nee was er maar even.quote:
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobiequote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef isax het volgende:
[..]
nee was er maar even.
ik was er...2 dagen?
1 dag concert 1 dag sightseeing.
dat concerthet was 35 graden en om 2 uur moesten al die meisjes gaan staan.
en dan maar afvragen waarom iedereen flauw viel.
en dan op wonderbaarlijke wijze alle aarde opzij kunnen duwen in een weg omhoog.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tss, mensen die niet langzaam stukje bij beetje zich met hun vuist naar buiten slaan.
Uhuhquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
en dan op wonderbaarlijke wijze alle aarde opzij kunnen duwen in een weg omhoog.
die italianen tochquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobie
Ben zelf met een rondleiding door het Vaticaan geweest. Maar die klim heb ik maar afgeslagen, ik was doodopquote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kreng blijkt 140 meter hoog, lijkt niet hoog door die enorme koepel.. wat een klimtocht zegt, vielen ook allemaal mensen flauw met claustrofobie
Gewoon overheen stappen!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
sherpa'squote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef isax het volgende:
ik ben een keer door de bergmannetjes gered van de berg
Ik heb wel de kapel gemistquote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben zelf met een rondleiding door het Vaticaan geweest. Maar die klim heb ik maar afgeslagen, ik was doodopVolgdende keer, toffe hut wel.
Hele plan vd baan nu?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
Slaat dus nergens wat een mongolen, de uitslag bevalt niet dus we gaan niet accoord. Opruimen dat zooitje inclusief domme Aike die in één week het saldo verhoogd wil zien, zeikwijf!
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze kunnen nog niet eens 1 week met ELKAAR iets doen, een uur gaat nog niet!
Ik drink geen bierquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Beter voor de horeca, bier slaat meteen dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |