naam moet schrijven)
Ohja. Had niet op LW gekeken, alleen op LM. Ook een goede suggestiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo is goed
En Tello dan? Wat meer pees
Veel meer Spanjolen en Brazilianenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef Maver24 het volgende:
veel Argentiijnen trouwens met een TOTS kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |