abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140670889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Hop je van relatie in relatie, of ben je ook een tijdje alleen tussendoor. Ben je gelukkig met jezelf alleen voornamelijk?
Goede vraag. Echt gelukkig ben ik niet met mezelf.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand echt van mij kan houden, vandaar denk ik die controle willen hebben.

Maar toen het over was met mijn ex, ben ik nog een tijd met hem om gegaan, en was er geen liefde meer van zijn kant. Maar van mijn kant nog wel.. Ik ben eigenlijk denk ik half jaartje ofzo echt alleen geweest, en leerde toen daarna mijn huidige partner kennen. Ik weet niet meer helemaal precies, hoelang ik alleen ben geweest, maar wel kort.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:01:47 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_140671095
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:55 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Goede vraag. Echt gelukkig ben ik niet met mezelf.. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand echt van mij kan houden, vandaar denk ik die controle willen hebben.

Maar toen het over was met mijn ex, ben ik nog een tijd met hem om gegaan, en was er geen liefde meer van zijn kant. Maar van mijn kant nog wel.. Ik ben eigenlijk denk ik half jaartje ofzo echt alleen geweest, en leerde toen daarna mijn huidige partner kennen. Ik weet niet meer helemaal precies, hoelang ik alleen ben geweest, maar wel kort.
Mijn advies is misschien geen leuke, maar als ik jou zo zie schrijven denk ik niet dat deze relatie de tand des tijds kan doorstaan. Je doet jezelf geweld aan, je doet hem geweld aan en dat kan alleen maar slecht aflopen.

Mijn advies is dan ook, maak het uit, ga aan jezelf werken, wordt gelukkig met jezelf. En als dat zover is, zoek dan eens een leuke relatie die een aanvulling is op jezelf.
Je verdient het om gelukkig te zijn met jezelf, maar een ander kan je daarmee niet helpen, dat zal je echt zelf moeten doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140671495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn advies is misschien geen leuke, maar als ik jou zo zie schrijven denk ik niet dat deze relatie de tand des tijds kan doorstaan. Je doet jezelf geweld aan, je doet hem geweld aan en dat kan alleen maar slecht aflopen.

Mijn advies is dan ook, maak het uit, ga aan jezelf werken, wordt gelukkig met jezelf. En als dat zover is, zoek dan eens een leuke relatie die een aanvulling is op jezelf.
Je verdient het om gelukkig te zijn met jezelf, maar een ander kan je daarmee niet helpen, dat zal je echt zelf moeten doen.
Dat is zo.
Maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk .. We hebben samen een dochtertje. Ik zou dan toch voor hem moeten vechten, en alle hulp aannemen, hard werken aan mezelf. En ook van mezelf leren houden.
pi_140671559
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Dat is zo.
Maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk .. We hebben samen een dochtertje. Ik zou dan toch voor hem moeten vechten, en alle hulp aannemen, hard werken aan mezelf. En ook van mezelf leren houden.
Dat roep je al tig keer, en vervolgens doe of verander je helemaal niks.
pi_140671723
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat roep je al tig keer, en vervolgens doe of verander je helemaal niks.
Ik heb toch gezegt, dat ik nu niet in behanding kan, want mij psycholoog is op vakantie. Ik wil zeker wel veranderen
pi_140672089
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegt, dat ik nu niet in behanding kan, want mij psycholoog is op vakantie. Ik wil zeker wel veranderen
Dat de psych op vakantie is betekent natuurlijk niet dat je totaal losgeslagen moet gaan stalken... want ook zonder directe hulp kun je jezelf leren beheersen.

Ga potdomme wat leuks doen met je kind ipv de godganse dag je vriend te controleren...
Je mag echt blij zijn dat hij nog niet is weggerend want ik ( en menig mens met mij) had allang weggeweest....

En je drijft hem op deze manier alleen maar verder weg, of zelfs in de armen van een ander...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:37:39 #247
37769 erodome
Zweefteef
pi_140672236
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:15 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Dat is zo.
Hoe is het voor je dochtertje dat er zoveel spanning is?
Ik ga er onmiddelijk vanuit dat je dit niet bij je dochter neer legt, maar denk je werkelijk dat ze niets merkt van mams die zich slecht voelt over zichzelf? Die denkt dat ze een leuke man niet waard is? Die in de stress schiet als haar partner niet precies op tijd is, een telefoonnummer heeft die zij niet kent?

Jouw partner kan misschien een geweldige vader zijn, jij een geweldige moeder, maar die spanning die je veroorzaakt door dat wantrouwen, waarmee je hem dwingt afstand te nemen, gaat die kleine niet in de koude kleren zitten.
Ze weet misschien niet waar het inhoudelijk over gaat, maar ze voelt dit wel degelijk durf ik te wedden en heel misschien is wat zij zichzelf kan bedenken wel erger dan de waarheid.

Misschien zijn jullie beide wel betere ouders als jullie niet samen zijn, als jij aan jezelf gaat werken en leert wat je waard bent, is je dochter dat niet waard?
Je wil toch niet dat je dochter straks hetzelfde over zich denkt als jij nu?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140675715
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:22 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Die psycholoog heeft toch collega's of in ieder geval iemand die zijn zaken waarneemt als hij weg is.. Volgens mij zijn alle (para)medici verplicht om een vervanger te hebben als ze op vakantie gaan/ziek zijn.

Ik begrijp dat je graag wilt veranderen, maar die psycholoog (of vervanger) weet alleen wat jij hem aangeeft. Ze zullen niet uit zichzelf bellen om te vragen of je vaker wil komen. Daarom morgen je telefoon voor 2 nuttige dingen gebruiken ipv gekke mensen bellen:

1. Wekker om 9:01, zodat je meteen weet dat de werkdag is begonnen. 2. De psycholoog bellen, zeggen dat het niet goed gaat en of je *ergens deze weken* langs kan komen om een plan te verzinnen. Eventueel met vervanger, daar kan je ook prima je zorgen spuien.
pi_140842363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Bijna het volgende:
Een kind nemen terwijl je zo labiel bent als de tering :').
Ik heb medelijden met het kind, mits dit geen troll is.
een kind neem je niet, een kind krijg je!
pi_140845336
Weet je wat het is.. als je eenmaal zulke gedachtes aanneemt dan gaan die niet snel weg uit je hoofd. Je moet proberen positief te denken. Elke keer als je aan iets negatiefs denkt wees dan bewust van je gedachtes. Probeer ze dan om te zetten naar iets positiefs. Ik weet dat het niet makkelijk is en dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik kan het weten. Dat heeft mij wel geholpen, alleen is de relatie wel stuk gegaan. Ik zie het nog steeds als iets positiefs ook al is de relatie stuk gegaan, want ik heb van mijn fouten geleerd en afgeleerd om steeds negatief te denken.

Uiteindelijk ben jij het die er aan kapot gaat. Ook is het zo dat je een man zo juist gaat wegjagen, hoeveel hij ook van je houdt. Op een gegeven moment willen ze ademen en niet steeds blijven hangen in het negatieve. Als je deze relatie belangrijk vindt moet je heel hard je best doen om iets aan je gedrag te doen. Hou het leuk, geef hem vertrouwen (ook al zou hij vreemdgaan), de waarheid komt altijd naar boven met de tijd, maar dan hebben jullie tenminste leuke tijd samen gehad. Ik bedoel je maakt al iets kapot terwijl je het niet eens zeker weet. Als hij buiten is en hij gaat naar huis, moet hij dit met een fijn gevoel kunnen doen en niet steeds zoiets hebben van 'pff we gaan het straks weer krijgen hoor'. Kijk ik vind ook dat het ook zijn verantwoordelijkheid is om aan de relatie te denken, maar ik vind dat hij (wat hij ook doet) wel zijn best doen om jou een goed gevoel te geven. Maar nogmaals geef iemand tenminste het vertrouwen, dan zal iemand het veel meer waarderen, dan iemand die hem er toch al van beschuldigt of wantrouwt. Zoek liefde voor jezelf, kijk in de spiegel en zie alle positieve dingen van jezelf en waardeer jezelf.

Succes.
The privilege of a lifetime is being who you are.
pi_140898636
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:31 schreef Milly88 het volgende:
Weet je wat het is.. als je eenmaal zulke gedachtes aanneemt dan gaan die niet snel weg uit je hoofd. Je moet proberen positief te denken. Elke keer als je aan iets negatiefs denkt wees dan bewust van je gedachtes. Probeer ze dan om te zetten naar iets positiefs. Ik weet dat het niet makkelijk is en dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ik kan het weten. Dat heeft mij wel geholpen, alleen is de relatie wel stuk gegaan. Ik zie het nog steeds als iets positiefs ook al is de relatie stuk gegaan, want ik heb van mijn fouten geleerd en afgeleerd om steeds negatief te denken.

Uiteindelijk ben jij het die er aan kapot gaat. Ook is het zo dat je een man zo juist gaat wegjagen, hoeveel hij ook van je houdt. Op een gegeven moment willen ze ademen en niet steeds blijven hangen in het negatieve. Als je deze relatie belangrijk vindt moet je heel hard je best doen om iets aan je gedrag te doen. Hou het leuk, geef hem vertrouwen (ook al zou hij vreemdgaan), de waarheid komt altijd naar boven met de tijd, maar dan hebben jullie tenminste leuke tijd samen gehad. Ik bedoel je maakt al iets kapot terwijl je het niet eens zeker weet. Als hij buiten is en hij gaat naar huis, moet hij dit met een fijn gevoel kunnen doen en niet steeds zoiets hebben van 'pff we gaan het straks weer krijgen hoor'. Kijk ik vind ook dat het ook zijn verantwoordelijkheid is om aan de relatie te denken, maar ik vind dat hij (wat hij ook doet) wel zijn best doen om jou een goed gevoel te geven. Maar nogmaals geef iemand tenminste het vertrouwen, dan zal iemand het veel meer waarderen, dan iemand die hem er toch al van beschuldigt of wantrouwt. Zoek liefde voor jezelf, kijk in de spiegel en zie alle positieve dingen van jezelf en waardeer jezelf.

Succes.
Gelijk heb je..

Dankje.
pi_140976446
De sex met me vriend lijkt ook steeds minder te worden... Hij is elke keer 'moe' nu 3 dagen geen sex gehad.. Wat ik best lang vind. Want hiervoor deden we het elke avond wel. Ik mag hem wel verwennen, maar hij wil niks bij mij doen, daar is hij dan te moe voor.. Zoenen en knuffelen.. Gebeurd ook nog maar weinig. Maar misschien is het zo omdat ik meestal voor we gaan slapen sex wil.. En dan wil hij dus slapen. Als ik vraag , is er een ander? Dan zegt die NEE! En verder niks ook niks. Maar word hier toch wel verdrietig van.. Zo na me vermoedens. We gaan nu bijna 3 jaar met elkaar... En wonen samen. Kan ook wel normaal zijn, Dat de sex dan minder word? Maar ik vind het wel jammer! Heb ook me behoeftes. Maar vind toch vreemd, een gezonde jongen man die geen sex wilt? :')
pi_140976727
Ja je bent onrealistisch en heel erg overheersend dat kan in begin goed gaan maar doordat je dit gedrag aanhoud neemt hij meer afstand van je.
Zoek hulp want dit is niet goed en hiermee maak je duidelijk je eigen relatie stuk.
Je claimt veel te veel en dat is echt niet goed.
pi_140977209
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:02 schreef Bloempje91 het volgende:
De sex met me vriend lijkt ook steeds minder te worden... Hij is elke keer 'moe' nu 3 dagen geen sex gehad.. Wat ik best lang vind. Want hiervoor deden we het elke avond wel. Ik mag hem wel verwennen, maar hij wil niks bij mij doen, daar is hij dan te moe voor.. Zoenen en knuffelen.. Gebeurd ook nog maar weinig. Maar misschien is het zo omdat ik meestal voor we gaan slapen sex wil.. En dan wil hij dus slapen. Als ik vraag , is er een ander? Dan zegt die NEE! En verder niks ook niks. Maar word hier toch wel verdrietig van.. Zo na me vermoedens. We gaan nu bijna 3 jaar met elkaar... En wonen samen. Kan ook wel normaal zijn, Dat de sex dan minder word? Maar ik vind het wel jammer! Heb ook me behoeftes. Maar vind toch vreemd, een gezonde jongen man die geen sex wilt? :')
Ik, ik, ik, ik.... Mag hij ook eens een keertje iets willen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_140977214
quote:
Godsjezus na 3 dagen geen seks al je twijfels..?? :')

Vind je jezelf ook niet onwijs vermoeiend?
S. 2014
J. 2016
pi_140977333
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou hij wil.geen seks maar dat is vragen om drama...
S. 2014
J. 2016
pi_140977600
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nou hij wil.geen seks maar dat is vragen om drama...
Een relatie is 2 personen je eist van alles beschuldigt hem van overspel, vind je het gek dat hij niet wil.
Stel dat het omgekeerd was en hij zo met jou omging zou jij dan nog zin in seks hebben ??

Je verstikt hem en het is niet raar als iemand verstikt word in een relatie die lichamelijk en geestelijk meer afstand neemt.
pi_140977903
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Een relatie is 2 personen je eist van alles beschuldigt hem van overspel, vind je het gek dat hij niet wil.
Stel dat het omgekeerd was en hij zo met jou omging zou jij dan nog zin in seks hebben ??

Je verstikt hem en het is niet raar als iemand verstikt word in een relatie die lichamelijk en geestelijk meer afstand neemt.
Ik ben ts niet he ;)

I'm with you! :P
S. 2014
J. 2016
pi_140977937
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Godsjezus na 3 dagen geen seks al je twijfels..?? :')

Vind je jezelf ook niet onwijs vermoeiend?
Ja vermoeiend is het zeker!
pi_140978030
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja, het gaat ook echt nergens over..
Als ik zo er over na denk... Als hij zo zal doen hoe ik nu doe, dan zou ik idd ook geen sex willen. Maar op het moment dat hij me afwijst, gaat er van alles door me hoofd. Dat maakt het niet makkelijk..
pi_140978098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ja je bent onrealistisch en heel erg overheersend dat kan in begin goed gaan maar doordat je dit gedrag aanhoud neemt hij meer afstand van je.
Zoek hulp want dit is niet goed en hiermee maak je duidelijk je eigen relatie stuk.
Je claimt veel te veel en dat is echt niet goed.
Merk ook dat die meer afstand neemt.. Hij is liever niet met me dan wel. Maar wat ook eigenlijk logisch is! Ik beschuldig hem vaak, terwel er geen echte aanleiding voor is. En dat maakt hem ook boos, dat laat die merken door afstandelijk te doen, denk ik.
pi_140978116
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is waar ja
  PR en moderator donderdag 12 juni 2014 @ 02:30:03 #263
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140979280
quote:
Als ik vraag , is er een ander? Dan zegt die NEE! En verder niks ook niks. Maar word hier toch wel verdrietig van.. Zo na me vermoedens.
Vráág dat dan niet! Blijf er vanuit gaan dat hij geen ander heeft, en als je daar je twijfels bij hebt, hou die dan voor jezelf. Want je jaagt hem écht weg zo.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 juni 2014 @ 06:57:29 #264
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_140980046
TS alsjeblieft zeg... je hebt complete waanideeën en als je niet oppast is je vriend zo weg.

Zoek hulp want dit kan echt niet langer. Wacht niet te lang met hulp zoeken want voor je het weet is het al te laat.
pi_140980131
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:50 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Merk ook dat die meer afstand neemt.. Hij is liever niet met me dan wel. Maar wat ook eigenlijk logisch is! Ik beschuldig hem vaak, terwel er geen echte aanleiding voor is. En dat maakt hem ook boos, dat laat die merken door afstandelijk te doen, denk ik.
Laat je hem dit topic wel eens lezen? En zo nee, zeg je hem dan ook al die dingen die je hier (achteraf zo schuldbewust) zegt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_140980170
Vrouwen zoals jij loop ik altijd met een grote boog voorbij TS. Ergste soort vrouw.

Ik hoop dat je hier een beetje van opknapt.
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:39:01 #267
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140980280
quote:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die seks met jou prefereren boven een goede nacht aan slaap. Dromenland is toch maar één van de plekken waar men aan jouw ijzeren regie ontsnappen kan.

Koop een dildo, kan je er mee zwaaien alsof het een scepter is. Helemaal jouw ding.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 12 juni 2014 @ 07:42:24 #268
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140980317
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 02:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Vráág dat dan niet! Blijf er vanuit gaan dat hij geen ander heeft, en als je daar je twijfels bij hebt, hou die dan voor jezelf. Want je jaagt hem écht weg zo.
Ik denk dat we haar beter kunnen aanmoedigen haar waardeloze gedrag voort te zetten en juist te verhevigen. Dit is uiteindelijk het beste voor haar vriend en we kunnen ons beter om hem bekommeren dan om dit secreet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140980458
Duidelijk verhaal. Als hij weggaat, dan gaat hij ergens een sletje uit elkaar trekken. :Y
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:48:47 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_140982187
Doe ff relaxt met dat gebash, nergens voor nodig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')