Man man man.quote:The Jews would not have been able to do anything to us if it hadn't been for Christian losers like you!
Precies, als ik vriendschap / een deal wil sluiten, neem ik ook altijd een mes mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:21 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden. Iets met oude koeien, buiten dat ken ik genoeg muzikanten waar een steekje los zit, dat is nu eenmaal vaak zo bij artistieke types. De twee (Vikernes en Euronymous) hadden sowieso een vete, Varg kwam langs voor een deal, Euronymous bang (wat doet deze dude ineens voor mijn deur!) Varg schrikt ook en steekt hem neer (aangezien Euronymous naar zijn slaapkamer wilde vluchten voor een wapen).
Heb het ook jaren trouw gelezen. Ik begon wel een zeker patroon in zijn conclusies te zienquote:Op maandag 26 mei 2014 16:59 schreef Gewas het volgende:
De interviews van Varg zijn geweldig om te lezen.
Blijf jij lekker je kop in het zand steken. Als de wereld rijp is om Varg zijn profetische teksten te omarmen zal zelfs dat geen uitkomst meer bieden. Over 100 jaar zullen zijn stukken als een heilige scriptie worden gezien en zullen christenen zoals jij worden opgejaagd door ons, de verlichte heidenen aan de hand van opperhoofd Vargquote:
Oké trolletje.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ze ook jaren trouw gelezen. Ik begon wel een zeker patroon in zijn conclusies te zien![]()
En terecht natuurlijk.
[..]
Blijf jij lekker je kop in het zand steken. Als de wereld rijp is om Varg zijn profetische teksten te omarmen zal zelfs dat geen uitkomst meer bieden. Over 100 jaar zullen zijn stukken als een heilige scriptie worden gezien en zullen christenen zoals jij worden opgejaagd door ons, de verlichte heidenen aan de hand van opperhoofd Varg
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:01 schreef Gewas het volgende:
Dit vind ik zijn mooiste stukje:
http://www.burzum.org/eng/library/the_lords_of_lies13.shtml
Overigens was dit mijn serieuze antwoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij viel van de trap waar nog scherven lagen van een gebroken lamp. Hij is erin geluisd
En over het album... Varg wordt ouder en heeft besloten een andere richting op te gaan, namelijk ambient muziek. Iets wat hij overigens al eerder heeft gedaan tijdens zijn jaren in de gevangenis zonder de beschikking te hebben over de gewenste instrumenten.
Het is ook mijn ding niet, maar het is logisch dat hij wat anders wil. Je moet je als artiest toch kunnen en willen blijven doorgroeien.
Crewbash, tr gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:06 schreef Specularium het volgende:
Varg is een a-muzikale idioot.
Die cultstatus van hem is ook alleen bedacht door mongolen.
Ik zie wel wat daar staat jij heiden.quote:
Varg is juist de heiden, vuige christen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie wel wat daar staat jij heiden.
In mijn blinde woede wist ik niet wat ik typte.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Varg is juist de heiden, vuige christen.
Ik had liever dat hij verder was gegaan in de stijl van Belus. Dat vond ik nou echt een goed album.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij viel van de trap waar nog scherven lagen van een gebroken lamp. Hij is erin geluisd
En over het album... Varg wordt ouder en heeft besloten een andere richting op te gaan, namelijk ambient muziek. Iets wat hij overigens al eerder heeft gedaan tijdens zijn jaren in de gevangenis zonder de beschikking te hebben over de gewenste instrumenten.
Het is ook mijn ding niet, maar het is logisch dat hij wat anders wil. Je moet als artiest toch kunnen en willen blijven doorgroeien.
En ze maken kutmuziek.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Yiha het volgende:
Metalheads zijn als crybabies, ook alleen maar stampen wanneer ze hun zin niet krijgen.
En ik had niet zo laag moeten gaan om je een christen te noemen. Ik werd geprovoceerd door Specularium en liet mij even gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In mijn blinde woede wist ik niet wat ik typte.
[ afbeelding ]
Bij deze is je stelling ontkracht.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Yiha het volgende:
Metalheads zijn als crybabies, ook alleen maar stampen wanneer ze hun zin niet krijgen.
quote:Dead would bury his stage clothes and dig them up again to wear on the night of a concert.[2][5] According to Hellhammer:
quote:During one tour with Mayhem, he found a dead crow and kept it in a plastic bag. He often carried it about with him and would smell the bird before going onstage, to sing "with the stench of death in his nostrils".[9] He also kept dead birds under his bed.[2][5]
Dat zeker. Maar zijn probleem is waarschijnlijk gewoon geld gebrek waardoor hij op jaarlijkse basis een album moet uitbrengen...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik had liever dat hij verder was gegaan in de stijl van Belus. Dat vond ik nou echt een goed album.
Ambient kon ik op zijn vorige albums vaak wel waarderen, maar Sol Austan klonk gewoon te simpel, te minimalistisch. Er gebeurt vrij weinig op dat album imo.
En mensen van jouw genre wíllen drugs voor iedereen en uitkeringen? Enige probleem waar kan je dan nog een dokter vinden of een bakker en wat als er niemand werkt en dus niets te eten is?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
Die mattie van Euronymous, Dead, was ook maar een vreemd menneke hè.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |