Ander onderwerp (ik doe mn best he, om je advies op te volgen)quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.
stiekem mee gluren hequote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje en wat is Gio een grote lulecht het was niet te volgen, ook het financiële praatje in het begin, en ik was niet de enigste die het niet kon volgen
Oh zit weer verkeerd![]()
klopt en toch overkomt het mij ook nog wel eens dat ik hapquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.
noem maar wat, waar heb je zin inquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ander onderwerp (ik doe mn best he, om je advies op te volgen)
Ha ha, je weet niet een wat dat is joh. Het ging volgens mij nergens over, die muis zei wat geloof ik, ik vond het nogal vriendelijk voor haar doen. Slik doorquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.
Nee hoor, daar hoef ik niet stiekem voor te doen, dat doen sommige andere welquote:
Kijk dan eens goed voor je weer begint te blatenquote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje en wat is Gio een grote lulecht het was niet te volgen, ook het financiële praatje in het begin, en ik was niet de enigste die het niet kon volgen
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdquote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hoef ik niet stiekem voor te doen, dat doen sommige andere welen daarna weer je post verwijderen
En maar doorgaan erover!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha, je weet niet een wat dat is joh. Het ging volgens mij nergens over, die muis zei wat geloof ik, ik vond het nogal vriendelijk voor haar doen. Slik door
Ja sorry hoor, zit ook in Sv heb het druk vanavondquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dan eens goed voor je weer begint te blaten
Italië. Nog nooit geweest, dus maar eens doen dan hè. Jij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Verkansiiiiiieeee!
Waar ga jij naar toe?
ze weten van ons!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdDie was leuk he
Ga zuid mijn vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Italië. Nog nooit geweest, dus maar eens doen dan hè. Jij?
Nee ik doelde op iets anders waar ik net achter kwam, iemand poste wat en toen weer alles verwijderd. maar dat gebeurt wel vakerquote:Op maandag 26 mei 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeeh de privacygate heb je ook gevolgdDie was leuk he
Is er al iemand tot President verkozen?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:04 schreef Toverheks het volgende:
joey en gioquote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is er al iemand tot President verkozen?
Dennis lees SVquote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is er al iemand tot President verkozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |