Waarom blijf je je dat soort dingen afvragen als je weet dat het aan jou ligt en je er alleen maar je relatie mee verneukt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat ik me dus nog steeds afvraag, of hij wel echt met zijn vrienden uit eten was.. het lijkt me dan ook weer niet dat je je vriendin belt als je een 'date' hebtik had ook niet gevraagd of hij mij zou willen bellen. Ik moet maar weer is snel naar mijn psygoloog!
haha trollol lekker dit topic in leven houden. Eerst die onzin in de OP toen in ene uit het niets een kindje en nu dit weerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat ik me dus nog steeds afvraag, of hij wel echt met zijn vrienden uit eten was.. het lijkt me dan ook weer niet dat je je vriendin belt als je een 'date' hebtik had ook niet gevraagd of hij mij zou willen bellen. Ik moet maar weer is snel naar mijn psygoloog!
Of je bent gewoon niet geschikt voor relaties, of blijft hangen in je puberteit. Grow the fuck up zegquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Bloempje91 het volgende:
Om auto te mogen rijden heb je een rijbewijs nodig (al heb ik wel het idee dat men dat steeds vaker krijgt bij twee pakjes boter bij de supermarkt). Maar kinderen nemen mag iedereen, ongeacht hoe geestelijk gestoord iemand ook is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Bijna het volgende:
Een kind nemen terwijl je zo labiel bent als de tering.
Ik heb medelijden met het kind, mits dit geen troll is.
Niet zo verstandig inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Bijna het volgende:
ik hoop toch op het laatste....quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:41 schreef Bijna het volgende:
Ik heb medelijden met het kind, mits dit geen troll is.
Ik ben gelijk labiel omdat ik mijn vriend niet vertrouw?quote:
Je bent niet verplicht om te reageren hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha trollol lekker dit topic in leven houden. Eerst die onzin in de OP toen in ene uit het niets een kindje en nu dit weerga gewoon weg joh, slappe lul.
Aandacht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap niet wat je nou van dit topic verwacht.
Klopt, zelfde geld voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:58 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te reageren hoor
Als hij zegt van niet, geloof hem dan gewoon eens... Dat "ik ga daar vanuit" is weer een symptoom van jouw onzekerheid, dat je vast niet leuk genoeg kan zijn dat iemand jou echt leuk vindt, zelfs met je problemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:06 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
23 allebei. en ons kindje is 16 maanden.
Dus nog erg jong.
En de reden dat die nog bij mij is , is voor het kind. Hij zegt van niet. Maar ik ga daar van uit.
En voor ons kind zorgen gaat allemaal prima hoor.
Blijkbaar heb ik dat ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, zelfde geld voor jouje hoeft ook geen topics aan te maken, er zijn ook mensen die wel echt hulp nodig hebben.
En hoe kunnen wij jou helpen als je psychiater en je psycholoog je niet kunnen helpen?quote:
Waarom laat je dan je relatie in de soep lopen ipv even die psycholoog te bellen? Of geef je je dochter aandacht ipv de hele dag hier te zitten? Die OP had ook makkelijk in je dagboek gekund. Verder vind ik je betrouwbaarheid matig omdat je op de helft van de mensen die wel wat nuttigs reageren niet eens even antwoord geeft.quote:
Ja, van een professioneel iemand idd... want jezus wat ben jij wereldvreemd en geestesziek.quote:
"ik werk keihard aan mijzelfquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:21 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dankje voor je bericht.
Ik hoop dat ik dat zelf eindelijk ook eens ga in zien!
Dankje voor je bericht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Als hij zegt van niet, geloof hem dan gewoon eens... Dat "ik ga daar vanuit" is weer een symptoom van jouw onzekerheid, dat je vast niet leuk genoeg kan zijn dat iemand jou echt leuk vindt, zelfs met je problemen.
Die jongen laat in al jouw teksten hier zien dat hij je hoog heeft zitten, hij doet zijn stinkende best voor je, is geduldig en begrijpend. Geloof me maar, die jongen houdt erg veel van jou, misschien moet jij jezelf eens door zijn ogen bekijken...
Ik lees alle berichten. Maar niet zo'n zin om op alle berichten te reageren. En mijn dochter krijgt genoeg aandacht, zij komt niks te kort.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Waarom laat je dan je relatie in de soep lopen ipv even die psycholoog te bellen? Of geef je je dochter aandacht ipv de hele dag hier te zitten? Die OP had ook makkelijk in je dagboek gekund. Verder vind ik je betrouwbaarheid matig omdat je op de helft van de mensen die wel wat nuttigs reageren niet eens even antwoord geeft.
Dat is altijd idd jammer..quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Schaapje96 het volgende:
omdat je op de helft van de mensen die wel wat nuttigs reageren niet eens even antwoord geeft.
Waarom reageer je dan wel op de (voor jou momenteel) nutteloze berichten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik lees alle berichten. Maar niet zo'n zin om op alle berichten te reageren. En mijn dochter krijgt genoeg aandacht, zij komt niks te kort.
Onder andere. Je bent vooral labiel omdat (zoals je zelf omschreef)quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik ben gelijk labiel omdat ik mijn vriend niet vertrouw?![]()
Kijk eens goed waar je allemaal mee bezig bent. Denk je dat je kind daar geen negatieve gevolgen van zal ondervinden?quote:de opvoeding van ons kind gaat anders aardig goed. Daar heb ik totaal geen moeite mee.
Ja ik snap ook wel dat het even moeilijk is om te horen dat je niet zo geweldig bent als je zelf denkt. Waarschijnlijk sta je toch nog wel zo dicht bij de realiteit dat je kan anticiperen op de reacties. En ik ga er altijd even vanuit dat een genegeerde vraag een negatief antwoord betekend, dus je bent zonder overleg met psycholoog (mogen die dat überhaupt voorschrijven?) gestopt met je medicatie, je werkt niet en zit je dus de hele dag thuis op te vreten? Wellicht een plan om aan de psycholoog te vertellen dat je gestopt bent met je medicatie. En een baan zoeken om wat te doen te hebben?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik lees alle berichten. Maar niet zo'n zin om op alle berichten te reageren. En mijn dochter krijgt genoeg aandacht, zij komt niks te kort.
Haha dat zat ik me net af te vragen, weer wat geleerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef Moira. het volgende:
Nog even een keertje trouwens: Je bént paranoïde en je hébt/lijdt aan paranoia.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1395/
Paranoia = zelfstandig naamwoord
Paranoïde = bijvoeglijk naamwoord
Je bent een schat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef Moira. het volgende:
Nog even een keertje trouwens: Je bént paranoïde en je hébt/lijdt aan paranoia.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1395/
Paranoia = zelfstandig naamwoord
Paranoïde = bijvoeglijk naamwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |