SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde: SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tevez inderdaad niet mee
Salvo en Gaitan trouwens ook niet, ook een beetje vreemd. Argentinië lijkt een beetje te kampen met hetzelfde probleem als Oranje: geniale aanval, ronduit matige verdediging.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daarmee is meteen duidelijk waarom Argentinië geen wereldkampioen zal worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tevez inderdaad niet mee
Salvo en Gaitan trouwens ook niet, ook een beetje vreemd. Argentinië lijkt een beetje te kampen met hetzelfde probleem als Oranje: geniale aanval, ronduit matige verdediging.
De aanval van Argentinië is trouwens wel even een stukje genialer dan die van Oranje, maar dat terzijde
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Misschien ook wel mn Berg-team zo doen:
Kan ik MotM Nilsson verkopen en misschien voor wat upgrades gaan daar achterin..![]()
De verdediging is denk ik ook nog ietsje beter. Dus in verhouding hebben ze exact hetzelfde probleem, maar over de gehele breedte is hun selectie in iedere linie beter (op papier).quote:Op maandag 26 mei 2014 10:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
En daarmee is meteen duidelijk waarom Argentinië geen wereldkampioen zal worden.
De aanval van Argentinië is trouwens wel even een stukje genialer dan die van Oranje, maar dat terzijdeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel opmerkelijk ja, ik kan zo 6 top aanvallers uit argentinie noemen maar een verdediger wordt al lastigerquote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De verdediging is denk ik ook nog ietsje beter. Dus in verhouding hebben ze exact hetzelfde probleem, maar over de gehele breedte is hun selectie in iedere linie beter (op papier).![]()
![]()
Zabaleta en Garay, die halen nog wel een aardig niveau toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk ja, ik kan zo 6 top aanvallers uit argentinie noemen maar een verdediger wordt al lastigeri'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Iedere linie niet hoor. Schat onze doelmannen veel hoger in dan Romeroquote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De verdediging is denk ik ook nog ietsje beter. Dus in verhouding hebben ze exact hetzelfde probleem, maar over de gehele breedte is hun selectie in iedere linie beter (op papier).![]()
![]()
![]()
Valt wel mee tochquote:Op maandag 26 mei 2014 09:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tevez inderdaad niet mee
Salvo en Gaitan trouwens ook niet, ook een beetje vreemd. Argentinië lijkt een beetje te kampen met hetzelfde probleem als Oranje: geniale aanval, ronduit matige verdediging.Met Garay en Mascherano heb je wel iets anders dan met Vlaar en De Vrij oid
En ze hebben nog een paar prima CB's in de Serie A. Zabaleta is ook een prima rechtsback, wie links staat eigenlijk geen idee.
![]()
Ohohohohoh, Argentina has the best defence in the world: They got Zabaleta, Ezequial Garay, Rojo and Mascheranoooooooohohohoquote:Op maandag 26 mei 2014 10:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk ja, ik kan zo 6 top aanvallers uit argentinie noemen maar een verdediger wordt al lastiger
ohohohoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die Caballero is toch wel een aardige keeper? Maar je hebt gelijk: wat ik zei gaat inderdaad niet helemaal op voor de doelmannen.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedere linie niet hoor. Schat onze doelmannen veel hoger in dan Romero
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja heb je gelijk in. Mascherano ook wel trouwens.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zabaleta en Garay, die halen nog wel een aardig niveau toch?![]()
Campagnarooooohohoho.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohohohohoh, Argentina has the best defence in the world: They got Zabaleta, Ezequial Garay, Rojo and Mascheranoooooooohohoho
ohohohoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Caballero is gebrouilleerd met Messi en dus nietmeequote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Caballero is toch wel een aardige keeper? Maar je hebt gelijk: wat ik zei gaat inderdaad niet helemaal op voor de doelmannen.
Desalwelteplus haalt Argentinie de finale tegen BrazilieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Romero keept niet Caballeroquote:Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Caballero is toch wel een aardige keeper? Maar je hebt gelijk: wat ik zei gaat inderdaad niet helemaal op voor de doelmannen.![]()
![]()
Das meer een dwergoohohohoquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En Maxi is ook mee
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee ouwe rukkerquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wanne homo die poepzorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik dacht dat Campagnaro 10 cm kleiner was, blijkbaar andersomquote:Op maandag 26 mei 2014 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah ja. Mascherano niet, dus dat scheelt dan weer
Elke dag![]()
Wanne homoquote:Op maandag 26 mei 2014 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat Campagnaro 10 cm kleiner was, blijkbaar andersomRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |