Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.quote:
ah okay, geen kanon?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijnquote:
Of een Chouffequote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijn
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel de kapel gemistMaar nog wel Johannes Paulus II gezien die seniel kwijlend in zn rolstoel vooruit werd geduwd en een liedje zong
Die is ook lekker ja.quote:
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.quote:
Ik vind t ook niet lekker. Maar wel sterk voor een biertje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
Hier nietquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef isax het volgende:
[..]
hoe kan dat?![]()
wij zitten niet 3987598375 km van elkaar
wij wonen allebij gewoon in een ander amsterdam dan.quote:
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
quote:
pils is ook bier, bier is de moedernaamquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.
Zal wel, ik zie het andersquote:
Wat is daar mee nemen ze je zwembad in.quote:
Ok bochtquote:
skup jou kapotquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schop ze kapot als je ze ziet komende Sinterklaas!
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
dat is altijd vet irritantquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef isax het volgende:
mijn dekbedovertrek kruipt steeds inelkaar in de droger
ik snap niet waarom die dat doet.quote:
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |