Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.quote:
ah okay, geen kanon?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink wel bier het was een leugen, maar dan liever een trippel biertje.
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijnquote:
Of een Chouffequote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet, een goed belgishe biertje kan me wel bekoren. En het liefst een trippel. Dat drink je ook als een goede wijn
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel de kapel gemistMaar nog wel Johannes Paulus II gezien die seniel kwijlend in zn rolstoel vooruit werd geduwd en een liedje zong
Die is ook lekker ja.quote:
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.quote:
Ik vind t ook niet lekker. Maar wel sterk voor een biertje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
Hier nietquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 mei 2014 22:13 schreef isax het volgende:
[..]
hoe kan dat?![]()
wij zitten niet 3987598375 km van elkaar
wij wonen allebij gewoon in een ander amsterdam dan.quote:
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen nou lekker vinden aan een Kanon.
Ik heb een hoop bieren gedronken, sterk, minder sterk, met beveranusklier, zonder beveranusklier, maar Kanon kon me niet bekoren.
quote:
pils is ook bier, bier is de moedernaamquote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook geen bier, maar een sterk pilsje.
Zal wel, ik zie het andersquote:
Wat is daar mee nemen ze je zwembad in.quote:
Ok bochtquote:
skup jou kapotquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schop ze kapot als je ze ziet komende Sinterklaas!
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 22:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Stelletje racisten. Zwarte piet willen jullie kwijt. Negerszoenen mag niet meer.
dat is altijd vet irritantquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef isax het volgende:
mijn dekbedovertrek kruipt steeds inelkaar in de droger
ik snap niet waarom die dat doet.quote:
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Negerzoenen prima, zwarte piet moet kapot met Sinterklaas erbij
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
ik vind dat sinterklaas moet worden afgeschaft
denk door het draaien ofzo, erg leuk als het een knoop is gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet waarom die dat doet.![]()
en ik heb pizza gegeten en die was so fucked up lekker dat ik meer wil.
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
die moeten worden verbrandquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
kerstmis is wel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!
En wat is jouw opinie, jij werkt met kinderen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
MMquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb de film of musical nog nooit gezienquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb hem op dvdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb de film of musical nog nooit gezien
Soort van, yes.quote:
Jesus Christ Superstar (1973) - IMDbquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb de film of musical nog nooit gezien
Ik mocht m niet zien van mijn oudersquote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soort van, yes.
[..]
Jesus Christ Superstar (1973) - IMDb
Die film is best leuk, en ook echt grappig af en toe, sommige van die karakters zijn echt karikaturen
Welke shitzooi, welke kamer? Wat heb je aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
en nu heel die shitzooi verhuizen naar mijn kamer
pics pics picsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
ja ik wil het ook niet hebben maar om naar te kijken is het schattigquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijt overal en ik ben er allergisch voor.
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!quote:
Ik vind het niet racistisch. Misschien was zwarte Piet ooit zwart vanuit een ander oogpunt maar kinderen zien zwarte Piet niet als de neger die keihard voor ze moet werken, een slaaf. Hij is voor hun een held dus ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
En wat is jouw opinie, jij werkt met kinderen?
Is hij af? Ik heb de foto gemist.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
kleren, 4 lagen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke shitzooi, welke kamer? Wat heb je aan?
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!
Tja, de goede oude tijd, toen kon je religie nog belachelijk maken.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De oude, de "echte", met Ted Neeley en Yvonne Elliman? Fan-tástische film!
Oh ik had er als kind ook al een schijthekel aan en we hadden toen ook racistische moppen over die roetmoppen. Het is gewoon een ziek bekrompen Christenhondelijk gedoequote:Op maandag 26 mei 2014 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet racistisch. Misschien was zwarte Piet ooit zwart vanuit een ander oogpunt maar kinderen zien zwarte Piet niet als de neger die keihard voor ze moet werken, een slaaf. Hij is voor hun een held dus ik zie het probleem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |