quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
ik vind dat sinterklaas moet worden afgeschaft
denk door het draaien ofzo, erg leuk als het een knoop is gewordenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap niet waarom die dat doet.![]()
en ik heb pizza gegeten en die was so fucked up lekker dat ik meer wil.
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
die moeten worden verbrandquote:Op maandag 26 mei 2014 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En de Sinterklaasliedjes dan. Die moeten allemaal aangepast worden.
kerstmis is wel leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met die kutliedjes en het hele feest. En dan begin ik nog niet eens of Kerstmis!
En wat is jouw opinie, jij werkt met kinderen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
Jian vindt dit een leuke discussie denk ik.
MMquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb de film of musical nog nooit gezienquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MM
En ik moet meteen denken aan Jesus Christ Superstar. Ik heb niet zoveel met het verhaal, maar stiekem toch best een leuke musical. Vooral die film.
ik heb hem op dvdquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb de film of musical nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |