Nee hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar iedere punkband is wel anti systeem of anti maatschappij zonder een ander perspectief te tonen.
Onzin. Gewoon aandachtszoekers die status kregen door de achterlijke Noorse media en hun gehype. Dan sluiten daar al snel alle verveelde paupers bij aan volledig losstaande van de muziek of werkelijke bedoelingen. (En aangezien er geen fuck te beleven viel waren dat er genoeg)quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nu wel mee.
Die Noorse blackmetalscene van toen was redelijk gestoord allemaal.
Dat moorden en kerken in de fik steken is gewoon bewezen, daar hebben mensen voor vastgezeten.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon aandachtszoekers die status kregen door de achterlijke Noorse media en hun gehype. Dan sluiten daar al snel alle verveelde paupers bij aan volledig losstaande van de muziek of werkelijke bedoelingen. (En aangezien er geen fuck te beleven viel waren dat er genoeg)
Ik denk dat hooguit 10% van alle sterke verhalen werkelijk zijn uitgevoerd.
Lol op de middelbare kreeg ik ruzie met iemand noemde zichzelf een metal gast droeg de kleren en.alles kwam niet verder dan slipknot of ramstein. Toen ik zei dat mayhem en Burzum pas echte metal was lachte hij mik uit hij had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nu wel mee.
Die Noorse blackmetalscene van toen was redelijk gestoord allemaal.
'moorden'quote:Op maandag 26 mei 2014 17:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moorden en kerken in de fik steken is gewoon bewezen, daar hebben mensen voor vastgezeten.
Oh, dan is het niet erg.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'moorden'
Geef eens wat namen. De kerken hoorde gewoon bij het stoer doen. De snelste weg in de krant voortkomende uit groepsgevoel/druk
Naar mijn mening wel less than Jake en consorten doen het minder. No use for a name of no fun at all ook maar toch blijft er iets anti in.quote:
Dat was het punt inderdaad. Nee jij bent duidelijk nog niet toe aan Varg zijn heilige scripties.quote:
oprottenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het punt inderdaad. Nee jij bent duidelijk nog niet toe aan Varg zijn heilige scripties.
Hoe durf je zo te spreken tegen de profeet?quote:
Ja, daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Wel cool dat je die bands kent.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Naar mijn mening wel less than Jake en consorten doen het minder. No use for a name of no fun at all ook maar toch blijft er iets anti in.
Jij ook niet jij bent niet klaar voor zijn nieuwe muziek want je kocht geen nieuwe albums meer zei je of was dat je collega?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het punt inderdaad. Nee jij bent duidelijk nog niet toe aan Varg zijn heilige scripties.
Je kunt ook verder teruglezen dan één post. Het ging inmiddels over de Noorse BM en of het nou werkelijk allemaal zo extreem was.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij ook niet jij bent niet klaar voor zijn nieuwe muziek want je kocht geen nieuwe albums meer zei je of was dat je collega?
Heb jaren punk geluisterd. Dingen als nofx vond ik kut dingen als ska met meer melodie was wel tof. Maar goed met namen als anti flag etc blijf je toch wel wat uitstralen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel een beetje gelijk in. Wel cool dat je die bands kent.
Dit soort posts kunnen niet.quote:
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die niet doorhad dat je loopt te trollen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook verder teruglezen dan één post. Het ging inmiddels over de Noorse BM en of het nou werkelijk allemaal zo extreem was.
Ik maak al geen grappen meer, het wordt kennelijk niet geheel opgepakt
Heb je de memo niet gekregen? FOK is sinds kort mobiel beschikbaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook verder teruglezen dan één post. Het ging inmiddels over de Noorse BM en of het nou werkelijk allemaal zo extreem was.
Ik maak al geen grappen meer, het wordt kennelijk niet geheel opgepakt
Jaloers op zijn lange lokken.quote:
Wacht maar tot meneer agent jou op de bon slingert kijken hoe happy je dan bent.quote:
Bard Eithun heeft ook gezeten voor moord. Net als Jon Nödtveidt, maar die was dan weer Zweeds.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'moorden'
Geef eens wat namen. De kerken hoorde gewoon bij het stoer doen. De snelste weg in de krant voortkomende uit groepsgevoel/druk
NoFX is cool man. Ja, Anti-Flag is wel echt een protestband. Waren live wel leuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb jaren punk geluisterd. Dingen als nofx vond ik kut dingen als ska met meer melodie was wel tof. Maar goed met namen als anti flag etc blijf je toch wel wat uitstralen.
Qua punk ben ik dan ook toch wel blij dat ik het niet meer luister je ziet ook aan punkers en hun kleding dat ze zich duidelijk afzetten tegen iets terwijl ze zich beter zouden kunnen inzetten in iets nieuws
Geen reden toe.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wacht maar tot meneer agent jou op de bon slingert kijken hoe happy je dan bent.
Dan zit je dus fout, maar wellicht geeft Specularium nog antwoord en verder ben ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand in dit topic is die niet doorhad dat je loopt te trollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |