Ik had liever dat hij verder was gegaan in de stijl van Belus. Dat vond ik nou echt een goed album.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij viel van de trap waar nog scherven lagen van een gebroken lamp. Hij is erin geluisd
En over het album... Varg wordt ouder en heeft besloten een andere richting op te gaan, namelijk ambient muziek. Iets wat hij overigens al eerder heeft gedaan tijdens zijn jaren in de gevangenis zonder de beschikking te hebben over de gewenste instrumenten.
Het is ook mijn ding niet, maar het is logisch dat hij wat anders wil. Je moet als artiest toch kunnen en willen blijven doorgroeien.
En ze maken kutmuziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Yiha het volgende:
Metalheads zijn als crybabies, ook alleen maar stampen wanneer ze hun zin niet krijgen.
En ik had niet zo laag moeten gaan om je een christen te noemen. Ik werd geprovoceerd door Specularium en liet mij even gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In mijn blinde woede wist ik niet wat ik typte.
[ afbeelding ]
Bij deze is je stelling ontkracht.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Yiha het volgende:
Metalheads zijn als crybabies, ook alleen maar stampen wanneer ze hun zin niet krijgen.
quote:Dead would bury his stage clothes and dig them up again to wear on the night of a concert.[2][5] According to Hellhammer:
quote:During one tour with Mayhem, he found a dead crow and kept it in a plastic bag. He often carried it about with him and would smell the bird before going onstage, to sing "with the stench of death in his nostrils".[9] He also kept dead birds under his bed.[2][5]
Dat zeker. Maar zijn probleem is waarschijnlijk gewoon geld gebrek waardoor hij op jaarlijkse basis een album moet uitbrengen...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik had liever dat hij verder was gegaan in de stijl van Belus. Dat vond ik nou echt een goed album.
Ambient kon ik op zijn vorige albums vaak wel waarderen, maar Sol Austan klonk gewoon te simpel, te minimalistisch. Er gebeurt vrij weinig op dat album imo.
En mensen van jouw genre wíllen drugs voor iedereen en uitkeringen? Enige probleem waar kan je dan nog een dokter vinden of een bakker en wat als er niemand werkt en dus niets te eten is?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
Die mattie van Euronymous, Dead, was ook maar een vreemd menneke hè.
[..]
Hier ga ik niet weer op in, Argo.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En mensen van jouw genre wíllen drugs voor iedereen en uitkeringen? Enige probleem waar kan je dan nog een dokter vinden of een bakker en wat als er niemand werkt en dus niets te eten is?
En in de rapscene schieten ze elkaar wekelijks overhoop, en in de popwereld misbruiken ze allemaal kinderen.quote:
Geen enkele artiest zou zich politiek moeten uitlaten althans niet in muziek. In kunst en geschreven woord kan dat wel. Maar muziek vind ik er niet zo'n goed platform voor.quote:
Dat zal best. Vond het gewoon een beetje vreemd om te lezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in de rapscene schieten ze elkaar wekelijks overhoop, en in de popwereld misbruiken ze allemaal kinderen.
Allemaal individuen dit. Ook de Black metal scene heeft een normale, vriendelijke leden. Denk bijvoorbeeld aan een Jon Nödtveidt en een Gaahl
Een junkie werkt ook op een zondag.quote:
Gaat in principe prima samen hoor. Kijk naar punk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen enkele artiest zou zich politiek moeten uitlaten althans niet in muziek. In kunst en geschreven woord kan dat wel. Maar muziek vind ik er niet zo'n goed platform voor.
Hoe oud ben jij? Of zit er folie op je knar?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
kennelijk kon de christelijke elite zijn genialiteit niet aan en hebben ze hem daarom maar in kwaad daglicht gezet en zelfs een moord in de schoenen geworpen.
Zeker Jon Nödtveidt vind ik toch wel dezelfde status qua sympathie als, ik noem maar even een held, Arafat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En in de rapscene schieten ze elkaar wekelijks overhoop, en in de popwereld misbruiken ze allemaal kinderen.
Allemaal individuen dit. Ook de Black metal scene heeft een normale, vriendelijke leden. Denk bijvoorbeeld aan een Jon Nödtveidt en een Gaahl
junkies werken 24/7 mi mangquote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een junkie werkt ook op een zondag.
Punk zijn gewoon one liners als in fuck the system. Maar biedt geen enkel perspectief anarchie is not done natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat in principe prima samen hoor. Kijk naar punk bijvoorbeeld.
Niet iedere punker of punkband is anarchistisch hè.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Punk zijn gewoon one liners als in fuck the system. Maar biedt geen enkel perspectief anarchie is not done natuurlijk.
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sympathieke uitstraling, dat hebben niet veel mensen hoor.
Wow.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.burzum.org/eng/library/war_in_europe05.shtml
Overigens ga ik je laster aan zijn adres niet heel lang meer tolereren. Dat je het weet.
Dissection, prima eerste 2 albums ook daarna ging het een beetje misquote:Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sympathieke uitstraling, dat hebben niet veel mensen hoor.
Valt nu wel mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
vind het maar een vreemd wereldje, die black metalscene.
Tokio hotel is ook vreemd net als gangster rappers die als kleuters over east en west vechten en je neerknallen als je de verkeerde kleur in de verkeerde buurt draagt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
vind het maar een vreemd wereldje, die black metalscene.
Nee dat klopt maar iedere punkband is wel anti systeem of anti maatschappij zonder een ander perspectief te tonen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedere punker of punkband is anarchistisch hè.
Ja dat kun je wel zeggen ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nu wel mee.
Die Noorse blackmetalscene van toen was redelijk gestoord allemaal.
Ja, dat is ook raar inderdaad. White metal is christelijke black metal toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tokio hotel is ook vreemd net als gangster rappers die als kleuters over east en west vechten en je neerknallen als je de verkeerde kleur in de verkeerde buurt draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |