En na een paar jaar relatie en een kind is dat nog niet weggegaan? Lekker is datquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik tegen hem zeg bel me vandaag een paar keer op , en vertel wat je aan het doen bent. Dat doet hij uit zich zelf. Hij belt sowieso altijd even als die weer onderweg naar huis is bijv. soms na werk, als die eerder klaar is ofzo. En soms belt die ook niet.
Ik had dit ook bij mijn ex, maar die ging dan ook echt vreemd. Waarschijnlijk komt daar dat wantrouwen door en de onzekerheid.
Ja, ik denk de gekste dingen... Dat die mij gebruikt, mij eigenlijk helemaal niet zo leuk vind als wat die zegt. Maar als ik dan weer helder kan nadenken ,we hebben niet voor niks samen een kind. en dat was zeker geen foutje. Hebben we bewust voor gekozen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En na een paar jaar relatie en een kind is dat nog niet weggegaan? Lekker is dat
EN je hebt niet zo iets van "goh misschiel moet ik hulp zoeken voor die onzekerheid" ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik denk de gekste dingen... Dat die mij gebruikt, mij eigenlijk helemaal niet zo leuk vind als wat die zegt. Maar als ik dan weer helder kan nadenken ,we hebben niet voor niks samen een kind. en dat was zeker geen foutje. Hebben we bewust voor gekozen.
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze bij een psycholoog loopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
EN je hebt niet zo iets van "goh misschiel moet ik hulp zoeken voor die onzekerheid" ?
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik denk de gekste dingen... Dat die mij gebruikt, mij eigenlijk helemaal niet zo leuk vind als wat die zegt. Maar als ik dan weer helder kan nadenken ,we hebben niet voor niks samen een kind. en dat was zeker geen foutje. Hebben we bewust voor gekozen.
Ik moet echt meer lezen dan de op en de laatste paginaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft al een paar keer verteld dat ze bij een psycholoog loopt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja, ik denk de gekste dingen... Dat die mij gebruikt, mij eigenlijk helemaal niet zo leuk vind als wat die zegt.
Ik vraag me af hoe je dag eruit ziet, omdat je kennelijk veel tijd hebt om in kringetjes rond te draaien.quote:
We of je? In je angst hem te verliezen iets gezocht om hem te 'binden' ? Je zal niet de eerste zijn...quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
We kozen er beiden voor. Dus ik ben niet zo geval die een kind neemt in de hoop dat vriendje lief bij me blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We of je? In je angst hem te verliezen iets gezocht om hem te 'binden' ? Je zal niet de eerste zijn...
Omdat ik dacht dat het wel weer beter met me ging.. Maar zodra hij de deur uit is , komen de gedachtes weer. En ik weet nou niet of ze juist zijn. Ze zeggen wel eens , volg je intuitie. Maar in mijn hoofd is hij al 100 keer vreemdgegaan. En zie ik een mooie meid of werkt er een mooie meid op de crèche van mijn dochtertje, en dat blijkt mijn vriend zijn type te zijn. Denk ik gelijk dat mijn vriend mijn dochtertje graag op die crèche wou , omdat hun elkaar kennen of elkaar leuk vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarom ga je in vredesnaam maar 1 keer per maand naar je psycholoog als je duidelijk behoefte hebt aan meer begeleiding? Is dat omdat het niet vaker kan? Ik zou eens aan je psycholoog aangeven wat je hier nu vertelt, en aangeven dat 1 keer per maand niet genoeg is en vragen of je niet 1 keer per week langs kan komen. Lijkt me voor jullie allebei niet echt een houdbare situatie zo, en voor je dochtertje lijkt het me ook verstandig als je problemen worden aangepakt!
Probeer die gedachten zelf continu bij te sturen ipv erin mee te gaan en er verder in weg te zakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:18 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het wel weer beter met me ging.. Maar zodra hij de deur uit is , komen de gedachtes weer. En ik weet nou niet of ze juist zijn. Ze zeggen wel eens , volg je intuitie. Maar in mijn hoofd is hij al 100 keer vreemdgegaan. En zie ik een mooie meid of werkt er een mooie meid op de crèche van mijn dochtertje, en dat blijkt mijn vriend zijn type te zijn. Denk ik gelijk dat mijn vriend mijn dochtertje graag op die crèche wou , omdat hun elkaar kennen of elkaar leuk vinden.
Dankje! Ik ga dat zeker proberen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Probeer die gedachten zelf continu bij te sturen ipv erin mee te gaan en er verder in weg te zakken.
Dus wanneer de gedachte opkomt dat hij vreemd gaat omdat hij een uurtje later is, stuur je dat bij met de gedachte dat er meerdere redenen zijn dat iemand een uurtje later kan zijn, etc.
Je eigen manier van denken is misschien moeilijk volledig te veranderen, maar je kan het wel bijsturen/beinvloeden/aanpassen.
Je doet nogal hard je best om je vriend weg te jagen... Dat is vast niet je bedoeling, maar wel zeer destructief voor je relatie.quote:
En dan roepen 'ZIE JE WEL, IK ZEI HET TOCH! HIJ MOET ME NIETquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je doet nogal hard je best om je vriend weg te jagen... Dat is vast niet je bedoeling, maar wel zeer destructief voor je relatie.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan roepen 'ZIE JE WEL, IK ZEI HET TOCH! HIJ MOET ME NIET![]()
'
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het erge is; het is helemaal niet grappig en gewoon de waarheid.
Ja dat lijkt me wel verstandigquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef probeer het volgende:
maak van die 1x per maand naar de psych eens 1x per week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |