Oké man.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zit je dus fout, maar wellicht geeft Specularium nog antwoord en verder ben ik er wel klaar mee.
quote:
Nödtveidt benoemde ik zelf al overigens en dat was wel een ietwat ander verhaal en vooral veel later.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bard Eithun heeft ook gezeten voor moord. Net als Jon Nödtveidt, maar die was dan weer Zweeds.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon aandachtszoekers die status kregen door de achterlijke Noorse media en hun gehype. Dan sluiten daar al snel alle verveelde paupers bij aan volledig losstaande van de muziek of werkelijke bedoelingen. (En aangezien er geen fuck te beleven viel waren dat er genoeg)
Ik denk dat hooguit 10% van alle sterke verhalen werkelijk zijn uitgevoerd.
En natuurlijk zaten er een paar opmerkelijk individuen tussen, maar dat heb je binnen elk genre. Veel artiesten zijn nou eenmaal ietwat excentriek.
Toevallig luister ik dit album nu ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
dit is een aardig album ben nu op 9:00 en ik kan dit wel waarderen
Hopelijk heb je nu ook een betere camera.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
Check mijn lange lokken dan.
[ afbeelding ]
Dit was toen ik 16 was. Nu heb ik weer kort haar.
Goed zo. Het ergst vind ik nog wel als ze het in een paardenstaart doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt echt geen idee waar je over lult hčquote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar iedere punkband is wel anti systeem of anti maatschappij zonder een ander perspectief te tonen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo. Het ergst vind ik nog wel als ze het in een paardenstaart doen.
Op een relatief kleine scene toendertijd. Maar goed: jij blijft waarschijnlijk toch bij je standpunt dat het allemaal wel mee viel vermoed ik, dus ik laat het er verder wel bijquote:Op maandag 26 mei 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nödtveidt benoemde ik zelf al overigens en dat was wel een ietwat ander verhaal en vooral veel later.
Dus dan heb je dus 2 namen. Nou poeh, poeh.
Verder blijf ik bij. Al blijft het natuurlijk een bijzonder niet goed te praten geheel.
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo. Het ergst vind ik nog wel als ze het in een paardenstaart doen.
Jamaar v-halzen zijn heul nie metalquote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef Trollscience het volgende:
ik was vroeger ook metalhead kom hate
[ afbeelding ]
Ik word al mijn leven geteisterd door krullen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Gewas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker vettig uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:55 schreef Trollscience het volgende:
ik was vroeger ook metalhead kom hate
[ afbeelding ]
He, jij bent die kerel uit That 70's Show.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word al mijn leven geteisterd door krullen.
[ afbeelding ]
Prachtige paints allemaal trouwens. Alles voor Varg
Ik heb al heel lang geen That 70's show gekeken, maar ik heb genoeg zelfvertrouwen om het hoe dan ook al compliment op te vatten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, jij bent die kerel uit That 70's Show.
Geteisterd? Gvd mooie bos man.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word al mijn leven geteisterd door krullen.
[ afbeelding ]
Prachtige paints allemaal trouwens. Alles voor Varg
Hyde met zijn afro?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, jij bent die kerel uit That 70's Show.
Ik geef jou louter complimenten.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen That 70's show gekeken, maar ik heb genoeg zelfvertrouwen om het hoe dan ook al compliment op te vatten.
Nee, die kerel die Eric kwam vervangen toen hij naar Afrika ging.quote:
Randy?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef jou louter complimenten.
[..]
Nee, die kerel die Eric kwam vervangen toen hij naar Afrika ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |