http://www.ultimate-guita(...)p_for_40_guitar.htmlquote:Op zondag 1 juni 2014 15:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanochtend eerst de Voluspá gelezen. Prachtig natuurlijk.
Daarna hoofdstuk 4 van Die geistige Welt der Germanen ("De Harde Wet"). Gaat over het geloof in het vaststaand lot, eigenlijk het lot dat over de wereld ligt.
Ik vind dit echt zo'n beetje het mooiste wat ooit op papier is gezet. Toen ik dit twee jaar geleden voor het eerst las dacht ik; dat is nou precies hoe ik er ook tegenaan kijk.
Om nog even terug ontopic te komen. Dit album ben ik nu aan het luisteren:
[ afbeelding ]
Toch wel zijn beste ambient album vind ik.
Geweldige video's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ultimate-guita(...)p_for_40_guitar.html
Varg heeft voor het eerst in 3 jaar weer een gitaar aangeraakt (En wat voor één) als tutorial dan wel. Zou hij zich dan toch bedenken?
Ik kijk uit naar het filmpje over de kaart achter hem hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Geweldige video's.Die riff van Jesus Tod blijft geniaal.
Welke kaart bedoel je precies? (kon het niet zien in het filmpjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het filmpje over de kaart achter hem hoor
quote:
Het staat er toch onder?quote:Op donderdag 25 september 2014 07:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat is er precies zo leuk aan/de grap van dat plaatje, ik heb wel zin om ook even te lachen.
Vind het niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:16 schreef Gewas het volgende:
In every night there's a different black
in every night I wish that I was back
to the time when I rode
through the forests of old
Alleen Varg kan zoiets schrijven.
Varg
Met de muziek erbij klinkt het mooier denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het niet zo bijzonder eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |