quote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
De rest van die herrie dan, whatever.
Mayhem is tegenwoordig wel de nieuwe Mercyful Fate te noemenquote:
Nee, dit is toch echt niks voor mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
dit is voor mij zo'n beetje een samenvatting van alles wat ik mooi vind aan Burzum. Muziek, teksten, echt geweldig.
Jaren geleden dat ik die shit luisterde.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mayhem is tegenwoordig wel de nieuwe Mercyful Fate te noemen
Nee, het was zelfverdediging.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
dit is voor mij zo'n beetje een samenvatting van alles wat ik mooi vind aan Burzum. Muziek, teksten, echt geweldig.
Ja dat zegt hij ja. Zo te lezen geloven ook een hoop mensen uit die scene dat niet.quote:
Wat zou jij doen als iemand met een wapen op jou richt?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij ja. Zo te lezen geloven ook een hoop mensen uit die scene dat niet.
Is dat bewezen dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand met een wapen op jou richt?
Nee. Hij viel van de trap waar nog scherven lagen van een gebroken lamp. Hij is erin geluisdquote:
De regering wilde een zondebok. In de tijd dat metal nog voor wangedrag zou zorgen.quote:
right..quote:Op maandag 26 mei 2014 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De regering wilde een zondebok. In de tijd dat metal nog voor wangedrag zou zorgen.
Ongelovige.quote:
Zou niet passen in BNW want waargebeurd.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie moeten BNW varg toppa maken dat zou pas interessant zijn
Ik weet wel serieus werkelijk alle ins en outs binnen het genre. Soms op het autistische afquote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie moeten BNW varg toppa maken dat zou pas interessant zijn
Meningen mogen er zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef deadprez het volgende:
En buiten dat is het sowieso een smerig extreemrechts varken.
het is een complotquote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou niet passen in BNW want waargebeurd.
En ik mag die meningen verafschuwen.quote:
Elke gek mag een mening hebben in dit land, zelfs de joden.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:50 schreef deadprez het volgende:
En buiten dat is het sowieso een smerig extreemrechts varken.
In dat geval wel. Zou dat met mijn broeder Pieter-Jan moeten bespreken.quote:
hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke gek mag een mening hebben in dit land, zelfs de joden.
Varg is het hier in mindere mate mee eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |