abonnement Unibet Coolblue
pi_405989
Onderstaand stukje vond ik op de BB-site.

"Laten we eerlijk zijn. Buiten het gereserveerde setje bewoners, zijn er twee figuren, die het dichtst bij de typering 'bad guy' in de buurt komen. Douchemuntjes-jatter Darius en provocerende Ed. Net als Mohammed Ali brengt laatstgenoemde commotie en spanning in de tent. Het is jammer dat de gebekte Mohammed Ali vroegtijdig zijn biezen moest pakken. Hij zorgde voor opschudding, sensatie en durfde oprecht voor zijn mening uit te komen, net als Ed.

Ed doet de dingen op zijn manier. Al de eerste nacht slaapt hij liever in de woonkamer, dan 'gezellig' in de slaapkamer. Een week na het zeepjes-incident hebben de bewoners het nog steeds over Ed's naaktloperij. Ed zelf snapt niets van deze ophef, hij vindt het idee om in zwembroek in bad te gaan zitten ronduit idioot. Met dit soort opmerkingen weet Ed de andere bewoners regelmatig op te naaien. Vooral de jongens kunnen deze grappenmakerij bijzonder waarderen. Desondanks hebben ze Ed toch genomineerd, met als enige reden: wie nieuw is moet eerst op de reservebank. Wij vragen ons af waarom je een sterspeler niet direct aanvoerder maakt.

Stel je eens voor, dat er in BB alleen maar brave goedzakken overblijven als Koos en Georgie. Of gevoelsmensen a la Annet en Desiree. Of alleen maar schattige, lieve Kimmetjes. Of neutrale persoonlijkheden als Ferdi en Hieke. Dan zou het programma toch dodelijk saai worden? Doordat Ed zijn medebewoners uit de tent lokt worden ze, stuk voor stuk, scherp gehouden. En is dat niet waar wij voyeurs naar smachten?

Wij zijn benieuwd wat jullie hierover denken. Daarom is in de chat een speciale room geopend waar je uitgebreid over deze kwestie kunt discussiėren. Brand maar los!"

  zaterdag 21 oktober 2000 @ 11:41:27 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_405996
Ik vind dit niet zo heel verrassend na de uitzending van donderdagavond. Alle "badguys" op een rijtje op de tribune en een schrijver die vertelt waarom een slechterik zo belangrijk is is een serie.
De uitzending was al een groot Ed-reclameblok.

Ach, ik begrijp het ook wel. Sensatie geeft meer kijkcijfers toch. Misschien wil VOO proberen om niet te hoeven frauderen met de stemmen.

Lekker douchen!
pi_406297
Kennelijk zien ze robin daar niet als een "bad-boy" , ik toch wel een beetje gezien het toetjes en kip incident ?
Of ze vinden gewoon dat hij momenteel geen promotie nodig heeft ?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 17:13:08 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_406313
Zoals ik al over de vorige nominatieronde zei over Georgie geldt waarschijnlijk ook voor Ferdi: nooit gesport. Hoe komen ze anders bij het idee dat iemand die nieuw is op de reservebank moet plaatsnemen. Degene met mindere kwaliteiten neemt plaats op de reservebank, ongeacht anciėnniteit.

Maar iets meer on topic: hopelijk lukt de propaganda van VOO voor Ed. Ik mag hem wel.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_406482
Misschien heeft de VOO wel geluisterd naar mijn achtergelaten voicebericht op hun antwoordapparaat...Als Ed weg gaat dan is
BB2 ten dode opgeschreven. Ik heb gezegt!
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')