En waarom dan gisteren dan geen kritische noot? Maar goed ik hou al weer op hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen, tere zieltjes hier
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
heb je weer teveel YT-filmpjes gekeken?
omdat het helemaal nergens over ging, en nog steeds niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En waarom dan gisteren dan geen kritische noot? Maar goed ik hou al weer op hoor.
ik ga wel graag naar amerika op vakantiequote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.
ik ben je kwijtquote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee gewoon triest... tof label hoor STARBUCKS net als in de films.
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
omdat het helemaal nergens over ging, en nog steeds niet.
miek, rustig laat je nou niet uit je tent lokkenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebsquote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik werd vol aangevallen en nee dat ging idd nergens over bleek achteraf, dus waarom wordt die aan val dan wel geaccepteerd.
maar wel zo?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
pizza met vis, ik heb 1 keer iemand zo ziek zien worden daarvan![]()
dat ik het absoluut niet op een pizza wil
gewoon triest dat opkijken naar Amerika overal.. jeu we hebben een Starbucks in Arnhem, mensen met slaapzakken er voor liggen.. kom aaaann zeg.quote:
Ander onderwerp!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek, rustig laat je nou niet uit je tent lokken
Ach die muis spuwt graag onverwachts zure gal in de rondte, dat is stoer op FOK namelijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik pas 16 jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebs
Ga eens weg eng mens.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oeh kijk uit hoor dat mag je niet zeggen!
oh dat, dat vind ik ook megatriest. en dan ook echt allemaal instagrammen en het gevoel hebben dat ze erbij horen. ik heb meelij met dat soort mensen. ze weten blijkbaar niet beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon triest dat opkijken naar Amerika overal.. jeu we hebben een Starbucks in Arnhem, mensen met slaapzakken er voor liggen.. kom aaaann zeg.
jij bent ondertussen al zo hard geworden daardoorquote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ik vond het eerlijk gezegd wel meevallen, maar misschien zit ik al een tijdje op t interwebs
nicequote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ander onderwerp!
Ik heb de hele Thailand trip rond, alles geboekt yeah
ja maar serieus, hoe druk kun je je maken over iemand die iets anders typt. ik vind 't alleen maar leuk als iemand op me in gaat, kan ik weer wat verzinnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij bent ondertussen al zo hard geworden daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |